Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Haaveilija näyttää kyllä plussalta ovistesti, sinuna testaisin parin päivän päästä r-testiä (y)

Ja onnea kaikille plussanneille :love:

Täällä vaan seurailtu teidän juttuja, tytön kanssa hirveässä flunssassa oltu niin ei aivot ole toiminut. Mulla ei sen myöhemmän oviksen jälkee limat ole loppunut, tänään vielä töiden jälkeen pakko testata ovistestiä:unsure: eilen alkoi taas jomottaa, tissit ei ole kipeytynyt niinkun yleensä viikko ennen menkkoja, no keskiviikkona sitten ihan r-testillä testataan, toivotaan että tulee ihana joululahja meille!
 
Trady minun silimissä ihan plussa jo :) Onnea ja vauvaliimaa :love:

Nonsk väittäisin tuota vielä negaksi.. Testasitko illalla vielä?

Theran kai sie testaat ennen uutta vuotta?! Mitkä sulla ylleensä on kpt?

Mulla oli eilen aamulla ovistesti vielä ihan selevä nega mutta ko olot oli semmoset mitkä oli niin testasin illallaki ja näytti näin:

Pissa ei tosin ollu ihan oikeaoppinen, mutta viiva tuli ihan samantien ko väriaine meni siitä ohi.
Tänä aamuna testi näytti tältä:

Viiva tuli hittaammin ja on minusta hailempi ko eilen.

Joko mie saan laskea että nyt ois ovispäivä?
Onko muilla oviksen aikana toosa IHAN turvoksissa? Siis tuntuu että sieltä tunkee koko sisus pihalle ko turvottaa niin älyttömästi :ROFLMAO:

Pittää vissin käyä ostaan vielä paketti ovistikkuja tähän kiertoon ja varmistaa lähteekö tuo haalenemmaan vai onko se ovis vielä eessäpäin. Damned ko mie ehin jo aatella että nappaan sen oviksen nyt niin riittää nuo olemassaolevat tikut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: trady ja Theran
Haaveilija, aikasessa oot, niinku hätähousut yleensä :LOL: teehän muutaman päivän päästä uusiks!

Mirajalapset myös, uutta testiä vaan, vielä ei oo peli menetetty. (y)

Täällä kp15. Ovistestejä oon jonkun tehny, en ees joka päivä koska koitan olla stressaamatta tätä kiertoa. Ja eihän se raskaus niillä tikuilla ala, kyllä siihen ihan muuta tarvitaan ja sitä on saanut ;) Yleensä miun ovis on vasta kun kp:t on yli 20, mutta ainakin himot on jo tapissaan ja olot märät (Sorry :D).
 
Samoin! (y) Naiset ei vielä luovuteta,eihän. :barefoot: :love:
Mua niin ottaa päähän toi muutama viikko sitten tehty umpparileikkaus..vieläkin kipuja umpparinpuolella. Ihan kun joku repisi sisuskaluja. Särkylääkkeitä kun yritän välttää...o_O
Puppis..arvaa kun saan ne testit niin enköhän hätähousuna ala niihin pissiä vaikka mitään ei vois vielä edes näkyä :ROFLMAO:

Näin viime yönä unen missä menin taas sairaalaan koska kipuja ja km..mutta yhtä äkkiä tunsin kuinka jotain elävää potki masussa...vaavi ei tällä kertaa ollutkaan kuollut.:love:
 
Hätähousu olen :D toi ovisplussa kyllä ihmetytti! No tehdää talletukset kaikelta varalta jos toi olikin vasta ovis. Nyt iskee joku jäätävä flunssa päälle, ihan tukkonen olo ja muutenkin ihan kehno olotila. Lämmöt olleet tosin koholla tosta oletetusta oviksesta..

Theran mullakin umppari leikattu joitakin vuosia sitten ja mulla on tulee tollasia kipuja vieläkin joskus! Lääkäri sanoi et ne on ne kiinnikkeet kun siellä vaivaavat! :D
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Nyt pisti mietityttää, entä jos se ei ollukkaa ovis sillon reilu vko sitten? Oireet kyllä meni siihen mutta testillä en saanut kiinni kun testasin aamupäivällä en enää illalla. Eli tänään olis dpo 8 tai myöhänen ovis tai viittausta johonkin? Ja ovistesti näyttää tältä: http://aijaa.com/WCrClQ
Haavelija24 minun ovistesti oli tuollanen, kun testasin päivänä jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa myöhemmin illalla sitten r-testillä selkeän haamun. Tsemppiä!(y) Sitä ennen en vissiin ollut saanut kertaakaan ovistestiin kunnon plussaa.
 
Hätähousu olen :D toi ovisplussa kyllä ihmetytti! No tehdää talletukset kaikelta varalta jos toi olikin vasta ovis. Nyt iskee joku jäätävä flunssa päälle, ihan tukkonen olo ja muutenkin ihan kehno olotila. Lämmöt olleet tosin koholla tosta oletetusta oviksesta..

