Kiva jos joskus. Oli yksi harvoista, joka oli mukava mulle, kun tänne tulin. Mut joo... Täällä muutamia vanhojakin nimiä vielä. Ja ei uudemmissakaan toki mitään vikaa.Joskus harvoin näkee täällä.
Kiva jos joskus. Oli yksi harvoista, joka oli mukava mulle, kun tänne tulin. Mut joo... Täällä muutamia vanhojakin nimiä vielä. Ja ei uudemmissakaan toki mitään vikaa.Joskus harvoin näkee täällä.
...samaan syssyyn kaikille tasapuolisesti rutistuslikistyksiäJep yhteinen ketjurutistus ruutikselle
Rutistetaan suakin."mustis"
muaki saa rutistaa..
..huikkaapa terkkusii, jos/kun oot kuulolla miehen kanssaKepsukka on hengissä ja voi hyvin, kiirettä hällä pitää..
Varmaan kertoo ite enemmän kun eksyy käymään.
Huomenna sitten.sorry, ruutistelukiintiö on tältä päivältä jo ylitäytetty
jos oot heti aamusta liikkeellä niin saatat keretäHuomenna sitten.
Se on sit huomenna tuplarutistussorry, ruutistelukiintiö on tältä päivältä jo ylitäytetty
Kyllä me höpötellään silloin tällöin...huikkaapa terkkusii, jos/kun oot kuulolla miehen kanssa
Mukava tosiaan kuulla. Itekin sen vert harvoin tänne eksyn, etten välttis kuule kuulumisia. Mites sulle Lispetti kuuluu? Olet erilainen kuin mä, mut silti mun mielestä aina ollut jotenkin tosi kiva.Kepsukka on hengissä ja voi hyvin, kiirettä hällä pitää..
Varmaan kertoo ite enemmän kun eksyy käymään.
Hyökätään het aamulla.Se on sit huomenna tuplarutistus
Ja seuraavan miittiin varataan oikein roppakaupallaHuomenna sitten.
Lipsusta on tullu kokopäiväinen yrittäjä, kiirettä pitää.Mukava tosiaan kuulla. Itekin sen vert harvoin tänne eksyn, etten välttis kuule kuulumisia. Mites sulle Lispetti kuuluu? Olet erilainen kuin mä, mut silti mun mielestä aina ollut jotenkin tosi kiva.
Unikuvia *pus*Mä lähden nyt rutistelee peittoa. öitä
Hattaran kuvia. *tarraa kiinni munkista*Mä lähden nyt rutistelee peittoa. öitä
Hyvät yötMä lähden nyt rutistelee peittoa. öitä
Anna mennä vaanjos on saanu lapset nukkumaan niin saako lirauttaa glögin joukkoon aavistuksen Russian Standardia?
Yhdyn suhun, ja voidaan toteuttaa ed. main. suunnitelma.jos on saanu lapset nukkumaan niin saako lirauttaa glögin joukkoon aavistuksen Russian Standardia?
Siitä vaanjos on saanu lapset nukkumaan niin saako lirauttaa glögin joukkoon aavistuksen Russian Standardia?
Vitsit mun tartte hommata Russian Standardia kans!Yhdyn suhun, ja voidaan toteuttaa ed. main. suunnitelma.
Ihan hyvällä omatunnolla!
Todella hyvältä kuulostaa! Ja niinhän se menee, kun keskittyy olennaiseen, niin hyvinhän siinä loppupeleissä tuppaa menemään. Aina tulee alamäkiäkin jossain vaiheessa, mut toivon kaikkea hyvää sulle ja perheellesi.Lipsusta on tullu kokopäiväinen yrittäjä, kiirettä pitää.
Lapset kasvaa ja harrastaa, kiirettä pitää heidänkin kanssa.
Ihan hyvin menee kun ei kamalasti valita vaan yrittää keskittyä olennaiseen.