osimoilleen näinHeikot sortuu vahvat ei.
osimoilleen näinHeikot sortuu vahvat ei.
*en tykkää* (eipäs yleistetä)pari sinkkuu on joo mutta jokainenhan on sinkku jos tulee riittävän hyvä tarjous
Millainenhan se voisi olla?pari sinkkuu on joo mutta jokainenhan on sinkku jos tulee riittävän hyvä tarjous
no mikä kenenkin venettä keinuttaa, kaikkihan ei tykkää samastaMillainenhan se voisi olla?
väitän että koskee ihan kaikki mutta tietysti joillain voi rima olla aika korkealla*en tykkää* (eipäs yleistetä)
Koskeehan tuo myös joitain miehiäkin. En yleistänyt, sanoin vaan
Aaaa.. Mä en keksi ketään enkä mitään joka saisi nykyisestä eroamaan. En, vaikka noi tyhmät keuhkotuumorit katoavaisivat jos niin tekisin.no mikä kenenkin venettä keinuttaa, kaikkihan ei tykkää samasta
itellä vois olla aika vaikee sanoo ei Nicki Minajille
Ai että kaikki miehet voisivat "esittää" sinkkua hyvän tilaisuuden tullen?väitän että koskee ihan kaikki mutta tietysti joillain voi rima olla aika korkealla
ketäs ne oli joilla oli se hävittäjälentäjäfetissi?
Silloinhan se ei olekaan pettämistä tai muutakaan vastaavaaMä olen kyllä ehkä hiukka jäävi edes pohtimaan moista kun mulla on lupa käydä kokeilemassa toista jos sattuu huvittamaan.
Mä en oo sinkku, oon semmonen LPTaitaa moni olla jo entisiä sinkkuja.
Taidat olla aika tosikko, hymiöidesi takaa.*en tykkää* (eipäs yleistetä)
Koskeehan tuo myös joitain miehiäkin. En yleistänyt, sanoin vaan
Voipi olla että olen, voipi olla että enTaidat olla aika tosikko, hymiöidesi takaa.
Jo ne on jännittämisen/stressin takia myöhässä?Chisu on aina hyvää.
Mut mulla menkat kaksi päivää myöhässä. Se nyt tästä enää puuttuisikin että steriloitu turhan vanha nainen tulisi paksuksi just silloin kun on otettu miljoonia rönrgenkuvia ja syöpähoidot edessä
Pare ois olla! Ärsyttää. kun ei tuu edes siivousintoa ja kämpää on ko mikäkin läävä.Jo ne on jännittämisen/stressin takia myöhässä?
Eihän kai se sterilisaatiokaan 100% varma ole
Jos tuo maanantainen lääkärikäynti on vaikuttanut tuohon jotenkin.Pare ois olla! Ärsyttää. kun ei tuu edes siivousintoa ja kämpää on ko mikäkin läävä.
Totta! Mulle tuli hitonmoinen stressi kun useampana aamuna ei saanut syödä saati juoda kahvia. Vähemmästäkin sitä menkatkin katoavat.Jos tuo maanantainen lääkärikäynti on vaikuttanut tuohon jotenkin.
En tiedä.