V
vierailija
Vieras
Ehdittiin tuntea miehen kanssa muutama kuukausi ja olla yhdessä kuukauden verran. Muutama viikko sitten mies kertoi yhä olevansa ihastunut vanhaan säätöönsä. Pyysin miestä miettimään mitä oikeasti haluaa ja kenen kanssa. Tämä aika (n.vko) sai minut epäilemään suhdetta ja miehen tunteita ja huomasin etten itse tunne häntä kohtaan enää niinkuin pitäisi. Sovittiin silloin että nähään ja puhutaan asiat selviksi kun kummallakin on aikaa. Tiistaina sain tietää olevani raskaana ja on hyvin epätodennäköistä lääkityksestä yms johtuen että lapsi olisi terve. Päätin etten kerro edes miehelle mitään koska olin päättänyt etten jaksa meidän juttua ja mies vaan menisi palasiksi turhaan. Sain kuitenkin tietää että mahdollisuus siihen että sikiö on terve on olemassa. Tänään nähtiin miehen kanssa ja kaikista aikomuksistani huolimatta kerroin miehelle raskaudesta ja siitä, etten halua enää jatkaa. Ja arvatenkin oltiin kumpikin ihan paskana tästä kaikesta..
Sanoin miehelle etten halua enää olla hänen kanssaan yhteydessä mitenkään ja että hoidan raskauden kun saan parempaa tietoa parhaalla katsomallani tavalla. Mies suostui tähän. En halua sotkea hänen elämäänsä enempää, hänellä tosi paljon huolia jo nyt. Nyt kuitenkin mietin olinko liian äkkinäinen ja itsekäs? Tosin ei mieskään ilmaissut haluaan tietää asiasta edes enempää. Oon ihan sekaisin näiden tunteiden kanssa
Sanoin miehelle etten halua enää olla hänen kanssaan yhteydessä mitenkään ja että hoidan raskauden kun saan parempaa tietoa parhaalla katsomallani tavalla. Mies suostui tähän. En halua sotkea hänen elämäänsä enempää, hänellä tosi paljon huolia jo nyt. Nyt kuitenkin mietin olinko liian äkkinäinen ja itsekäs? Tosin ei mieskään ilmaissut haluaan tietää asiasta edes enempää. Oon ihan sekaisin näiden tunteiden kanssa