Mä en tykkää tästäkään: radio-ohjelmien juonnot.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 930
19 190
113
Aloitustentekoripuli taas päällä, pitäis ottaa Imodiumia.

Mä en voi sietää radionkuuntelua. Mikään ei ole tympeämpää kuin joku ylipirteä, muurahaisia takapuolessaan hautova naisjuontaja joka räkättää "mulla näkyi tänään pikkarit ja mä kävelin Mannerheimintiellä vessapaperi kengän pohjassa, eiks oo mielenkiintoista". Sitä kirkumista ei meinaa jaksaa marketissa kuunnella.
Olen ummikko mutta en tiedä millanen on joku Jaajo, varmaan ihan hauska tyyppi.

Ainut minkä sulatan on yöradion haukotteleva juontaja "seuraavaksi tulee Chopinia mollissa."

Ei tarvii olla samaa mieltä mun kaa.

Minua ärsyttää YleX:llä se käheä-ääninen höhöttäjä-Venla. Kuuntelen YleX:ää mieluiten, koska siellä ei ole kaupallisia mainoksia. Muut Ylen kanavat ovat liian tylsiä, niihin nukahtaa. Ja noita mainoskanavia mä en jaksa kuunnella mainosten takia.

Aamulypsy on ihan paras! Musiikit turhaa täytettä siinä :D

Aamuisin Nova on okei, aamulypsyä voi välillä kokeilla kunn Novalta (poikkeuksetta) tulee paskaa musiikkia. Citylle voi kääntää sit kun niiden aamupaskaohjelma loppuu. Rockia välillä, muttei liikaa ja sit kun on tositosihuono kuuluvuus, tulee kuultua jotain himputin hengellistä kanavaakin välillä. (siis vahingossa)

Kaikkiin niihin kyllästyy kun joka aamu ja iltapäivä kuuntelee tunnin, pari.

Olen kahden pienen lapsen äiti. Tänne eksyin lapsettomuuspalstan kautta muutama vuosi sitten, ja käyn silloin tällöin. Pieni ero siihen että käy naisten keskustelupalstalla 10v 24/7. En voisi kuvitella että oma mieheni roikkuisi täällä. Miehissä on eroja...
joo, olet parempi ja varsinki sun miehes on. :notworthy:

Samaa mieltä. Oikeasti alkaa riipimään, kun tulee niin tyhmiä juttuja ja pitkiä jaaritteluja jostain maitokauppareissusta.. Soittaisivat vain musiikkia, jos ei oikeasti ole jotain hauskaa tai mielenkiintoista sanottavaa. Ainoa poikkeus todellakin on aamulypsy, siinä musiikki on turhaa.

Aamuisin Nova on okei, aamulypsyä voi välillä kokeilla kunn Novalta (poikkeuksetta) tulee paskaa musiikkia. Citylle voi kääntää sit kun niiden aamupaskaohjelma loppuu. Rockia välillä, muttei liikaa ja sit kun on tositosihuono kuuluvuus, tulee kuultua jotain himputin hengellistä kanavaakin välillä. (siis vahingossa)

Kaikkiin niihin kyllästyy kun joka aamu ja iltapäivä kuuntelee tunnin, pari.
Itse en kestä Novaa ollenkaan. Alan heti käydä kierroksilla, kun joku juontajista alkaa jorista maaseutu tyyliin "lämminhenkisiä" juttuja.

Miltä kanavalta muuten tulee/tuli se kansanradio, mihin ihmiset saivat soitella ja ränistä yhteiskunnan ja elämän epäkohdista. Se oli ihan parasta viihdettä.
Tänään pakkokuuntelin hampaat irvessä marketissa paikallisradiota. Sinne joku Kyllikki naapurikunnasta soitti onnessaan ja juontaja kärsivällisesti kuunteli "No niin Kyllikki, mitäs laulua toivot. "

Ihan kiva joillekin. Mulle se oli täyttä tuskaa.

Tänään pakkokuuntelin hampaat irvessä marketissa paikallisradiota. Sinne joku Kyllikki naapurikunnasta soitti onnessaan ja juontaja kärsivällisesti kuunteli "No niin Kyllikki, mitäs laulua toivot. "

Ihan kiva joillekin. Mulle se oli täyttä tuskaa.
Ei siinä kansanradiossa mitään biisejä toivota, vaan puhutaan aina täyttä asiaa :D
Vähintään yhtä hauskaa, kuin aikoinaan Kotieläinpuisto.

Mä en oo milloinkaan ymmärtänyt, miten tää ei ois ihan yhtälailla miehille kuin naisille sopiva.

Ja mun mielestä on hiton kiva että täällä käy molempia.

Niistä tosi "miehisistä" miehistä mitkä vonkuvat iwebissa "näytä edes tissit" en niin jaksa perustaa...

Pakko puuttua sen verran riitaanne, että onhan tämä kyllä ihan akka palsta. Naisten juoruja, naisten höpinöitä, naisten valituksia...

Uusimmat

Yhteistyössä