Yksi etsitty “pakolainen” majailee juuri nyt Kuusamossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näitähän sikiää kuin sieniä sateella...

http://mvlehti.net/2015/12/12/mzahem-alhaneen-soita-hatakeskukseen-jos-naet/

Mzahem Alhaneen – soita hätäkeskukseen, jos näet
Tämän miehen viimeiseksi tiedetyksi olinpaikaksi on merkitty "Foreign Relations Bureau - Iraq" -sivustolla Ruotsi, mutta mies on luultavasti Suomessa.

Miehen oikeaa nimeä ei tiedetä, mutta Facebookissa hän esiintyy nimellä Mzahem Alhaneen.https://www.facebook.com/profile.php?id=100006892711344&fref=photo

“Foreign Relations Bureau – Iraq” -sivuston mukaan hän on toiminut organisaatiossa nimeltä Asa’ib Ahl al-haq, ja hänet tulisi toimittaa Irakiin vastaamaan teoistaan Irakin kansaa vastaan.

Matu-Alhaneen-militantti-etsitty.jpg

Tämäkin mies on siivonnut Facebook-sivunsa raskauttavista todisteista, mutta jotain sieltäkin ilmenee.

Miehen viimeinen tiedetty olinpaikka on Ruotsi, mutta kaksi päivitystä löytyy, joiden mukaan hän olisi Suomessa.

Matu-Alhaneen-Ruotsista-Suomeen.jpg

Matu-Alhaneen-naamakuva.jpg

Mies ei ole dokumentoinut matkaansa tarkasti, mutta päivitys Wienistä löytyy. Päivämäärä on 4. lokakuuta.

Matu-Alhaneen-Wien-4-lokakuuta.jpg

11. syyskuuta mies nähtävästi suunnitteli lähtevänsä Euroopan Unionin alueelle Turkin kautta. Papereissa näkyy miehen nimi, jos löytyy tarpeeksi hyvät laitteet kuvaa tarkentamaan. Turkin sähköisen viisumin numerolla miehen oikea nimi pitäisi löytyä. Näyttää siltä, että Facebook-profiili on avattu jollain muulla, kuin miehen oikealla nimellä. Passin kuvassa mies kuitenkin on.

Matu-Alhaneen-Turkki.jpg

Ihan vähin rahoin ei mies liikkeelle lähtenyt.

Matu-Alhaneen-rahapinkka-1-kesakuu.jpg

Miehen Facebook-tililtä löytyy toukokuussa julkaistu kuva, joka yhdistää miehen etsittyjen sivustolle.

Matu-Alhaneen-11-toukokuuta-ase-2.jpg

KRP ja poliisi, tämän miehen tausta pitää tutkia. Nämä eivät saisi kulkea vapaalla jalalla Suomessa, kuten he nyt tekevät. Jos mies on etsitty teoista omaa kansaansa vastaan, mitä hän tarpeen vaatiessa tekeekään niin sanotuille vääräuskoisille, joita me olemme?
Tämä on miehen viimeksi, 1. joulukuuta, Facebook-sivulleen päivittämä kuva. Tunnistaako kukaan paikkaa?

Matu-Alhaneen-1-joulukuuta.jpg

Joko tälle päivälle on uusia etsintäkuulutettuja löytynyt?

No tottahan toki on löytynyt!

http://mvlehti.net/2015/12/13/etsitty-nihad-hassan-oleskelee-turvapaikanhakijana-kouvolassa/

Etsitty Nihad Hassan oleskelee turvapaikanhakijana Kouvolassa?
Foreign Relations Bureau - Iraq -sivustolla mies on merkitty etsittäväksi. Viimeisin tunnettu olinpaikka oli Ruotsi - tämän jutun myötä se on Kouvola.

“Foreign Relations Bureau – Iraq” -sivustolla löytyy etsittävien militanttien listalta mies nimeltä Nihad Hassan. Hänen viimeiseksi tiedetyksi olinpaikakseen on merkitty Ruotsi. Yllättäen mies löytyykin oman Facebook-päivityksensä mukaan Kouvolasta.

Nihad-etsitty.jpg

Nihad-Hassan-facebook.jpg

Sivusto merkitsee hänen organisaatiokseen Irakin sisäministeriön. Mitä lie mies tehnyt – se pitäisi KRP:n selvittää, koska sillä on käytössään tarvittavat kanavat.

Mies ei ole kuvannut matkaansa, kuten monet “turvapaikanhakijat” ovat tehneet, mutta hän on ladannut Facebookiin paljon omia kuviaan.

Hän on poistanut kuvat, jotka etsittyjen sivustolta löytyvät, mutta käyttää edelleen samaa kelloa ja sormusta, jotka näkyvät etsittyjen sivuston kuvissa.

Nihad-Hassan-etsitty-kuva-1.jpg

Tässä on kuva etsittyjen sivustolta, jossa näkyvät miehen käyttämä sormus ja kello.

Nihad-Hassan-23-huhtikuu-kello.jpg

Tämä kuva on miehen Facebook-sivulta. Huomaa sormus ja kello.

Kaksi kuvaa, jotka on otettu lokakuussa ja oletettavasti Kouvolassa.

Nihad-Hassan-28-lokakuu-Kouvola.jpg

Nihad-Hassan-polttelee-14-lokakuu.jpg

Nihad on siistinyt Facebook-sivunsa, mutta Nihadin kanssa kuvissa esiintyvien kavereiden sivuilta löytyy militariakamaa. Esimerkiksi tällä miehellä ei ole ollut tarvetta siistiä sivuaan, koska hän on edelleen Bagdadissa.

Nihad-Hassan-kaverin-sivulta-kuva.jpg

Etsitty militariamies Nihad Hassan löytyy siis Kouvolasta, ellei häntä ole siirretty äskettäin muualle. Miehen tausta kannattaa ehdottomasti tarkistaa Irakista, sillä ei hän etsittyjen listalla turhaan ole.

Lähteet: Foreign Relations Bureau – Iraq ja Facebook

Onhan toi kieltämättä kätevää jos mitävittuu- palsta tietää etsittyjen sotarikollisten osoitteet.

Mut on sinänsä kummallista, et eivät edes paskaa puhuessaan viitti sanoa et ainutkaan etsitty sotarikollinen olis jääny kiinni mitävittuu- vinkin johdosta. Ihmeellistä?

Kun palstalla ei oo muuta kuin paskaa, muista julkaisuista luvattomasti nussittuja juttuja, ja sit ”Titanic upposi"- juttuja jotka on uutisina auttamatta vanhoja- niin eipä noiden perään hälytyspartiot piipaata huutaen lähde.

Kumma kyllä, mä olen aina soittaessani saanu hälytysajoneuvon paikalle ihan helvetin nopeesti- nopeimmillaan alle minuutin. Jos mä tietäisin, et naapurissa asuu etsitty sotarikollinen, niin poliisi olis tossa heti.

Toi mitävittuu- maailma on mulle hyvin outo. Mä en uutisina viittis kirjoittaa mitään mis kaveri kertoi kaverin nähneen, et mamu kuus viikkoa sitten potki mummoa.

Onhan toi kieltämättä kätevää jos mitävittuu- palsta tietää etsittyjen sotarikollisten osoitteet.

Mut on sinänsä kummallista, et eivät edes paskaa puhuessaan viitti sanoa et ainutkaan etsitty sotarikollinen olis jääny kiinni mitävittuu- vinkin johdosta. Ihmeellistä?

Kun palstalla ei oo muuta kuin paskaa, muista julkaisuista luvattomasti nussittuja juttuja, ja sit ”Titanic upposi"- juttuja jotka on uutisina auttamatta vanhoja- niin eipä noiden perään hälytyspartiot piipaata huutaen lähde.

Kumma kyllä, mä olen aina soittaessani saanu hälytysajoneuvon paikalle ihan helvetin nopeesti- nopeimmillaan alle minuutin. Jos mä tietäisin, et naapurissa asuu etsitty sotarikollinen, niin poliisi olis tossa heti.

Toi mitävittuu- maailma on mulle hyvin outo. Mä en uutisina viittis kirjoittaa mitään mis kaveri kertoi kaverin nähneen, et mamu kuus viikkoa sitten potki mummoa.
Väitätkö siis että kaikki MV-lehden uutiset ovat täyttä paskaa?

Hai sir suwakki:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::p

Irakin etsintäkuuluttama entinen Irakin armeijan sotilas ja sotarikoksista epäilty terroristi majailee Tampereella
Ahmed Shdhan -nimeä tällä hetkellä käyttävä etsintäkuulutettu terroristi ja sotarikollinen asuu hänen oman Facebook-sivunsa mukaan Tampereella. Ahmed Shdhanin on kerrottu esiintyneen myös syyrialaisena nimellä Ayman Munshidin. Hänen arabinkielinen nimensä on Irakin viranomaisten mukaan احمد شدهان.
13.12.2015 18:50, 1 lukukertaa

1419549938.png

Ahmed Shdhan -nimeä tällä hetkellä käyttävä etsintäkuulutettu terroristi ja sotarikollinen asuu hänen oman Facebook-sivunsa mukaan Tampereella. Ahmed Shdhanin on kerrottu esiintyneen myös syyrialaisena nimellä Ayman Munshidin. Hänen arabinkielinen nimensä on Irakin viranomaisten mukaan احمد شدهان. Löytyneiden valokuvien perusteella on syytä olettaa, että Ahmed Shdhan on loikannut Irakin armeijasta terroristien riveihin ja syyllistynyt sota- tai terroristirikoksiin.

