Se on varaani, arovaraani.Soma otus. Kilpikonnako se on?
Meillä kuopus on halunnut konnaa vuosikausia, kun allergian vuoksi kielsin kaikki karvaiset otukset.
Se on varaani, arovaraani.Soma otus. Kilpikonnako se on?
Meillä kuopus on halunnut konnaa vuosikausia, kun allergian vuoksi kielsin kaikki karvaiset otukset.
Se on varaani, arovaraani.
On sen verran haastava otus, etten ihan ensimmäiseksi matelijaksi suosittelisi. Jotkut on tosi kesyjä, mutta toiset taas tosi äkäisiä.Oi. Google näytti otuksen.
Kiva! Voisin mä tuollaisekin meille asukiksi ottaa. Ja kääpiösiilejä. Ja sammakkoja. Ja niitä kilppareita.
Maikki taitaa tykätä kylpypäivistä. Näyttää niin tyytyväiseltäMaikilla on lauantaisin aina kylpypäivä. Sitten siitä voi tehdä rullakebabin.
Avokado-sirtuunavaahtoaMitä tänään syödään
En oo koskaan kuullutkaan . Minkä kanssa tuota syödään vai onko tuo makea jälkiruoka?Avokado-sirtuunavaahtoa
Kynsiä.Mitä tänään syödään
Jälkiruoka, joo.En oo koskaan kuullutkaan . Minkä kanssa tuota syödään vai onko tuo makea jälkiruoka?
TollanenOi. Google näytti otuksen.
Kiva! Voisin mä tuollaisekin meille asukiksi ottaa. Ja kääpiösiilejä. Ja sammakkoja. Ja niitä kilppareita.
KarjalanpaistiaMitä tänään syödään
Se voi syödä tuhansia muurahaisia päivässä! Nääntyisi nälkään täällä. Muuten on kyllä soma ko mikä.
lihaa.Mitä tänään syödään
peuraaMitä tänään syödään
Tai hirveä.peuraa
mitä ihmettä, pitääkö muka volvoon vaihtaa osiaOooi. Sinne mun volvomuru lähti miehen alla, motonettiin, lamppujenvaih
toon ja katsastukseen. Jos vaan vielä ehtii ko menee vissiin kahdelta kinni se.
Typerät lamput palavat. -toki se saattoi olla menopelistä fiksua, ettei polta rekisterikilven valoja, kun katsastusaikakin meni kuukausi sitten...mitä ihmettä, pitääkö muka volvoon vaihtaa osia
en uso
miksiköhän muuten se rekisterikilven valo on muka niin kauhean tärkeäTyperät lamput palavat. -toki se saattoi olla menopelistä fiksua, ettei polta rekisterikilven valoja, kun katsastusaikakin meni kuukausi sitten...
En kyllä tajua. Kohta ne varmaan keksivät että rekisterikilvellä pitää olla oma pesijä.miksiköhän muuten se rekisterikilven valo on muka niin kauhean tärkeä
se on jo tarpeeks outoa että kilpi pitää olla molemmissa päissä autoa. ja poliisti käskee pesemään kilven jos se on likanen.En kyllä tajua. Kohta ne varmaan keksivät että rekisterikilvellä pitää olla oma pesijä.