Hömh.ei toi mtn kinkyy ole
jos nuor poika pukis 50v mummelin korsetteihin ni se olis
Entäs kun vanha täti komentaa parikymppisen pojun mekkoon, korkkareihin ja siivoamaan sotkunsa?
Hömh.ei toi mtn kinkyy ole
Ehkä se on minusta ällöä kun on yrittänyt vongata muakin moiseksi objektiksi. Yäääääääää! Oksupoksu.Eikös se ole hyvä vaan kun on löytänyt oman juttunsa. Niin kauan kun pysyy lain rajoissa
Tässä on Daddyei toi mtn kinkyy ole
Jotain hyvääkinAamu todella meni persiilleen mut lounas tuotiin vuoteeseen eikä tarvinnut tiskata.
Hei toi onki hyvä, ne heijastaa hallintasäteet poispäinMä oon virittänyt foolion päälle pannan ja pannassa on kiinni vieterillä kaksi glitterikimallepalloa. Tuplasuojaus.
Kannattaa säästää vanhat WappuroinatHei toi onki hyvä, ne heijastaa hallintasäteet poispäin
Liian nuori ollakseen mun daddy. Ruutis voi olla mulle jotakin muuta.kruttuhan on naisen kuin naisen daddy.
Tää idea saa kannatusta.Eihän siinä, eikun pyörimään vähissä vaatteissa
Iltaa! Ja höh. *hali*Hyvvee iltaa!
Edelleen pipi
Iltaa, voi kurjuus.Hyvvee iltaa!
Edelleen pipi
Jos et tykkää jostain jutusta niin painat alapeukkuuAnteeksi, osaisko joku mulle kertoa, et mihin tarkoitukseen toi "alapeukku" on tarkoitettu?
Tykkäyksen, hauskan ja ihanan mä ymmärrän, mut jos mun tekee mieli painaa alapeukkua, niin kait mä ny samantien painan "raportoi"- namiskaa?
Jos asiallisessa viestissä on ikävää asiaa, niin ei siit voi tykätä, se ei o hauska eikä ihana, mut en mä semmoista myöskään alaspeukuta.
Sama juttu.Anteeksi, osaisko joku mulle kertoa, et mihin tarkoitukseen toi "alapeukku" on tarkoitettu?
Tykkäyksen, hauskan ja ihanan mä ymmärrän, mut jos mun tekee mieli painaa alapeukkua, niin kait mä ny samantien painan "raportoi"- namiskaa?
Jos asiallisessa viestissä on ikävää asiaa, niin ei siit voi tykätä, se ei o hauska eikä ihana, mut en mä semmoista myöskään alaspeukuta.
Niin takkusi vähän aikaa sitten.Sivutkin takkus äsken
Voix tosta tykätäNiin takkusi vähän aikaa sitten.
Alapeukkua sille.Sivutkin takkus äsken
Just nii,höh. Tuntuu ettei tää mene ohi ollenkaan.Iltaa! Ja höh. *hali*