Too much information, man.niimpä, kim jong unin maku
seon paras ja ainut
Too much information, man.niimpä, kim jong unin maku
seon paras ja ainut
Minen väännä mittään. Mie vaan nukun pontien ajan .Mitä ne höpönassut taas vääntää täällä? HÄ!
Ei noista uusista ponteista oo ainaka mihkää.Minen väännä mittään. Mie vaan nukun pontien ajan .
Mä niitä kattelin jo pikkulipsuna ja tykkäsin jo sillon.no en minäkään tosipuhheessa niitä ponttisen muuveja minään taidehistorian merkkipaaluina pidä
Twerkkaa hutsu, twerkkaa. Joku laitto eilen kuvan kun olit twerkannu lumessa. Pylly ja tissit vaan sojotti hangesta.Eiku yritän opetella olee vähän vakavampi, mua ei oteta muuten tosissaa.
Twerkkaa hutsu, twerkkaa. Joku laitto eilen kuvan kun olit twerkannu lumessa. Pylly ja tissit vaan sojotti hangesta.
Mie en ollut lähimaillakaanTwerkkaa hutsu, twerkkaa. Joku laitto eilen kuvan kun olit twerkannu lumessa. Pylly ja tissit vaan sojotti hangesta.
Näin oli!Pikkutyttönä Tarzan oli ihan parhautta
agentti 47 antaa pontille turpaan, senverran kova kundino en minäkään tosipuhheessa niitä ponttisen muuveja minään taidehistorian merkkipaaluina pidä
Mä niitä kattelin jo pikkulipsuna ja tykkäsin jo sillon.
Näin oli!
Mut siinäki oli vaan se yks ja oikee ukko, en muista nimee, mut muut varmaan muistaa....
Meen imee kessuu, kivittäkää.
Johnny WeissmullerNäin oli!
Mut siinäki oli vaan se yks ja oikee ukko, en muista nimee, mut muut varmaan muistaa....
Kävin tuossa iltana eräänä katsomassa Spectren ja tykkäsin kovinahaa, sääkään et tiedä juur mitään kylmästä sodasta etkä kansainvälisestä tiedustelutoiminnasta
kaikkihan tietää että Ponttisen Jaska aka James Bond (lontooks) on mailman paras ön eitsöntti eli siis an agent
Eiks kannattas vaihtaa isompaan sotaherraan?Meen imee kessuu, kivittäkää.
kohta tuun, kävin keräämässä ulkoaMeen imee kessuu, kivittäkää.
No mä niin odotinki et joku ois puuttunu tähän!Eiks kannattas vaihtaa isompaan sotaherraan?
Oikee asenne! Mäki tuun vähän rankemmasta.kohta tuun, kävin keräämässä ulkoa
No olisNo mä niin odotinki et joku ois puuttunu tähän!
Onneks suhun voi aina luottaa.
Oliskohan Ilmavoimien komentaja jotai?
Tuo oli hyvä sarja.