The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikäs siellä Pitsilässä nyt suututtaa?
Oli semmosta helvetin härdelliä. Mun piti olla kuudelta pt:n rääkättävänä ja ennen sitä piti hakea kansanvaunu pojalta, saan kuulemma lainata autoani tänään. Vika palaveri venähti, kaikki jeesuksen julkiset kulkuneuvot oli myöhässä ja juuri kun kaarsin kylki edellä kuntosalin pihaan, pt laittoi viestin että on sairas.

Mua muuten kans vituttaa. Siis noi alapohjaryömintähommat.

Kun näkee ja tietää, et kaikki mitä tuolla voi tehdä on pelkkää kosmetiikkaa ja helvetin kallista sellaista. Ja ihan helvetin raskasta. Yritä ny tehdä jotain tilassa jossa ei mahdu edes kääntymään. Ihan toisella mielellä tekisin jos tietäisin, et hommasta olis jotain hyötyä. Mut toi on niit hommia mis tietämätön laittaa osaamattomat tekemään tarpeetonta ja koko suuri turha työ on vaarassa mennä ihan hukkaan. Ei sovi mun luonnolle lainkaan.

Jos en olis tuolla vaan isäukon apurina, niin olisin heittäny hanskat naulaan ekana päivänä ja sanonu, et koittakaas keksiä hommaan jotain järkeä niin katotaan sitten.
Tähän voisi laittaa alapeukun

Mahan ympärille on ilmestynyt ainakin viiden sentin paksuinen ylimääräinen laardikerros. (Siis oli sitä ennenkin, nyt on vielä lisää.) Jos syön noita pillereitä vielä muutaman kuukauden, voin kesällä vyöryä uimarannalle. Menee istuessa rullalle ja kaikkea muuta pervoa.

Oli semmosta helvetin härdelliä. Mun piti olla kuudelta pt:n rääkättävänä ja ennen sitä piti hakea kansanvaunu pojalta, saan kuulemma lainata autoani tänään. Vika palaveri venähti, kaikki jeesuksen julkiset kulkuneuvot oli myöhässä ja juuri kun kaarsin kylki edellä kuntosalin pihaan, pt laittoi viestin että on sairas.
Vähemmästäkin on poltettu kirkkoja.

• Tykkää
Reactions: Bitch
Jos noin on, niin hra HotDog pääsee toooosi helpolla.

Tällä planeetalla tervejärkinen mies EI yritä pussata äkämystynyttä emäntää.
...no, sitten on vissiin vikaa pussaustekniikassa:barefoot:...mutta muhun se toimii kyllä :), taittaa kiukulta kärjen kevyesti, puhinat ja pihinät sen jälkeen on jo niin pieniä, että menevät kevyesti reippaasta hengityksestä :)....

Olis tuo pt:kin voinut vähän aiemmin ilmoittaa olevansa kipeä.

*alapeukun paikka*

Mun piti sitten hilpasta kaupalla pikasesti, tai niin mä luulin ja sanoinkin, mutta sainpas sitten tommosenkin asian takia kuin perunajauhojen puutoksen tärvättyä turpajumpan vuoksi usiamman ylimääräsen ei ilmoitetun minuutin:notworthy:...ulko- ovea aukaistaessani keskimmäinen jo kiekas, että "..jaa, jäit sitten sujuvasti taas suustas kiinni!!"

:D

Paheksun. Isosti. Poishuono räpättäjä:barefoot:
(Majuri tänne ja sassiin, nyt pukkaa paheksuntaikävää isosti...)

väärin, häröilyä ei pidä mennä palkitsemaan

ei koiraakaan nuin kasvateta
Mä mikään koira oo, sen takii muhun ei mitkään tommoset koirakoulut pädekään :)
Eikä häröilemisessä mitään vikaa oo:alien::confused:, sehän on semmosta hassunhauskaa juttua :)...mutta jos ollaan äkäkiukkusia, niin silloin on mun mielestä ihan kiva vain tietää ne kikat, millä saa tehokkaasti kärhämän taltutetuksi :)

Pusu toimii aina, jos vain sattuu uskaltamaan :)(y)

• Tykkää
Reactions: epek
Pitääkö mun alkaa uskomaan ilmastonmuutokseen?

