Söisit munkkejaMitähän hiivattia mä siellä tekisin.
Söisit munkkejaMitähän hiivattia mä siellä tekisin.
Leivot munkkejaMitähän hiivattia mä siellä tekisin.
Käännytystyötä?Mitähän hiivattia mä siellä tekisin.
No Saksalaisiin on juu vähä helpompi saada täältä osia.. Emmä hakenu ku jarrupalat ja sit suodattimen jos sais ne vaihteistoöljyt vihdoin vaihdettuaminäki voisin shoppailla jos tästä maasta sais osia autoihin.
Paras automerkki on muuten Belchfire Runaboutminäki voisin shoppailla jos tästä maasta sais osia autoihin.
merkki ei tee mistään parasta.Paras automerkki on muuten Belchfire Runabout
Sä oot Kimi. Ferrarilla.merkki ei tee mistään parasta.
Vanha bändisanonta: Jos tuntuu siltä et tulee kovaa niin syö luumuja.Luumurahka hyvää ja vatsa toimii
HalausTää työpäivä oli ihan hanurista, kuten on ollut koko viikko muutenkin. Huh, nyt alkoi viikonloppu. Taidanpa rentoutua huomenna potkimalla imuria ja antamalla pölykoirille lähtöpassit.
Siinäpä vasta ajatus.Otanko oluen vai menenkö kuselle?
Pitänee asentaa jääkaappi vessaan välttyäkseni tämmöiseltä tyhjäpäiseltä pohdiskelulta.
Mut himputtilainen - jääkaappi sohvassa ja vessassa on äärimmäisen testosteronista. Puuttuu vain nainen joka täyttää ne.
Mut olen niin kiltti, et hänelle toki asennan telkkarin keittiöön - siihen hellan ja nyrkin välimaastoon.
Olen nero!!!
Ihan okei. Sauna teki terää. Toinen olut menossa. Jos mulla on hodgkinin lymfooma, niin en ainakaan kuulu niiden kymmenen prosentin joukkoon joille alkoholi tuottaa kipuja. -Päinvastoin!@-tibis mikä vointi?
Eikö se diagnoosi olekaan vielä varma?Ihan okei. Sauna teki terää. Toinen olut menossa. Jos mulla on hodgkinin lymfooma, niin en ainakaan kuulu niiden kymmenen prosentin joukkoon joille alkoholi tuottaa kipuja. -Päinvastoin!
Ja maanantaille iski lisää tutkimuksia, ne ja tiistaiset ja vielä verikokeita (yritän ympätä ne tolle maanataiaamulle) niin sit on kaikki tutkimukset kasassa. Tekee hyvää kun asiat edistyvät!
Ei. Se on varma, että mulla on 13 ja 5-senttiset kasvaimet keuhkossa, mutta ovatko lymfoomaa (imusolmukesyöpää) vai tymoomaa (kateenkorvasyöpää) vai jotain ihmeen tali-kynsi-hiuskasvaimia, on vielä auki.Eikö se diagnoosi olekaan vielä varma?
Jestas sentään. Kohta selviää ja sitten pääset hoitoon. Voimahali.Ei. Se on varma, että mulla on 13 ja 5-senttiset kasvaimet keuhkossa, mutta ovatko lymfoomaa (imusolmukesyöpää) vai tymoomaa (kateenkorvasyöpää) vai jotain ihmeen tali-kynsi-hiuskasvaimia, on vielä auki.
Voi olla ettei talvisaappaita tartte, märkä talvi tulossaTilipäivä. Shoppailua.
Mersuun osia ja sit lapsille talvisaappaat ja hanskat