Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/ZnFfoK

Melkein maltoin odottaa keskiviikko aamuun, ei mitenkään yllätys ollut mitä näyttää :unsure:

Huomenna aamuna ajattelin testata apteekista ostetetulla herkällä testillä, pitäisi näyttää 4 päivää ennen kuukautisia, onko kenelläkään kokemusta testistä?
Jos on semmonen sinikantinen se testi ni mulla näytti aika vahvana kemiallisen. Tosin apteekin omakin näytti selkeänä mutta viiva haihtui pois :( alkuyrityksessä.
 
Herranen aika sentään, Välli!! :LOL: Mikäs siulla onkaan nyt tilanne ja kp:t? Ois kiva kun muistaisin kaikki ilman että pitää rullata tekstejä sata kertaa edestakaisin :unsure:
Eihän sitä millään voi muistaa! Kp on nyt 16/30.. Eli onko tänään dpo -1 ja huomenna dpo 0 jne? Ja kun tänään lämmöt oli vähän tippunut, niin miten niitä tulisi seurata.. Yk 5 nyt käynnissä siis. :) tossa millin ylempänä oli eilinen ov testi, siitä kyllä vahvennut niin että oikein pelästyin. Heti kun dippasin tuli viiva :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Vällillä oli kyllä aikamoinen viiva siellä! (y)
Mulle kävi tänään pikku vahinko..:whistle: mie vannoin että ennen ei testata ennenku menkat on myöhässä tai aikasintaan sitte ku niitten pitäs alkaa..nooh, ihan vahingossa ostin pc-paketin (2...:barefoot:) ja jotenki sieltä yks testi sitte sattu töissä mukaan vessareissulle ja kastu kipossa.... joo en oo yhtää aikasessa ku dpo on jopa 9 mutta...jotaki siellä pilkistää
http://aijaa.com/wx6cwt
Ei sitä kyllä taho nähä enää kameran ja aijaan läpi mutta... ja siinä on häivähys pinkerrystä..
Huomen aamulla uusiksi ja ylihuomenna ja luultavasti joka aamu siihen asti että A) on oletettu menkkojen alkamispäivä B) viiva on kirkuvan punanen ja/tai C) menkat alkaa..(n) niin taas mietityttää viime kierron kemiallinen..
Ja siks varmaan se tikku vahingossa tänään kastu ku mun tissit tippuu kohta ku ne on niin kipeät ja tämä väsy :sleep::sleep: tosin rankka syksy takana ja ihan kamalat pari viikkoo + joulustressi niin ketäpä ei väsyttäs!
Mutta saas nähä.....
Ja anteeksi tämä omanapaisuuteni :oops:
 
Vällillä oli kyllä aikamoinen viiva siellä! (y)
Mulle kävi tänään pikku vahinko..:whistle: mie vannoin että ennen ei testata ennenku menkat on myöhässä tai aikasintaan sitte ku niitten pitäs alkaa..nooh, ihan vahingossa ostin pc-paketin (2...:barefoot:) ja jotenki sieltä yks testi sitte sattu töissä mukaan vessareissulle ja kastu kipossa.... joo en oo yhtää aikasessa ku dpo on jopa 9 mutta...jotaki siellä pilkistää
http://aijaa.com/wx6cwt
Ei sitä kyllä taho nähä enää kameran ja aijaan läpi mutta... ja siinä on häivähys pinkerrystä..
Huomen aamulla uusiksi ja ylihuomenna ja luultavasti joka aamu siihen asti että A) on oletettu menkkojen alkamispäivä B) viiva on kirkuvan punanen ja/tai C) menkat alkaa..(n) niin taas mietityttää viime kierron kemiallinen..
Ja siks varmaan se tikku vahingossa tänään kastu ku mun tissit tippuu kohta ku ne on niin kipeät ja tämä väsy :sleep::sleep: tosin rankka syksy takana ja ihan kamalat pari viikkoo + joulustressi niin ketäpä ei väsyttäs!
Mutta saas nähä.....
Ja anteeksi tämä omanapaisuuteni :oops:
Kyllä minäkin siinä jotain näen!:) aijaa tunnetusti syö värejä mut toivotaan että on lupaus. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: pikkupossu
Peukkuja jännäilijöille ja onnea ovis plussille :)

Täällä jatkuu järkyttävä huimaus! Kävelen pisin seinii ja verenpaineet todella alhaalla.. Töissä mitannut paineita ja yläpaine alle 100 ni ihmekkös et huippaa! Tänään tuli rusehtavaa v.vuotoa.. Tiedä sit kertooko se mistään raskauteen liittyvästä vaiko tero-kuuri on liian pieni vahvuudeltaan! R-testissä edelleen vaan viivanpaikka..
 
Lintsa mulla ei oo kokemusta tuosta testistä mutta kyllähän tuo jotaki näyttää! Huomena uusiksi vai hä? :)

Pikkupossulla alakaa olla minusta selevät sävelet :) Mie jo vähän onnittelen... :love:

Välli oli kyllä melekoset ovisviivat sulla!! Pietään peukkuja (y) Meni ohi niitä kommeita kuvia kattellessa että millon sie sen pongasit tuon megaoviksen?

Theran jännää!! :ninja: Testaathan sie tännään taas?

Mulla olis nyt dpo2. Aloin vaan miettiin että voiskohan olla ovuloimaton kierto ko ei ihan satavarmaa ovisplussaa tullu eikä oo lämmötkään kummoset, 36.9-37.3 ja mulla on aina tuota luokkaa. Vähintään. Vattakivut oli kyllä kovat taas. Saapa nyt nähä. Sattu kyllä tallettelut aika sopivasti siihen ennen ovista -2 ja -1 väliseen yöhön. Varmisteluja ei pystytty tekemään, mutta katotaan. Onneksi on aina seuraava kierto :)
 
  • Tykkää
Reactions: pikkupossu
Lintsa mulla ei oo kokemusta tuosta testistä mutta kyllähän tuo jotaki näyttää! Huomena uusiksi vai hä? :)

Pikkupossulla alakaa olla minusta selevät sävelet :) Mie jo vähän onnittelen... :love:

Välli oli kyllä melekoset ovisviivat sulla!! Pietään peukkuja (y) Meni ohi niitä kommeita kuvia kattellessa että millon sie sen pongasit tuon megaoviksen?

Theran jännää!! :ninja: Testaathan sie tännään taas?

Mulla olis nyt dpo2. Aloin vaan miettiin että voiskohan olla ovuloimaton kierto ko ei ihan satavarmaa ovisplussaa tullu eikä oo lämmötkään kummoset, 36.9-37.3 ja mulla on aina tuota luokkaa. Vähintään. Vattakivut oli kyllä kovat taas. Saapa nyt nähä. Sattu kyllä tallettelut aika sopivasti siihen ennen ovista -2 ja -1 väliseen yöhön. Varmisteluja ei pystytty tekemään, mutta katotaan. Onneksi on aina seuraava kierto :)
Eilen, oli kyllä oikein megaviiva. Haha! :D
Millon lopetit tikutuksen? Mitä ov testi näyttää nyt? Seurasitko limoja? :)
 

Yhteistyössä