Kysymys naistenmiehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kysynkin että mitä naistenmies/pleijeri (siis mies jolla paljon vientiä naisten keskuudessa ja johon naiset ihastuvat todella usein) jos vaan palstalla edes yksi on niin ajattelee naisista? Haluaako vaan valloittaa jotta saa voiton tunteen asiasta tai vaan harrastaa seksiä? Vai onko oikeasti joka kerta ihastunut myös romanttisesti naiseen? Miksi jutut ovat lyhyitä ja miksi naistenmies ei halua pidempiä juttuja? Entä miksi pettää vaimoaan tai naisystäväänsä aina uudestaan?

Naistenmies ei siis voi ihastua naiseeen? Tarkoitan ihastumisella sellaista tunnetta jota ei tunne läheskään kaikkia naisia kohtaan on se sitten seksuaalista tai muuta.

Tunnen erään sellaisen. Seksin takia ja on sinkku.
Ei halua suhdetta.

Juuri näin. Minäkin tunnen yhden vastaavan tyypin. On hyvä ystäväni. Seksin takia tosiaan. Salaa ehkä toivoisi löytävänsä itselleen sopivan naisen, mutta käytännössä ei sellaista naista tule koskaan varmaan löytämäänkään. Jos löytää ulkoisesti miellyttävän naisen, niin sitten seksissä on jotain vikaa. Täydellistä yksilöä kun ei vaan ole. Edelleen yli nelikymppisenä on poikamies ja pyörittää useampia naisia kerrallaan. On jäänyt koukkuun siihen elämäntapaan.

Kyse on usein kyvyttömyydestä vakavaan seurusteluun. Itselläni se johtui rankasta erosta ja kriisiä kesti muutaman vuoden, jonka aikana oli kymmeniä naisia. Naiset huomasivat yleensä pian, ettei tästä mitään tule kun mies on rikki. Moni piti varmaan minua naistenmiehenä koska naisia riitti.

Kyllä juuri eronneenkin kanssa voi tietysti seurustella, mutta silloin joutuu käymään läpi sen kaiken paskan ja sitä voi kestää pitkään. Tällä tavalla voi kyllä lopulta saada hyvän kumppanin.

Tämä mies on ollut vuosikymmeniä ja on itseasiassa vähän yli 60 v, mutta näyttää 20 vuotta nuoremmalta ja on tosi hyvän näköinen. Kuulemma naisjuttuja ollut ja niistä jäänyt kiinnikin ja ei vapaassa suhteessa kuitenkaan koska vaimo oli äkäinen asiasta. On vaan liian hyvän näköinen ja karismaattinen. Voisi olla iästään huolimatta jossakin Dress Mannin mainoksessa ja ei edes olisi rumimmasta päästä. Nyt mies on iskenyt silmänsä muhun ja olen muutaman kerran nähnyt esim. häissä ja muissa suuremmissa pippaloissa hänet ja heti hakeutuu mun seuraan vaikka naisia ois vaikka kuinka monia. Ei ole voinut saada musta kuvaa että olen antelias koska en ole ja olen ollut saman miehen kanssa 15-vuoden ajan tosin tietää että olin eroamassa pari kertaa tänä aikana hänestä. En halua pettää miestäni seksuaalisesti, mutta joka kerta kun näkee mut yrittää lyöttäytyä seuraan. Kaupungilla olen nähnyt hänet pari kertaa vuodessa kaupassa ja yrittää sielläkin jutella mulle vaikka olen mieheni kanssa. Olen mennyt vaan pakoon siellä. Olemme suudelleet pari kertaa ja kemiaa on liikaakin valitettavasti joten olen yrittänyt vältellä häntä aina kun näen, mutta on tosi sitkeä ja hakeutuu koko ajan mun seuraan. Varmaan vonkaa seksiä, mutta en tajua mitä mussa näkee kun saisi muitakin naisia ja sänkyyn hänen kanssaan en ole mennyt. Tosin ei ole ehdottanutkaan. Yrittää päästä suutelemaan ja harmikseni olen häneen ihastunut ja mieheni kanssa menee ajoittain huonosti hänen alkoholin käyttönsä takia. Mutta rakastan kuitenkin häntä enkä halua erota. Itse olen 44-vuotias.

