Ojentaa aurajuustolla täytettyjä joulutorttuja suolapalaksiJos ihmisellä on dominokeksejä kahvin kans syötäväksi, ja sit se unohtaa syödä ne. Niin sehän on täysin validi syy keittää toiset iltakahvit? Hmm? No sitähän minäkin
Et oo tosissas..Ojentaa aurajuustolla täytettyjä joulutorttuja suolapalaksi
Laitetaanko kahvia kanssaMulleekin dominoi (banaanitäytteisiä) ja auratorttuja!
OlenEt oo tosissas..
Ojentaa pari samaan syssyynmulle kans auratorttua, kiitos
ituhippiMun iltapala oli klementiini.
Kai sä kakkos-iltapalankin ajattelit nauttia? Kun ei kurnivalla vatsalla voi nukkua!Mun iltapala oli klementiini.
Joo. Olin just halaamassa luumupuuta ja toivotin sille hyvää yötä.ituhippi
Ei kurniKai sä kakkos-iltapalankin ajattelit nauttia? Kun ei kurnivalla vatsalla voi nukkua!
emmä urputa vaikket olis aikonu panna ku 20sntNyt muuten avaudun. Tytär oli tänään kirkossa. Rippikoulu. Ois ollut perhekirkko ja siis joululauluja ja kaikkea kivaa. Enkä mä voinut mennä tän kamalan hevosenköhän vuoksi! Äääääääääääääääää! Ei tuu joulufiilistä ilman jouluvirsiä.
(vaikken mä kirkkoon enää kuulukaan enkä maksa veroja ja juujuu, oisin lykännyt parikymppisen kolehtiin korvauksena, turha siis kenenkään urputtaa sitä)
Arvostan.Uusi postilaatikkoni on tulossa. Tämän kun laitan naapureiden punaisten ja vihreiden muovilaatikoiden väliin, niin kyllä ovat kateellisia!!!