Fox-kanava esittää kaikki kuusi Tähtien sota -elokuvaa – katsojien haluamassa järjestyksessä - Elokuvat - NytPalpatine eli keisari oli varmaan suomalainen, hymyilee yhtä paljon
Se on yksi parhaista asioista jota voi tehdä housut jalassaVitsit alkoi tekee mieli ajamaan radalle..
Mä kurkkasin kahvia keittäessä sen verran että tiiän ulkona olevan pimeää ja auto ei ole jäässä. Paheksun pimeää mutten jäättömyytä.paheksun säätä, en ole vielä käynyt katsomassa mikä siinä on vialla mutta jotain siinä varmaan on
huomenta
sinäkö tykkää rapsuttaa?Mä kurkkasin kahvia keittäessä sen verran että tiiän ulkona olevan pimeää ja auto ei ole jäässä. Paheksun pimeää mutten jäättömyytä.
Minä en tykkää jos pylly on kylmällä penkillä. Vaikka ois pyllynlämmitin.sinäkö tykkää rapsuttaa?
sinäkö tykkää rapsuttaa?Mä kurkkasin kahvia keittäessä sen verran että tiiän ulkona olevan pimeää ja auto ei ole jäässä. Paheksun pimeää mutten jäättömyytä.
ahaa, jäättömyys siis viittaa siihen että muisit panna kansanauton illalla roikkaanMinä en tykkää jos pylly on kylmällä penkillä. Vaikka ois pyllynlämmitin.
Ilmatieteen laitoksen mukaan ajokeli muuttuu päivällä erittäin huonoksi Keski-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Pohjois-Pohjanmaan länsiosassa. Syynä ovat lumi- ja räntäsateet.paheksun säätä, en ole vielä käynyt katsomassa mikä siinä on vialla mutta jotain siinä varmaan on
huomenta
Nöyp. Sevverran plussaa ettei tarvinnusinäkö tykkää rapsuttaa?
ahaa, jäättömyys siis viittaa siihen että muisit panna kansanauton illalla roikkaan
Mjaha. Tuleeki romanttinen takkatuli-ilta kurahaalarijengilleIlmatieteen laitoksen mukaan ajokeli muuttuu päivällä erittäin huonoksi Keski-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Pohjois-Pohjanmaan länsiosassa. Syynä ovat lumi- ja räntäsateet.
Lisäksi ajokeli muuttuu paikoin huonoksi Keski-Suomen, Pohjois-Savon, Pohjois-Karjalan, Etelä-Pohjanmaan ja Pohjanmaan maakunnissa sekä Koillismaalla.
Taas tulee sähkökatkoja
mee lumitöihinMjaha. Tuleeki romanttinen takkatuli-ilta kurahaalarijengille
Taitaa moni olla jo entisiä sinkkuja.Tässä ketjussa vaikuttaa olevan monia kiinnostavia ja mukavantuntuisia naisia kirjottelemassa ketkähän kaikki on sinkkuja.
pari sinkkuu on joo mutta jokainenhan on sinkku jos tulee riittävän hyvä tarjousTaitaa moni olla jo entisiä sinkkuja.
Heikot sortuu vahvat ei.pari sinkkuu on joo mutta jokainenhan on sinkku jos tulee riittävän hyvä tarjous