The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rentouttavaa torjantai- iltaa itekullekin säädylle ja säädyttömyyksille :)

Vettä satelee hiljaksiin, torpassa perinteiset älämölöhölötykset menossa ja meikäläinen jo siinä kunnossa, että hyvin hitaalla käyn :D

Mutta - huomennapa onkin kuulkaas ihana perjantaipäivä :)! Ja - luvassa ois sääukkeleitten mukaan oikein aurinkoakin, joten hapatukset silloin hitoksiin ja nauttimaan ihanasta valoilmiöstä <3!

@HopeaToffee - sie oot varmaan saanut jo vastauksia kyselyysi siitä kranssin siivutusvääntöhommelista :)...mutta kertaus on opintojen äiti eli:

Siivutat sen pullarullan maltillisen nätisti terävällä veitsellä, ei ihan läpi mutta melkein...ja sitten joka toisen siivun väännät sisäkurviin ja joka toisen ulkokurviin :). Siitä tulee nätti, siitä pullakranssista :). Ihanan näyttävä herkku vaikka lahjaksi tai omaa juhlapöytää koristamaan (y)

Moi vaan pitkästä aikaa.
Mulla alko jo viikonloppu ja olen yksin kotona.
Joten anteeksi jos häiriköin tänään liikaa tms..
Päivää Lunis :) - ja mukavaa siirtymistä viikonlopun viettoon :)!

Enkä kyllä anna anteeksi.....kun ei oo nääs mitään syytä, niin mitä turhia :). Anna palaa vaan sen "häiriköimises" kanssa :)!
(tsori - pukkaa taas näemmä hirveesti hymppiä:barefoot:)

@HopeaToffee - sie oot varmaan saanut jo vastauksia kyselyysi siitä kranssin siivutusvääntöhommelista :)...mutta kertaus on opintojen äiti eli:

Siivutat sen pullarullan maltillisen nätisti terävällä veitsellä, ei ihan läpi mutta melkein...ja sitten joka toisen siivun väännät sisäkurviin ja joka toisen ulkokurviin :). Siitä tulee nätti, siitä pullakranssista :). Ihanan näyttävä herkku vaikka lahjaksi tai omaa juhlapöytää koristamaan (y)
Tattis, arvasin että sulla olisi selkokielinen ohje takataskussa (y)
Joka joulu täytyy kokeilla jotain uutta.

Iltaa! Omituinen päänsärky, alkoi päivällä. Toista puolta päätä repii kuin sahattais irti. Mikään lääke ei auta.
*halaaruttaan*

Aikamoiselta kuulostaa toi sun päänsärkys....onko sulla muita tuntemuksia kuin tuo toispuoleinen päänsärky? Ihan kamalan kauan en ainakaan ite tuota kattois vaan saattaisin lähteä näytille, ihan oman itteni minimalistisen mielenterveyteni takia....

Auttaisko kenties/uskaltaisko edes päänahkahierontaa ajatellakaan?

@Kais, sun lääkitys ei vissiin ole ihan kohillaan, kun sokerit tuollai heittelee. Milloin menossa lekuriin asian tiimoilta?
On vissiin tuo laihdutus vaikuttanut sokeriarvoihin ja oon tainnu parina päivänä syödä liian vähän päivällä, pitää kai kokeilla että päiväkahvilla syön jotakin. Seuraava kontrolli olis vasta syksyllä, mutta meinaan kyllä soittaa lääkärille, jos alkaa jatkuvasti mennä noin alas.Syksyllä vähennettiin jo lääkettä, voi olla että pittää viellä vähentää tai vaihtaa lääkettä.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Päivää Lunis :) - ja mukavaa siirtymistä viikonlopun viettoon :)!

Enkä kyllä anna anteeksi.....kun ei oo nääs mitään syytä, niin mitä turhia :). Anna palaa vaan sen "häiriköimises" kanssa :)!
(tsori - pukkaa taas näemmä hirveesti hymppiä:barefoot:)
Kiitos ja pusuja. Kyllä nyt hymiöitä pitää olla, piru vieköön. Ja näinä aikoina vielä moninkertasesti. Lyödään heittereille luu kurkkuun. :D :love: (y) :LOL:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tattis, arvasin että sulla olisi selkokielinen ohje takataskussa (y)
Joka joulu täytyy kokeilla jotain uutta.
Ollos hövelitys, hyvä jos olin avuksi :)

Ja joo, joka joulu pitää tehdä jotain erikoisempaa juttua :). Mun tekis mieli tehdä suklaakonvehteja mutta mä en oo löytäny niin mistään kunnon muotteja, siis semmosia kovasta muovista tehtyjä. Noita silikonilärpäkkeitä sen sijaan löytyy mutta mä en huoli niitä.

Piparkakkusulkeiset ois lauantaina tiedossa ja mun kuulema pitäs väsätä taas joku monumentti:barefoot:, mikä suomennettuna tarkottaa sitten sitä että olen kuorrutettuna tomusokerilla ja pikeerillä ja varmaan muutaman hiuksenkin köyhempi:notworthy::D....annas kattoa nyt, mitä tapahtuu...voihan se olla etten pääse taaskaan pipareita tekemäänkään, kun tää kolmikko linnottautuu tuohon ähertämään :)

Kiitos ja pusuja. Kyllä nyt hymiöitä pitää olla, piru vieköön. Ja näinä aikoina vielä moninkertasesti. Lyödään heittereille luu kurkkuun. :D :love: (y) :LOL:
No sehän meiltä kaikilta kyllä onnistuu oikein hyvin(y):D:love: - mitä sitä suotta säästelemään, oikeessa oot :)

Ja se pusutushymppä sais kyllä tulla takas(y), sitä paitti - mikä tää hymppä on:X3:...:barefoot::alien::notworthy:mulle tulee mieleen että se on kuninkaanhuoneessa pahasti tulppaa irrottamassa...

Täällä ei ole satanut vain vähän vaan paikoin ihan kaatamalla kuin kesällä.
Melkonen tuulikin ollut tänään.

*odottelee pitääkö paikkaansa ennusteet auringosta*

Ne kun vaihtuu tämän tuosta ja eri ennusteet näyttää eri tavalla :D

Aaaa...mä kyllä kans ilmottaudun ehdottomasti mukaan tohon terveydenlahjoittamistalkooseen :)

Pääkkönen nyt on mitä on:barefoot:, siitä en ota mitään vastuuta - takavalotakuulla mennään(y):D!:D - mutta omastani oon valmis luopumaan isostipaljosti tiibiille ja Majurille ja ihan kenelle vaan, jolle sitä suinkin voisin lahjoittaa ja siten omaa olotilaansa huojentamaan ja parantamaan kivuista ja muista kolotuksista paremmaksi :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä