The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäisköhän repästä ja vetäsis kännit.:coffee:
Pääsis tästä neitsyyden tuskasta ja sais vihdoikin kokea sen krapulan, mitä muut niin kovasti aina ylistää.:love:

Silloin saa krapulaseksiä niin paljon kuin haluaa koska on krapulapanetus, ja joku kiikuttaa limpparia ja pizzaa mulle sänkyyn.:)

Niin ja krapulakeiju! Sitä en oo vielä koskaan nähny!!!

Pääsis tästä neitsyyden tuskasta ja sais vihdoikin kokea sen krapulan, mitä muut niin kovasti aina ylistää.:love:

Silloin saa krapulaseksiä niin paljon kuin haluaa koska on krapulapanetus, ja joku kiikuttaa limpparia ja pizzaa mulle sänkyyn.:)

sulle pitäis vissiin järjestää korkeanpaikan leirille juopotteluharjotuksia. :LOL:

Jos ei tulekaan krapulaa tai sammahtaa liian aikasin :whistle: :D

No on ihan aiheellinen ahdistus. Onko mummua tai kaveria jolla olis aiemmin ollu kissoja, jolle voisit mirrin viiä?
Tai jos kyse on pienestä ajasta, niin laitat mirrin omaan huoneeseen. Sinne veski ja riittävästi ruokaa ja vettä?

Ihanaa huomenta kaikille!:love:
Tää tyyppi kuitenki tykkää kissoista, niin ei onnistu lukitseminen. Ja mun kissa tulee hulluks, jos se kuulee ääniä huoneen ulkopuolelta. Täytyy varmaan perua toi oma juttu. Mut on se vaan mun mielestä niin, että jos tulee omia vieraita, niin silloin kans pysytään kotona. Oon ehkä hiukan näreissäni tästä kämppikselle. Olisin epävarma jo sen suhteen, että vieras ihminen on mun kotona yksikseen. Mutta kun on vielä toi kissakin.

Joo olihan mun entinen poikaystävä täällä kylässä viikon, mutta en mä silloin lähtenyt yöksi minnekään. Korkeintaan olin töissä tunnin pari, kun se ei ollut vielä mennyt koululle. Ja mä sentään tunsin sen hyvin. Kämppis ei ees muistanu aluksi ton vieraan nimeä. Ne on pikemminkin tuttavia kuin kavereita.

Kyllä jurppii, koska oon odottanut pitkään sen ystävä luo menoa. Tehdään kumpikin vuorotyötä, niin on käytännössä mahdottomuus, että kummallakin olis vapaana ilta ja seuraava aamu eikä mitään muuta sovittuna siihen.

Aaaaaargh! :mad:

Viimeksi muokattu:
Tää tyyppi kuitenki tykkää kissoista, niin ei onnistu lukitseminen. Ja mun kissa tulee hulluks, jos se kuulee ääniä huoneen ulkopuolelta. Täytyy varmaan perua toi oma juttu. Mut on se vaan mun mielestä niin, että jos tulee omia vieraita, niin silloin kans pysytään kotona. Oon ehkä hiukan näreissäni tästä kämppikselle. Olisin epävarma jo sen suhteen, että vieras ihminen on mun kotona yksikseem. Mutta kun on vielä toi kissakin.

Joo olihan mun entinen poikaystävä täällä kylässä viikon, mutta en mä silloin lähtenyt yöksi minnekään. Korkeintaan olin töissä tunnin pari, kun se ei ollut vielä mennyt koululle. Ja mä sentään tunsin sen hyvin. Kämppis ei ees muistanu aluksi ton vieraan nimeä. Ne on pikemminkin tuttavia kuin kavereita.

Kyllä jurppii, koska oon odottanut pitkään sen ystävä luo menoa. Tehdään kumpikin vuorotyötä, niin on käytännössä mahdottomuus, että kummallakin olis vapaana ilta ja seuraava aamu eikä mitään muuta sovittuna siihen.

Aaaaaargh! :mad:
Pistä se kämppikses ruotuun!
Sanot sille, että ei onnaa tollanen!
Etkä missään hiton nimessä peru menojas!

• Tykkää
Reactions: päätön
Pessimisti

Eiks sulla muka oo ikinä ollu krapulaa?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä