Voi miten ihanaa - kyllä se talvi sieltä lumineen saapuu hiljaksiin joka kolkkaan...näillekin leveyspiireille on näemmä lupailtu koko ens viikoksi pikkupakkasia, joten sehän tekee vain hyvää lumentuoloa ajatellenKatos vaan, on tullu vähän lunta yön aikana, ihanaa
no höh, tässähän ny ollaan ihan rusinanaHuomenta
Se on sit tuplarutistus ruutikselle tänä aamuna !
Tän päivän aamupala menee pitkän kaavan mukaan, eikä se oo mitään syötävää. Mut täs on 12 tuntia aikaa nautiskella aamupalaa, ennen kuin alkaa ”Rautanaamio”. Sit pitää vaihtaa leffaherkkuihin.Aamupala syöty
Toivottavasti lumet ei sula taas pois.
Onko ruutilassa merkkipäivä? Onittelut täältäkin.Huomenta
Se on sit tuplarutistus ruutikselle tänä aamuna !
Ei tietääkseni mutta ku eilen oli rutistultu ruutista jo liikaa, ni mie sitten tänä aamulla rutistelen tuplana.Onko ruutilassa merkkipäivä? Onittelut täältäkin.
Mulla oli vaihteeksi Fazerin alkupuuro ja omena-kanelihilloa ainaisen pirtelön sijaanTän päivän aamupala menee pitkän kaavan mukaan, eikä se oo mitään syötävää. Mut täs on 12 tuntia aikaa nautiskella aamupalaa, ennen kuin alkaa ”Rautanaamio”. Sit pitää vaihtaa leffaherkkuihin.
Täälläkin on taas valkoisempaa, ihan ohuen ohut lumikerros maassa ja puissa kuuraa.Katos vaan, on tullu vähän lunta yön aikana, ihanaa
Toivottavasti tulee lisää lunta ja sen verran pakkasta että lumet pysyyEns viikolle vissiinkin luvattu pakastuvaa ja sitä lunta lissääkin.
oikein, vaimon paikka on juurikin nyrkin ja hellan välissäpitäis mennä tiskaamaan ja voisi kai keittää isännälle kahvia lisää, itekkin ehkä voisi hörppiä kupillisen.
Mies tiskaa arkisin, mie yleensä viikonloppuna. Mies myös tekee yleensä ruokansa, mie teen välillä, kun mies pyytää tekemään ruokaa, minkä teen paremmin.oikein, vaimon paikka on juurikin nyrkin ja hellan välissä
Huomenta sinne sairaalan pahnoille!Päivää! Mä alan olla hereillä. Ehkä.
Kamalan synkkää taas. Nyt saisi lunta jo alkaa tulla..
päivää sinne, mikäs on vointi tänään?Päivää! Mä alan olla hereillä. Ehkä.
Kamalan synkkää taas. Nyt saisi lunta jo alkaa tulla..
Vähän tokkurainen. Ja kai toi kortisoni alkaa pöhöttää kun silmät ovat kuin riemukkaammankin lauantain jäljiltä -turvonneet siis.päivää sinne, mikäs on vointi tänään?