Ei mitään, mielelläni jaan hyvää musiikkia kaikille.Mitä teille kuuluu? En oo pahemmin nyt palstaillut, vain käynyt täällä pikaisesti välillä. Vuorotyö on sekoittanut mut täysin. En osaa enää nukkua. Viimeisen kuukauden aikana unen keskiarvo on jossain 4-5 tunnin paikkeilla, kun normaalisti nukun 9-11 tuntia. Eli on vähän outo olo. Yksikin yö nukuin vain 2,5 tuntia ja säntäsin aamuvuoroon. Kumman pirteä olin kyllä koko päivän. Jotenkin on tottunut tähän.
Aloitin uudessa työpaikassa, nyt ihan vakkarisopimuksella. Kivalta on vaikuttanut, mutta pomo on hyvin vaativa ja pikkutarkka. Oikeastaan se on hyvä juttu, koska ainakin voin kunnioittaa omaa pomoa. Entisissä työpaikoissa ei vaadittu niinkään paljon ja pomot vaikuttivat välinpitämättömiltä ja huolimattomilta. Mutta onhan se ikävää kuulla monta kertaa päivässä, mitä kaikkea tekee väärin
Summa summrum, arki ahdistaa ja välillä menee päivät vain sumussa. Yöt menee pohtien kaikkea mahdollista ja itkien hiljaa, ettei herätä kämppistä. En tiiä, johtuuko vain univajeesta, mutta on ollu aika laimea olo. Sori pitkä avautuminen.
Niin joo ja kiitti sille, joka joskus linkitti Sarah Brigthmanin ja Antonio Banderasin version Phantom of the Operasta. Oon nyt kuunnellu sitä aika paljon ja löytäny muutakin mieletöntä musiikkia.
Mä pidän enemmän aamuvuoroista, vaikka olenkin iltavirkku. Aamulla riittää, että ehtii tehdä tietyt asiat ennen avaamista ja tilaukset ennen yhtätoista. Sitten voikin rauhassa tehdä muita hommia ilman paniikkia.Ei mitään, mielelläni jaan hyvää musiikkia kaikille.
Nyt tänään vaan tommosta "tavallista"
Nukkumaan olin justiinsa ite menossa.
Miten sulla menee nuo vuorot? Meinaan että jos oppisit nukkumaan paremmin. Itselleni sopisivat ilta/yövuorot todella hyvin, aamut on olleet aina paskimpia. Siis en vuoroja tarkoita vaan ihan aamut. Aamu loppuu puoliltapäivin. Onkin holokkumaa onneksi nykyisin työajassa eli teen joskus pitempiä päiviä ja ei tartte ihan seiskaksi mennä töihin.
Hyvä että vakipaikan oot saanut, tuohan se aina tiettyä turvallisuutta, ei tartte miettiä miten sitä hakis töitä taas tossa parin kuukauven päästä. Vissiin. Itse kesätöiden jälkeen en ole hakenut töitä. Virassa pötköttelen. No ei ole pötköttelemistä ja kaikista ei ole tähän, voin luvata
Arki ahdistaa välillä täälläkin, tuntuis että pitäis olla enempi ja keretä enempi.. En nyt itke öisin.. Veikkaisin että toikin liittyy siihen kun et ole saanut nukuttua kunnolla?
Siin sulle musaaÖitä
Ihmisen on aina hyvä valittaa mitä naapuritkin ajattelee jos aina on hyvällä tuulella?hitto, pitäskö munkin keksiä aihe josta valittaa?
oisko hyviä vinkkejä aiheeksi?Ihmisen on aina hyvä valittaa mitä naapuritkin ajattelee jos aina on hyvällä tuulella?
Miks?hitto, pitäskö munkin keksiä aihe josta valittaa?
Ei se kannata, mee vaikka ulos hiihtelee, ei ole pakkastakaanhitto, pitäskö munkin keksiä aihe josta valittaa?
Saa keksiä mutta ei ole pakko hei.hitto, pitäskö munkin keksiä aihe josta valittaa?
Muija, kakarat, pomo, työ, sää, naapuri, kylän kauppias, mamut, suvakit...oisko hyviä vinkkejä aiheeksi?
NamunenSaa keksiä mutta ei ole pakko hei.
iltapala.Muija, kakarat, pomo, työ, sää, naapuri, kylän kauppias, mamut, suvakit...