Mutta kun ei halua koska ei yritä sellaista eli siksi ihmettelenkin. Syöksyi pois kun sanoi että alkaa tekemään mieli kun käsi eksyi. Kuitenkin ei nähnyt mun miestä kaupassakaan vaan tuijoitti mua ja sanoin ja viitoin monta kertaa että mun mies on tuolla kun kysyi onko hän kaupassa. Vahtasi mua vaan naulittuna ja jouduin monta kertaa sanomaan saman asian että menisi pois.

Mutta kun ei halua koska ei yritä sellaista eli siksi ihmettelenkin. Syöksyi pois kun sanoi että alkaa tekemään mieli kun käsi eksyi. Kuitenkin ei nähnyt mun miestä kaupassakaan vaan tuijoitti mua ja sanoin ja viitoin monta kertaa että mun mies on tuolla kun kysyi onko hän kaupassa. Vahtasi mua vaan naulittuna ja jouduin monta kertaa sanomaan saman asian että menisi pois.
Kysy siltä. Vaikea tietää toisen ajatuksia. Haluaa sua mutta ei voi kun olet varattu?

Jotenkin sellainen kuva tullut että haluaa pitää muhun "välit kunnossa" eikä mitään yhden illan juttua eli siis jos tapahtuisi jotain seksuaalsita niin ehkä mua tai häntä kaduttais ja siten tämän hetkinen tilanne muuttuis ja ei nähtäis enää. Siis jotenkin haluaa pitää mut "kartalla". Häntä kiinnosti miten mulla menee mun miehen kanssa ja oli jotenkin tyytyväisen näköinen kun sanoi että ei kauheen hyvin. Ja jotenkin tuli mielikuva että haluais että eroaisin. Sitten sanoi että nähdään taas eli tuli mielikuva että haluaa nähdä mua ja pitää välit pidemmän aikaa. Nähdään usein jossain tilaisuuksissa joita n. 2 kertaa vuodessa kun meidän tuttavapiiri sama. Harmitteli kun en ollut ollut yksin kauppareissulla jossa näki mut miehen kanssa ja sanoi että häntä harmittaa kun ei ole nähnyt mua ilman mun miestä pitkään aikaan eli siis n. vuoteen. On niin hiljainen että en saa oikein selvää mitä ajattelee. Luulis että naistenmies yrittäisi tehdä "temput" ja siirtyisi toisiin naisiin, mutta miks just mua piirittää?

Jotenkin sellainen kuva tullut että haluaa pitää muhun "välit kunnossa" eikä mitään yhden illan juttua eli siis jos tapahtuisi jotain seksuaalsita niin ehkä mua tai häntä kaduttais ja siten tämän hetkinen tilanne muuttuis ja ei nähtäis enää. Siis jotenkin haluaa pitää mut "kartalla". Häntä kiinnosti miten mulla menee mun miehen kanssa ja oli jotenkin tyytyväisen näköinen kun sanoi että ei kauheen hyvin. Ja jotenkin tuli mielikuva että haluais että eroaisin. Sitten sanoi että nähdään taas eli tuli mielikuva että haluaa nähdä mua ja pitää välit pidemmän aikaa. Nähdään usein jossain tilaisuuksissa joita n. 2 kertaa vuodessa kun meidän tuttavapiiri sama. Harmitteli kun en ollut ollut yksin kauppareissulla jossa näki mut miehen kanssa ja sanoi että häntä harmittaa kun ei ole nähnyt mua ilman mun miestä pitkään aikaan eli siis n. vuoteen. On niin hiljainen että en saa oikein selvää mitä ajattelee. Luulis että naistenmies yrittäisi tehdä "temput" ja siirtyisi toisiin naisiin, mutta miks just mua piirittää?

