Eikait täälä nyt nuin vanhoja ole? Jokka muistais?muistaako kukaan kojakkia, tikkaria järsivä kaljupää.
Eiks tää ollut -70 luvulla?
Eikait täälä nyt nuin vanhoja ole? Jokka muistais?muistaako kukaan kojakkia, tikkaria järsivä kaljupää.
Muistan lapsuudesta että vanhemmat tota katteli.muistaako kukaan kojakkia, tikkaria järsivä kaljupää.
no en mä nyt niin paljon vanhempi muita ole vaikka tuon muistanki.Muistan lapsuudesta että vanhemmat tota katteli.
Pitikö tämän mennä epekille.no en mä nyt niin paljon vanhempi muita ole vaikka tuon muistanki.
Vitsillä heitin, unohin vaan hymiön siittä perästä taasno en mä nyt niin paljon vanhempi muita ole vaikka tuon muistanki.
et nii, sun muumiotuomio tuli ihan suoraan.Pitikö tämän mennä epekille.
En minä mitään ihmetelly.
et nii, sun muumiotuomio tuli ihan suoraan.
ei ei, oon ihan tyytyväinen tähän hetkeen.Mikä ihmisiä oikein vaivaa. Itse ainakin olen ylpeä siitä että ikä karttuu.
Toiset vaan haluaa muuntua munasolun ja siittiön tasolle.
En tykkää.
Niin pitääkin.ei ei, oon ihan tyytyväinen tähän hetkeen.
"Mä näytän ihan 15veeltä vaikka olen 38vee".. joo o, tekisi mieli joskus todeta että myös kuulostavat siltä.
Niin on ja vettäkin sataa välillä kaatamalla.Taas on kova myrsky.
Minä taas en halua että ainokaiseni rakas mussukkani muuttaisi koskaan minnekään.. Muutan sen luo. Olen sanonut että varaa mulle huoneen, en tartte muuta kuin sängyn, teeveen ja nojatuolin sinne, niin ei musta ole mitään haittaa.Mä en ainakaan urputa siitä kun itselle ikää tulee
Jos ei vanhenis, ei lapsetkaan muuttais koskaan pois kotoa
en oo töissä mutta harjottelen huomenna alkavaan vuoroon valvomista tän yön.Hiljasta on. Valvotko famipala vielä?
Menikö kaikki nukkumaan ja onko päätön töissä?
Sama, mulla se vuoro alkaa tossa seiskalta aamulla, monelta sulla?en oo töissä mutta harjottelen huomenna alkavaan vuoroon valvomista tän yön.
Jee. kiva.en oo töissä mutta harjottelen huomenna alkavaan vuoroon valvomista tän yön.
ilta kympiltä.Sama, mulla se vuoro alkaa tossa seiskalta aamulla, monelta sulla?
Ei ole näkynyt ja kyllä mä tässä ajattelin nukkuun lähteäMajuria ei ole vissiin näkynyt vieläkään?
Ei saanut laitettua tuplaalapeukkua. Höh.Ei ole näkynyt ja kyllä mä tässä ajattelin nukkuun lähteä
Nukkuuko kisu?ilta kympiltä.