saako hautausmaille viedä koiria??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
koska mä olen aina itsestäänselvyytenä olettanu että ei??!! :o

mutta..
oltiin pojan ja koiran kanssa kävelyllä toissapäivänä ja tokasin sit hautausmaan kohdalla et pitäis sielläkin käydä taas.
poika sit innostu et mennään heti ja mä aloin selittää et ei voida kun koira on mukana.
poika pysähty, katso mua ihan tyhmänä ja osotti sormellaan hautausmaalle:
"no miks noiden koirat saa olla tuolla?"

ja tottatosiaan, siel oli kaks naista kahden suurehkon koiran kanssa kiertelemässä.. :o

sanoin sit lapselle et noi ei varmaan oo kuullu sitä et sinne ei saa viedä eläimiä... :whistle:

No eihän se nyt ihan laissa kiellettyä ole ja kaikkien hautausmaiden ulkopuolella ei ole sitä koirakieltomerkkiä, mutta eihän se nyt kovin kiva ole siellä koirankakkaan astua. Mun mielestä se on semmonen yleispätevä kehoitus olla viemättä koiria hautausmaalle.

tuskin tästä lakia on,mutta ei tulisi mieleenkään viedä koiraa hautausmaalle.
tämä on jotenkin niitä itsestään selviä asioita joita ei vaan tehdä vaikka hallitsisikin koiran käytöstä niin ettei se merkkaa joka hautakiveä.
kuuluisiko hyviin tapoihin,vainajan kunnioitusta,pyhä maa jne

Oletteko tosissaan noin ahdasmielisiä. Itse aijon tänään haudalla käydessä ottaa koirani mukaan. Tuskinpa koirani paskoo juuri sinne hautausmaalle kun sitä on kävelytetty ennen sinne menoa. Ja jos paskoisikin niin kyllä minä ne sieltä siivoan. En ymmärrä että jotkut ihmiset voivat olla niin itsekeskeisiä. Kannattaisi kääntyä peiliinpäin! Oikein hyvät joulut kaikille!

Koiran vieminen hautausmaalle on moukkamaista, junttia ja näyttää henkilön täydellisen käytöstapojen sekä sosiaalisen normiston puutteen. Osoittaa henkilön älykkyysosamäärän alhaisuuden. Hyvi alhaisen älykkyysosamäärän sekä vaijaavaiset käytöstavat ns. whitetrash henkilöt on tunnistettavissa siitä, että käyskentelevät koirien kanssa hautausmaalla. On myös osoitus siitä, että kyseisen henkiön sukutausta on sukurutsan saastuttama.
Eli sinä joka siellä hautausmaalla tänään olet koirasi kanssa olet hyvin profiloitavissa edellämainituilla kriteereillä.

Täysjuntti vie koiran hautausmaalle. Mutta kun on lusikalla annettu ei kauhalla voi vaatia.

mun mielestä ei saa viedä, ja joillakin hautaismailla on kyltit, että koirilta pääsy kielletty. haittaako tuo sitten ketään, kun huolehtii, että se koira ei pasko, eikä kuse sinne. tai jos on muita, niin ei ala haukkumaan ja rähjäämään.

Ei ole hyvän tavan mukaista viedä. Kuka siitä sitten oikeasti jotenkin kärsii tai välittää p*skan vertaa, niin kokemukseni mukaan ovat sellaisia ammattiloukkaantujia jotka narisee aina ja kaikesta.

Muutaman kerran olen koiria hautausmaallaa nähnyt, eikä ne siellä asioitaan ole tehnyt :'D Kai sille koiralle voi sanoa "ei" jos se meinaa nostaa konttia johonkin mihin ei saa...

Koirat eivät kuulu hautausmaalle. Pakkoko se rakki on raahata ihan joka paikkaan? Tulee varmaan eroahdistus koiran omistajalle jos jättää sen rakin kotiin.
Vain todella tyhmät moukat vie koiran hautausmaalle!

Yhteistyössä