Voi luoja taas näitä naurettavia naisen kuvitelmia. Tuo mieshän on selvästi saalistusviettinen ja hänestä juuri se saaliin kesytys on hauskinta hommassa. Älä nyt vain tyttö pieni ala kuvittelemaan, että se jotain muuta sinusta haluaisi kuin seksiä. Sen jälkeen alkaa mielenkiinto hiipumaan, kun on saanut saaliin kaadettua.

• Tykkää
Reactions: päätön
Totta, harvinaista että ois jotain muuta, mutta ehkä kuvittelen sen takia kun nää naistenmiehet on mun erikoisalaa ja olen kesyttänyt heitä useampia jostain syystä, mutta itse olen jättänyt heidät :D Tuttavat ovat ihmetelleetkin asiaa miksi nämä miehet eivät halunneet seurustella ennen mua ja sitten eivät vilkuilekaan muita mun aikana kuten ennen mua. Ovat lisäksi esitelleet mut mm. äideilleen joille ei muita mua ennen ja sitten olisivat halunneet lapsia mun kanssani. Kyse ei ole mistään parikymppisistä miehistä vaan n. 30-50 vuotiaista. Eli kesytys on vaikeaa, mutta ei mahdotonta ja pidän haasteista :)

Minäkin kesytin pelimiehen joten on mahdollista. Oli ennen mua kolmisensataa naista eikä halunnut seurustella, mutta kun tapasi mut niin ei enää vaihtanutkaan mua ja nyt ollaan oltu kimpassa jo 10 vuotta :D

Elikkäs pelimies + varattu nainen

No haloo. Kielletty hedelmä. Saalistus. Haaste. Syttyykö valot??

Jos pelimies roikkuu varatun naisen perässä, niin miksi sillä ois mielessä yhtään mitään muuta kuin seksi, ihan niinkuin aina muulloinkin. Nimenomaan tuollainen varattu nainen on se kielletty hedelmä mitä halutaan päästä maistamaan, niin MAISTAMAAN. Olet osoittanut miehelle että olet hauras ja aivan varmasti mies tulee yrittämään niin kauan kunnes lopulta annat sille. Sen jälkeen se on sitten adios! Älä nyt hyvä ihminen lähde miehen peleihin mukaan ja riko omaa liittoasi. Teet miehelle selväks että ei tipu ja sillä sipuli. Muuten tää homma tulee loppumaan siihen että sä itket täällä sitä että menit pettämään miestäsi pelimiehen kanssa ja mies jätti ja pelimies halus vaan yhen yön panon.

Elikkäs pelimies + varattu nainen

No haloo. Kielletty hedelmä. Saalistus. Haaste. Syttyykö valot??

Jos pelimies roikkuu varatun naisen perässä, niin miksi sillä ois mielessä yhtään mitään muuta kuin seksi, ihan niinkuin aina muulloinkin. Nimenomaan tuollainen varattu nainen on se kielletty hedelmä mitä halutaan päästä maistamaan, niin MAISTAMAAN. Olet osoittanut miehelle että olet hauras ja aivan varmasti mies tulee yrittämään niin kauan kunnes lopulta annat sille. Sen jälkeen se on sitten adios! Älä nyt hyvä ihminen lähde miehen peleihin mukaan ja riko omaa liittoasi. Teet miehelle selväks että ei tipu ja sillä sipuli. Muuten tää homma tulee loppumaan siihen että sä itket täällä sitä että menit pettämään miestäsi pelimiehen kanssa ja mies jätti ja pelimies halus vaan yhen yön panon.

Juuri näin.

Pelimieskaverini sanoo, että varatut naiset ovat helppoja. Kotona suhde saattaa olla jo nuupahtamaan päin ja pari kehuvaa sanaa vieraalta mieheltä saa naisen ihan sekaisin. Varattujen kanssa ei yleensä tarvitse pelätä, että jäävät roikkumaan perään.

Uusimmat

Yhteistyössä