Mie löysin sillä haulla tämmösenYritin etsiä avatarta hakusanalla "joulunarttu" tyhmä google kyselee Tarkoititko joulutorttu ja näyttää vaan niiden kuvia
Mie löysin sillä haulla tämmösenYritin etsiä avatarta hakusanalla "joulunarttu" tyhmä google kyselee Tarkoititko joulutorttu ja näyttää vaan niiden kuvia
...niin on muuten sujuvasti mullakin huomenna ...halavattu, tätä pehkoa saa millään kuosiin ja huomenna pitäs oikeesti taas näyttää edes puolivaloissa katottavalta....
Mirrillä on tonttulakki päässä.
Mahtaako olla kallista ? Jos kone ite maksaa 98 e & huolto satasia, ni kalliiksi tuleekäytät huollossa ensin niin varmaan ihan hyvä laite.
Onko sulla suoristusrautaa?...niin on muuten sujuvasti mullakin huomenna ...halavattu, tätä pehkoa saa millään kuosiin ja huomenna pitäs oikeesti taas näyttää edes puolivaloissa katottavalta....
Joulua ei varasteta.Löyty sopiva
Aijaa. No vaihetaan uuestaan.Joulua ei varasteta.
Aijaa. No vaihetaan uuestaan.
Kisun ilme on samanlainen kuin mulla yleensä
täällä huolto on n, 50€Mahtaako olla kallista ? Jos kone ite maksaa 98 e & huolto satasia, ni kalliiksi tulee
nöyp.Onko sulla suoristusrautaa?
Mulla on sellainen keraaminen. Tulenko laittaa tukkasi?nöyp.
Mä oon kertakaikkisen huono kaikkien tommosten vempaitten kanssa, kerran oon tollouspäissäni - kuvittele nyt, oliko järkee?? - menny laittamaan päähäni kihartimen....need I say more....
..oli sitten sujuvasti ihanasti kiinni siinä kikkurakasassa...ei ikinäkoskaanmilloinkaanenää
...siitä kyllä tulis varsinainen sessioMulla on sellainen keraaminen. Tulenko laittaa tukkasi?
Voi olla....siitä kyllä tulis varsinainen sessio
...ja mä niin tarttisin kuulkaas semmosen villasukkat mutturalla- hymppäsenVoi olla.
...ja mä niin tarttisin kuulkaas semmosen villasukkat mutturalla- hymppäsen
Sille mitään "huoltoa" kannata tehdä. Kovalevyn formatointi ja uuden käyttiksen asennus niin kaik paska lähtee pois ja toimii kepeästi.täällä huolto on n, 50€
voihan sen itekkin avata ja putsata sisältä.
Ei mullekkaan! Avatar ja joku kissa sitten tonttulakin kanssa vaanMulla ei näy boobabyn mirriä tumma pimu näkyy
No mulla ei näy ees sitä kissaaEi mullekkaan! Avatar ja joku kissa sitten tonttulakin kanssa vaan