Kuvakaappaus Ahmed Shdhanin Facebook-sivultahttps://www.facebook.com/ahmed.shdhan:

Kuvakaappaus http://strategic-diplomatic-relations.blogspot.fi/2015/10/sdr-special-list-of-iranian-backed.html -sivustolta:

Seuraavat kuvat löytyvät azerinkieliseltä sivulta, joka kertoo epäillyn esiintyneen syyrialaisena ja käyttäneen nimeä Ayman Munshidin :

Mv-lehti kiittää lukijaa artikkelin tekemiseen johtaneesta vinkistä!

ja edelleen uskot et tuo irakin ulkoministeriö whatever, pitäisi yllä sivustoa jonka nettiosoite on .com? eiköhän niillä olis ihan oma lopputunnus mikä on muissakin virallisissa sivustoissa irakissa..

Ja sä edelleen uskot että nuo matut ihan piruuttaan laittaa lavastettuja feikkikuvia fb-seinälleen?

Laittaisitko itse omalle FB-seinällesi kuvia, joissa "muka" polttelet ruumiita tai murhaat ihmisiä?

Pidättekö te suvakit ihmisiä ihan pöljinä? (ei tarvitse vastata)

http://mvlehti.net/2015/12/14/sotarikoksista-etsintakuulutettu-irakilainen-kuvattu-helsingissa/

Sotarikoksista etsintäkuulutettu irakilainen kuvattu Helsingissä
Kurkunleikkaaminen näyttää olevan tuttua hommaa.

Sotarikoksista etsintäkuulutettu tällä hetkellä nimellä Mohamad Alsakar Al-Saadon esiintyvä irakilainen on vain muutama tunti sitten laittanut Facebook-taustakuvakseen Helsingin Alppipuistossa otetun valokuvan. Hänen arabiankielinen nimensä on محمد الصكر السعدون. Linkki hänen Facebook-sivulleen on https://www.facebook.com/mohamed.iraq90.

mv1.png

mv2.png

mv3.png

Seuraavat kuvat löytyivät kyseisen jihadistin Facebook-sivulta:

mv4.jpg

mv5.jpg

mv7.jpg

mv8.jpg

mv9.jpg

mv10.jpg

MV-lehti kiittää uutisesta vinkannutta lukijaa.

Yhdeksäs tässä ketjussa! Iltaan mennessä varmasti jo 10 tai 11. Kyllä maahanmuutto on niin iso rikkaus, meillä kun sotarikollisia sentään ollut omasta takaa vaikka jokunen raiskaaja oli jo omastakin takaa. Mutta lisä ei ole pahitteeksi. LISÄÄ NÄITÄ!

Tuo lampaanleikkaaja on eittämättä sama mies, mutta noista militaria-kuvista en ole varma.

Lampaankurkunleikkaaja on sama mies kuin kahdessa seuraavassa sotilaspukuinen henkilö, silmät ja kulmakarvan linja sama. Parta ajettu veke ja kypärä päässä.
Ja omakuvanaanhan tuo vajakki on näitä kuvia sivuilleen pistänyt, luulisin hänen itsensä tunnistavan? Vaikka voiko näistä olla varma onko aivotoimintaa kuinka paljon.

Lampaankurkunleikkaaja on sama mies kuin kahdessa seuraavassa sotilaspukuinen henkilö, silmät ja kulmakarvan linja sama. Parta ajettu veke ja kypärä päässä.
Ja omakuvanaanhan tuo vajakki on näitä kuvia sivuilleen pistänyt, luulisin hänen itsensä tunnistavan? Vaikka voiko näistä olla varma onko aivotoimintaa kuinka paljon.

Ok, en osaa oikein hyvin tunnistaa kasvoja. On ainakin laihtunut paljon, kun tuo militaria-mies on lihavampi.

Tuo punahattuinen voisi vaikka ollakin joku kaveri, paha sanoa kun ei tekstejä ymmärrä. Mutta näyttäisi olevan eri hemmo kuin muissa kuvissa.

Toivottavasti poliisi selvittää kuka on. Ja ennen kaikkea MISSÄ on!

Ok, en osaa oikein hyvin tunnistaa kasvoja. On ainakin laihtunut paljon, kun tuo militaria-mies on lihavampi.

No kuka näistä päätään uskaltaa laittaa pantiksi ketä ovat, saattaa vaikka pää irrota (heh heh...) Paras olisi jos näitä paskasakkeja ei maahan päästettäisi, ei mikä tahansa ihmiskuona ole rikkaus ja voimavara ainakaan, jos tarkoitus on ylläpitää hyvinvointiyhteiskunta.

Yhteistyössä