paraski puhuja, itekki oot ollu hyvin vähän täällä viimeaikoinaIhan koko illan täällä pitkästä aikaa ja hiljasta on
paraski puhuja, itekki oot ollu hyvin vähän täällä viimeaikoinaIhan koko illan täällä pitkästä aikaa ja hiljasta on
Sadekelillä kaupoille menossa...
No siks just kun en oo ollu ja nyt olisin niin ketään missäänparaski puhuja, itekki oot ollu hyvin vähän täällä viimeaikoina
:hali:Sauhu nousee korvista, raivostuttaa. Mies on hävittänyt (minä se en ollut) arkiastiastosta kaksi lautasta. Aterimia en viitsi edes laskea, niistä on hävittänyt lusikoita ja veitsiä ennenkin
Nami, maistuisi.Härkää osterikastikkeessa
Naudan sisäpaistia
kevätsipulia
chiliä
valkosipulia
inkivääriä
punasipulia
Kastike
osterikastiketta
tamaradintahnaa
chilikastiketta (huipputulista)
vettä
perunajauhoja
kalakastiketta
makeaa tummaa soijakastiketta
papuja
mulla ihan samaMeniskö nukkumaan? Viime yönä nukuin huonosti, väsyttää ja on tylsää.
Tylsistytään yhdessä?mulla ihan sama
Tuohon en osaa vastata. En katso sitä.Miks putouksen pikahahmot on aina parempia kuin ne mitkä sitten oikeesti on?
Ei voi kun ysiltä alkaa karibian piraatit.Meniskö nukkumaan? Viime yönä nukuin huonosti, väsyttää ja on tylsää.
En mäkään oo tätä kautta mutta nyt katon.Ne oikeet hahmot oon ekassa jaksossa nähnyt.Mulla kun tylsää niin katon nyt ihan mitä vaan.Tuohon en osaa vastata. En katso sitä.
Maistui minullekkin. Söin pelkästään puikoilla, jos haarukat ja lusikat kiellettäisiin niin ylipainoisten määrä Suomessa vähintään puolittuisiNami, maistuisi.
JooTylsistytään yhdessä?
Olen nähnyt tuon. Tuskin jaksan valvoa myöhään.Ei voi kun ysiltä alkaa karibian piraatit.
Harjoituksen puute. Puikoilla saa vatsan täyteen.Maistui minullekkin. Söin pelkästään puikoilla, jos haarukat ja lusikat kiellettäisiin niin ylipainoisten määrä Suomessa vähintään puolittuisi
Onhan se nähty, mut ajattelin silti kattoa.Olen nähnyt tuon. Tuskin jaksan valvoa myöhään.
Haarukka, veitsi ja lusikka on keksitty. Puikot on vanhanaikaisia.Harjoituksen puute. Puikoilla saa vatsan täyteen.