Theran mullakin umppari leikattu joitakin vuosia sitten ja mulla on tulee tollasia kipuja vieläkin joskus! Lääkäri sanoi et ne on ne kiinnikkeet kun siellä vaivaavat! :D
Varmuuden vuoksi tallettelut;) Ei pysty liikkuu kun repii niin pahasti. Kumartelu on vihon viimeinen mistä oikein villiintyy. Se kipu on oikeasti kamalaa kun tuntuu repivältä ja terävältä. Olisin kyllä mieluummin pitänyt umpparin jos tällaista on loppuikä. Olihan se tulehtunut ja märkää täynnä mutta olis edes kokeillut sitä antibioottia. Kuulemma on ollut kokeilussa anbiooteilla hoito.. se vaan kuulemma tulehtuu herkästi uudestaan.:censored:
 
Pupelaattori testasin kyllä illemmalla, oli silloin saman näköinen kun tuo sinun alempi kuva. Uskoisin nyt käyneen samoin tavoin kun viime kierrossa, että ovisplussa tulee oikeasti joskus tyyliin viikon päästä. Silloinkin oli pienehköstä värierosta kiinni ja muutaman päivän viiva sit vaan haaleni kunnes olikin saman värinen (ja seuraavana päivänä tummempi). Tänään en ole vielä testaillut, kun olen jokin aika sitten vasta herännyt. Viime kierrossa testasin kerran päivässä ja ovis+ oli kp19, nyt meneillään kp15. Itse aloin myös eilen pohtia, pitääkö noita tikkuja käydä ostamassa lisää, vai riittääkö pyhien yli! :D
 
Haaveilija, kuulostaa ihan raskausfunssalle ;) toivotaan!

Täällä aika matelee, vasta kpt ihan aluillaan. Huomenna viimeinen letrozol naamariin ja sitten vaan odotellaan mahdollista ovista. Ostin eilen vahingossa kaks purkkia lisää greippimehua, nyt niitä on jo kolme :D aloitin tänä aamuna juomaan oksu suussa ensimmäistä, hyi mitä kuraa 0_o

Onko täällä muita jotka syö/on syönyt letroja? Ps. Sivuoireena välillä ihan järkyt kuumat aallot. Eilen joululahjoja paketoidessa kerkesin heittää paidan pois vissiin kolme kertaa :""D
 
Varmuuden vuoksi tallettelut;) Ei pysty liikkuu kun repii niin pahasti. Kumartelu on vihon viimeinen mistä oikein villiintyy. Se kipu on oikeasti kamalaa kun tuntuu repivältä ja terävältä. Olisin kyllä mieluummin pitänyt umpparin jos tällaista on loppuikä. Olihan se tulehtunut ja märkää täynnä mutta olis edes kokeillut sitä antibioottia. Kuulemma on ollut kokeilussa anbiooteilla hoito.. se vaan kuulemma tulehtuu herkästi uudestaan.:censored:
Sulla on leikkauksesta vielä niin vähän aikaa että ei ole ehtiny parantua vielä kunnolla! Se vie aikaa kun se paranee! Ei mullakaan näitä nipistyksiä oo tullu kun sillon tällön et kyllä se kipu sieltä loppuu :)

Haaveilija, kuulostaa ihan raskausfunssalle ;) toivotaan!

Täällä aika matelee, vasta kpt ihan aluillaan. Huomenna viimeinen letrozol naamariin ja sitten vaan odotellaan mahdollista ovista. Ostin eilen vahingossa kaks purkkia lisää greippimehua, nyt niitä on jo kolme :D aloitin tänä aamuna juomaan oksu suussa ensimmäistä, hyi mitä kuraa 0_o

Onko täällä muita jotka syö/on syönyt letroja? Ps. Sivuoireena välillä ihan järkyt kuumat aallot. Eilen joululahjoja paketoidessa kerkesin heittää paidan pois vissiin kolme kertaa :""D
Toivottavasti olisi sitä ;) mitä tämä letrozol on?
 
Haaveilija mulla muuten tuli plussan aikaan myös flunssa..;) oli kipeä olo.. ;)
Jospa sittenkin... <3
Mulla leikattiin yli kuukausi sitten ja vielä tähystysleikkauksena mistä kuulemma paranee nopeasti.. Hah joo.. Eihän ne leikkaushaavat juu oo vaivannut kovinkaan usein.. Umpparin puolella senkin puolesta.
 
Sulla on leikkauksesta vielä niin vähän aikaa että ei ole ehtiny parantua vielä kunnolla! Se vie aikaa kun se paranee! Ei mullakaan näitä nipistyksiä oo tullu kun sillon tällön et kyllä se kipu sieltä loppuu :)


Toivottavasti olisi sitä ;) mitä tämä letrozol on?
Letrozol on rintasyöpälääke, kuulostaa hurjalle mutta sitä käytetään samaan kuin clomifenia oikeestaan. Muodostaa/buustaa ovista.

Theran, oon miä kaikki ketjut lukenut ja googletellut tietenkin mutta aattelin oisko täällä joku joka niitä popsisi 8)
 
Theran toivotaan parasta pelätään pahinta ;) juu nopeasti niistä paranee mut ne kiinnitykset tuo sitä kipua jollakin ja jollakin ei tule mitään!

Empuska joo siks kysyinki et mitä se on et mihin sitä käytetään kun muistelin et se olis jotakin rintasyöpälääkettä! Niistä ei oo kokemusta, mulla vaan terolutit käytössä tällä hetkellä :)
 
Haavelija24 minun ovistesti oli tuollanen, kun testasin päivänä jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa myöhemmin illalla sitten r-testillä selkeän haamun. Tsemppiä!(y) Sitä ennen en vissiin ollut saanut kertaakaan ovistestiin kunnon plussaa.
No tein tosta 1,5 h jälkee r-testin ja olin näkevinäni siinä jotakin viivanpaikkaa.. Alhaiset kp:t vielä.. Ei muutakun jännätään! :D

Tosin tuli sellanen fiilis et ovis tuli kuitenkin myöhää kun testi laimeni tosta eilisesta jo kun tein o-testin tänään!
 

Yhteistyössä