Voi helvetti! Sain työkaverilta joululahjan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sukset menny ristiin tuon tyypin kanssa jo syksyn aikana enkä voi sietää ihmistä. Näyttelen kuitenkin aika hyvin ja olen pitänyt asialliset välit - töitähän siellä ollaan tekemässä eikä seurustelemassa. Huokaisen silti aina helpotuksesta kun tyyppi on eri vuorossa.

No, nyt sitten täti oli tuonut mulle joululahjan! Mitä v****a?? Jotain ihanaa pientä söpöä ja itse tehty kortti päälle, oikein sellanen väkerretty tuotos. (yöökk...) En halua kotiini mitään mikä muistuttaa tosta ihmisestä. Kortin nakkasin jo takkaan, muttta mitä teen tolle lahjalle? Lahjotanko jollekin muulle vai laitanko kylmästi roskiin?

En oikein tajua tällasta, että ihan jonninjoutaville tyypeille kyörätään joululahjoja. Eikö niitä kuulu antaa RAKKAILLE ja LÄHEISILLE?? En millään jaksa uskoa että toi ihminen musta pitäisi enempää kuin mä siitä. Miksi sellasille väkerretään jotain askartelulehden mallista kopioituja tekeleitä?

Ei sun tarvii olla kusipää kaikille vaikka oletkin ilmeisesti syntynyt sellaiseksi. Kaikesta päätellen vastapuoli ei koe, että teillä olisi sukset ristissä (enää), tai ainakin joululahja on yritys sovitella asioita. Ei liene mahdotonta suhtautua lahjaan edes sillä pienellä kunnioituksella, että laitat sen vaikka vintille laatikkoon.

Tai oikeastaan voisit aloittaa sillä, että laitat sen sohvapöydällesi ja illalla katselet sitä ja mietit, että pitäisiköhän sinun hieman höllätä vannetta pääsi ympärillä.

Sukset menny ristiin tuon tyypin kanssa jo syksyn aikana enkä voi sietää ihmistä. Näyttelen kuitenkin aika hyvin ja olen pitänyt asialliset välit - töitähän siellä ollaan tekemässä eikä seurustelemassa. Huokaisen silti aina helpotuksesta kun tyyppi on eri vuorossa.

No, nyt sitten täti oli tuonut mulle joululahjan! Mitä v****a?? Jotain ihanaa pientä söpöä ja itse tehty kortti päälle, oikein sellanen väkerretty tuotos. (yöökk...) En halua kotiini mitään mikä muistuttaa tosta ihmisestä. Kortin nakkasin jo takkaan, muttta mitä teen tolle lahjalle? Lahjotanko jollekin muulle vai laitanko kylmästi roskiin?

En oikein tajua tällasta, että ihan jonninjoutaville tyypeille kyörätään joululahjoja. Eikö niitä kuulu antaa RAKKAILLE ja LÄHEISILLE?? En millään jaksa uskoa että toi ihminen musta pitäisi enempää kuin mä siitä. Miksi sellasille väkerretään jotain askartelulehden mallista kopioituja tekeleitä?
Vaikuttaa siltä että et ole sujut itsesi kanssa. Tuollaisia patoumia jos kantaa sisällään niin suosittelen harkitsemaan vakavasti mielenterveyspalveluja.

Sulle tuli vaan paska olo, koska sun pieneen itsekkääseen mielenkään ei tullut antaa joululahjoja muille, saatikka tehdä muutakaan hyvää.

Sit saat jäätävät vähimmäisyys tunteet kun joku osaa olla kiltti jopa vihamiehelleen.
Mieti, mikset kestä häntä. Ehkä siksi, että hän saa sinut muistamaan kuinka kylmä itse olet.

Ihan puhdasta kateutta.

Ap vaikuttaa kauhealta työkaverilta. Ei ihmekään että on menneet sukset ristiin.

Meillä oli sitä ongelmaa että sovittiin työpaikalla ettei osteta lahjoja toisillemme, sitten yksi toikin kaikille lahjat ja loput oli ihan käämit palaneita siitä.

Ap vaikuttaa kauhealta työkaverilta. Ei ihmekään että on menneet sukset ristiin.

Meillä oli sitä ongelmaa että sovittiin työpaikalla ettei osteta lahjoja toisillemme, sitten yksi toikin kaikille lahjat ja loput oli ihan käämit palaneita siitä.

No toi nyt oli hölmö teko jos asia oltiin sovittu, niin jokaisen aikuisen pitöisi tajuta, että aiheuttaa vain tietentahtoen kränää.
Eli lahjansa oli vittuilla.

En tiedä mikä lahja on, mutta jos joku voi tarvita, ei roskiin. Pelastusarmeijalle vaikka. Kirpparille. SPR-lahjoituksena. Joulun jälkeen voit kiittää lahjasta ja kertoa asiallisesti olleesi hämmentynyt.

Yhteistyössä