relaatio 79

• Viestiketjun aloittaja sannisanni
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos tosiaan tekijälle. En itsekään kokenut tätä mahdottomaksi, haasteelliseksi kyllä, enkä varmaan olisi saanut valmiiksi ilman teidän muiden vinkkejä. Lupaan käydä täällä nyt jonkun aikaa katsomassa jos joku tarvitsee vihjeitä. Mielestäni niihin hankaliin täällä ne vinkit kyllä aika hyvin onkin. Jonkun verran sanoissa oli pilkkuvirheitä, joihinkin piti lisätä, joistain jättää pois. Kiva relaatio kaikenkaikkiaan!

tekijä
Ihan samaa mieltä tuosta, että pitää olla hankalampiakin kohtia. Välillä ne helpot relaatiotkin jotka ratkoo itsekseen on ihan kivoja, mutta niistä hankalammista joita joutuu vähän kiroamaankin tulee paremmat onnistumisen tunteet. :)

Pari virhettä vielä olisi korjaamatta.
Baywatchissa puuttuu T.C. kirjasta yksi kirjain

Ismissä raj-jou välinen kappaleen nimi siellä oikeassa reunassa ei ole raj:n kappale eikä sillä ainakaan minun nähdäkseni ole muutakaan yhteyttä raj.. Wikin linkki menee Sakari Kukon samannimisen levyn sivulle, jolta tuo etsitty kappale löytyy.
Kiitos, nämäkin on nyt korjattu. Ja lisäpahoittelu tuosta asiavirheestä, nämä itseäni ärsyttävät relaatioissa vielä enemmän kuin kirjoitusvirheet...

???
AURA
Tumppi 4 --- kappale
Viol 12 --- tää vaatii kyllä vastasanan, elokuva tai kirja jossa on vio-niminen hahmo
vik kal 4+7 --- oikea nimi
olu 10 --- suomalainen panimo
pääsanasta 14 --- tää liittyy kummituksiin ja henkiin

STEVEN
palkkas 6 --- ko. kappaleen esittäjä
hai hortt 5+13 --- mä en tiedä liittyykö tää mitenkään muuten kuin sen hai-sanan kautta, mutta on kirja
varjo molemmat --- en tiedä mikä sulla niistä kolmesta on, mutta yksi on englanninkielinen elokuvan nimi, yksi kirjan nimi, yksi on ton vinkkaamani laulajan kappale

vierailija
Minulla on edelleen hukassa muutama sellainen sana, joista pääsisi varmaan hyvin eteenpäin. Niitä on täällä vinkattukin, mutta kun en keksi.

Jalkapallo
alkusanasta alaoikealle se 17, enkä millään keksi mikä sana siihen loppuun tulisi merkitsemään tosi hyvää.. olen jo ihan epätoivoinen sen kanssa, kun monta päivää olen hakenut
ja alkusanasta yläoikealle se 5+8, ihan sama juttu, kauan jo miettinyt

ja sitten
jal..pal..sar 11
Jal,,,pal...ku - Vei 8+5
Kan,..ry.. 10
Kan..ry 6

???
Minulla on edelleen hukassa muutama sellainen sana, joista pääsisi varmaan hyvin eteenpäin. Niitä on täällä vinkattukin, mutta kun en keksi.

Jalkapallo
alkusanasta alaoikealle se 17, enkä millään keksi mikä sana siihen loppuun tulisi merkitsemään tosi hyvää.. olen jo ihan epätoivoinen sen kanssa, kun monta päivää olen hakenut --- *piip* jo eläessään
ja alkusanasta yläoikealle se 5+8, ihan sama juttu, kauan jo miettinyt --- valmentaja

ja sitten
jal..pal..sar 11 --- naapurista
Jal,,,pal...ku - Vei 8+5 --- slogan
Kan,..ry.. 10 --- suomalaisen joukkueen tällainen, vastasanalla olisi helpompi
Kan..ry 6 --- naapurimaasta löytyy, ton j-p-s 11 kautta pääset

vierailija
Joo, kiitti noista Jalkapallo-vinkeistä. auttoi paljon.

Löysin kyllä seuran, mutta en mistään löydä sille 6-kirjaimista kan.ryhm...???

???
Joo, kiitti noista Jalkapallo-vinkeistä. auttoi paljon.

Löysin kyllä seuran, mutta en mistään löydä sille 6-kirjaimista kan.ryhm...???
Tää on näemmä pelkästään sen lempinimi eikä ollenkaan kan.ryhm, sillä kan ryhm:llä on vähän pidempi nimi oikeasti.

Mutta siis seuran lempinimi wikistä

vierailija
Palailin töistä ja huomasi, että nerot ovat päässeet loppuun, Saisiko tällainen tyhmempi vinkkejä moneen ruutuun?

Baywatch
L K 6+6
H t h - Pun 5+8
H end 12
Aam 4

Ismi
Ase - Tap 11
L N 11+6

Vauva
AS l as y l m 10+4
Mak 11
Aloitussanasta oikealle 14

Juhlat
Zom 10 ja siitä 10
R H 6+8 ja siitä 8

Muutakin paljon puuttuu, mutta jos näillä pääsisi taas eteenpäin

???
Palailin töistä ja huomasi, että nerot ovat päässeet loppuun, Saisiko tällainen tyhmempi vinkkejä moneen ruutuun?

Baywatch
L K 6+6 --- ehkäpä tunnetuin rooli
H t h - Pun 5+8 --- toinen kappale siltä levyltä
H end 12 --- palvelu jolla voi olla tällainen loppu
Aam 4 --- mitä siellä voi syödä, yleensä lapset ja useimmiten tää sana on monikossa

Ismi
Ase - Tap 11 --- tällä tehdään iskuista tehokkaampia
L N 11+6 --- elokuva

Vauva
AS l as y l m 10+4 --- yhtye
Mak 11 --- missä nukutaan
Aloitussanasta oikealle 14 --- lempinimi vauvalle, loppu on sama kuin vastasanassa

Juhlat
Zom 10 ja siitä 10 --- tapahtuma jossa niitä käppäilee, mitä tehdään jotta näyttäisi zom
R H 6+8 ja siitä 8 --- elokuva

Muutakin paljon puuttuu, mutta jos näillä pääsisi taas eteenpäin

vierailija
Ismi
Ase - Tap 11 --- tällä tehdään iskuista tehokkaampia

Vauva
Mak 11 --- missä nukutaan
Aloitussanasta oikealle 14 --- lempinimi vauvalle, loppu on sama kuin vastasanassa

Kiitos, moni selvisi, mutta en siis todella keksi noita sanoja, vaikka noihinkin olen nuo vinkit jo aikaisemmin lukenut.

Ja vastasanaa ei ole, joten tuon kanssa täytynee odottaa.

EI tästä taida mitään tulla, vaikka yli 800 sanaa on jo kasassa. Nämä loput eivät vain näytä aukenevan... EI vaan viitsis enää lopettaa, mutta hävettää niin kovaa ruinata aina vain apuja näihin. Onhan teillä nyt muutakin tekemistä kuin täällä autella.

Yhteistyössä