Talvisodan syttyessä näinä päivinä oli -40 pakkasta ja metri lunta.
Tänään oli päivällä +10 ja nurmikko kaipais leikkausta.

Mitä lapsuudestani muistan, niin joulukuu oli se kuu jolloin kaivettiin pulkat, minisukset ja luistimet varastosta? Ja ny tarttis kaivaa ruohonleikkuri? Et pääsis piknikille.

Mä mikään koira oo, sen takii muhun ei mitkään tommoset koirakoulut pädekään :)
Eikä häröilemisessä mitään vikaa oo:alien::confused:, sehän on semmosta hassunhauskaa juttua :)...mutta jos ollaan äkäkiukkusia, niin silloin on mun mielestä ihan kiva vain tietää ne kikat, millä saa tehokkaasti kärhämän taltutetuksi :)

Pusu toimii aina, jos vain sattuu uskaltamaan :)(y)
Koiraa mies voi ymmärtää. Naista ei. Niimpä koirakoulun ohjeet ei naisiin päde.

Pitääkö mun alkaa uskomaan ilmastonmuutokseen?

Talvisodan syttyessä näinä päivinä oli -40 pakkasta ja metri lunta.
Tänään oli päivällä +10 ja nurmikko kaipais leikkausta.

Mitä lapsuudestani muistan, niin joulukuu oli se kuu jolloin kaivettiin pulkat, minisukset ja luistimet varastosta? Ja ny tarttis kaivaa ruohonleikkuri? Et pääsis piknikille.
No hittiläinen, eikös sitä oo ammoisina aikoinakin jouluviisussa joikattu heleästi, että "...noooo, onkos tullut kesä nyt talven keskelle, ja laitetaankos pesä myös pikkulinnuille.."...että vihertää ja vihertää, sortilla jos toisellakin...

Mutta joo, lunta sais tulla. Potuttaa toi hiekkaeteinen ja sen alinomainen imurointi. Lumen kans ei ois sitä tuskaa ollenkaan :)...(märistä toppavaatteista en sitten tässä vaiheessa sano haikuakaan...)

• Tykkää
Reactions: famipala
Koiraa mies voi ymmärtää. Naista ei. Niimpä koirakoulun ohjeet ei naisiin päde.
..oishan se nyt mahdottoman tylsääkin, jos ei olis ollenkaan haasteita. Ei koirankouluttamisessa saati sitten sen ihunaisen kodinhengettären rinnalla eläessä.

Vois mennä elo ja olo aivan liian helpoksi ja hötöksi. Jopa paheksuttavaksi:barefoot:....joten on se vaan kiva, että välistä on sillointällöinharvakseltaan puhuria ilmassa jotta voi sitten toimia Tilanteen Herrana ja Last Action Herona :)...tjtn:notworthy:

• Tykkää
Reactions: IhQ ja Kais
..oishan se nyt mahdottoman tylsääkin, jos ei olis ollenkaan haasteita. Ei koirankouluttamisessa saati sitten sen ihunaisen kodinhengettären rinnalla eläessä.

Vois mennä elo ja olo aivan liian helpoksi ja hötöksi. Jopa paheksuttavaksi:barefoot:....joten on se vaan kiva, että välistä on sillointällöinharvakseltaan puhuria ilmassa jotta voi sitten toimia Tilanteen Herrana ja Last Action Herona :)...tjtn:notworthy:
Miehiin noi koiranhoito- ohjeet pätee huomattavasti paremmin. Harvalla miehellä on kiire pois paikasta jossa saa ruokaa, kehuja ja rapsutuksia. Jos vielä saa nukkua sängyssä, niin se on pelkkää plussaa

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä