Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Panisin.
En mä niin kipeä ole sen suhteen että vielä maksaisinKakkoseen? Mie en tota panis edes maksusta, ties mitä tauteja..
KiitosUpean näköiset.![]()
Ei, eikä noin valkoisia hampaita saa sillä eikä tasaista muotoa. Se on paras vaihtoehtoEivätkö tavalliset valkaisumenetelmät riittäneet?
Miksi pitää kehua tarpeettomasti.Ja oot kyllä nätti, ei sinun kasvot tarvitse mitään lisämuutoksia.![]()
Ei, eikä noin valkoisia hampaita saa sillä eikä tasaista muotoa. Se on paras vaihtoehto. Valkaisun tehnyt monta kerta se ei edes pysyy, korkeintaan viikon verran pysyy, kun juon teetä paljon
Mulla ihan sama, mutta minä käytän denivit hammaspuhdistetta silloin tällöin. Se ei hankaa ja on ihan turvallinen hampaille.Okei. Minä juon sekä kahvia että teetä, mutta hampaat pysyvät valkeina. Käytän tosin luonnollista hammastahnaa ilman fluoria (Ayurveda-pohjaista) ja purskuttelen toisinaan kookosrasvalla ennen nukkumaanmenoa.
kuvaJottai toppausta laittanu esikoisensa puseron allekin kun näyttää facen kuvassa nii uhkeelta, ja se ilmekin, äidiltää varmaa oppinut, hyi![]()
Minäkö missä? Mutta ehkä jopa haen jotain muutakin ulkonäköönKoko eukko aivan muovinen.
Mitä järkeä muokata ulkonäköä? Jotkut vaan on kauniita ja toiset ei.Minäkö missä? Mutta ehkä jopa haen jotain muutakin ulkonäköön![]()
Miksi ei saa?Mitä järkeä muokata ulkonäköä? Jotkut vaan on kauniita ja toiset ei.
Miten te edes jaksatte olla noin ilkeitä?Olisi kannattanut ottaa terävät ja pitkät kulmahampaat.
Haha, no en ostanut paljon 1 laukku vain ja 3 huivia äidille ja lapsille. Laukun odotin 2 vkoa kun he eivät voineet myydä kun on ainoa kappale vitriinissä. Lupasivat myydä kun tulen VIP tilaisuuteen niin sain senMonta tonnia meni Louis Vuittonilla tänään?
Ihan hyvältä. Suosittelen se on parempi kuin valkaisu
Miten te edes jaksatte olla noin ilkeitä?![]()