se on jo tarpeeks outoa että kilpi pitää olla molemmissa päissä autoa. ja poliisti käskee pesemään kilven jos se on likanen.
Ei sit kannata muuttaa maalle. Kolme kilsaa tota kuratietä niin on likainen taas.mutta mä en voi ajaa muutenkaan likasella autolla.
No näin just.Eiks se oo aika oleellista et rekkari näkyy, jos joku törttöilee liikenteessä tai jotain sattuu niin saa napattua rekkarin ylös. Ja pesijä olis kiva, koska kusipäät ei ite niitä putsaa kuitenkaan.
ainahan nuo sotkeentuu, mutta onneks niitä voi pestä.Ei sit kannata muuttaa maalle. Kolme kilsaa tota kuratietä niin on likainen taas.
Mennen tullen. Ei jaksaisi!ainahan nuo sotkeentuu, mutta onneks niitä voi pestä.
niin onHiljasta kuin huopatossutehtaalla?
En pysty kirjautumaan.
Tekosyitä.Mul o tääl 7 kissaa, 3 koiraa ja 5 mukeloa vahdittavana. Ei kerkee palstailee
Mun on pakko päästä pesee mun auto huomenna tai maanantaina. 7km suuntaansa tollasta loskasta hiekkatietä ja auto o kattoonsa myöden kurassa. En tykkää.
Niin onkin, koska tossa ne kaikki istuu ja vetelee herkkuja ja mä vaan rötväänTekosyitä.
Painu ulosEn pysty kirjautumaan.