niin joo, saattaahan se tosiaan olla metrin mittainenEn yhtään tiedä kuinka pitkä mytis on, siksi tommonen villi heitto
niin joo, saattaahan se tosiaan olla metrin mittainenEn yhtään tiedä kuinka pitkä mytis on, siksi tommonen villi heitto
Pitäisköhän repästä ja vetäsis kännit.
sulle pitäis vissiin järjestää korkeanpaikan leirille juopotteluharjotuksia.Pitäisköhän repästä ja vetäsis kännit.
Pääsis tästä neitsyyden tuskasta ja sais vihdoikin kokea sen krapulan, mitä muut niin kovasti aina ylistää.
Silloin saa krapulaseksiä niin paljon kuin haluaa koska on krapulapanetus, ja joku kiikuttaa limpparia ja pizzaa mulle sänkyyn.
Niin ja krapulakeiju! Sitä en oo vielä koskaan nähny!!!
Ei voi tietää. Sitä voi säädellä. Mun pitää tänään pistää kuriin sekalainen ryhmä miespuolisia kollegoja, joten on semmoset korot että ainakin osa saa katsella mua ylöspäinniin joo, saattaahan se tosiaan olla metrin mittainen
Jos ei tulekaan krapulaa tai sammahtaa liian aikasinPitäisköhän repästä ja vetäsis kännit.
Pääsis tästä neitsyyden tuskasta ja sais vihdoikin kokea sen krapulan, mitä muut niin kovasti aina ylistää.
Silloin saa krapulaseksiä niin paljon kuin haluaa koska on krapulapanetus, ja joku kiikuttaa limpparia ja pizzaa mulle sänkyyn.
Tarpeen vaatiessa korolla voi pamauttaa myös pöytäänEi voi tietää. Sitä voi säädellä. Mun pitää tänään pistää kuriin sekalainen ryhmä miespuolisia kollegoja, joten on semmoset korot että ainakin osa saa katsella mua ylöspäin
Emmää noista mittää tiiä....anna ny ees linkki hyvään?bernina ommuuten paras ompelukonemerkki
Jos sekottelis jotai spiidiä drinksuihin ni ei heti sammuis.Jos ei tulekaan krapulaa tai sammahtaa liian aikasin
http://www.bernina.com/fi-FI/Tuotteet-FI/Tuotelistaus-BERNINA/Ompelu-tilkkuilu-ja-kirjonta/BERNINA-Classic-Series-fi/BERNINA-fiEmmää noista mittää tiiä....anna ny ees linkki hyvään?
Tää tyyppi kuitenki tykkää kissoista, niin ei onnistu lukitseminen. Ja mun kissa tulee hulluks, jos se kuulee ääniä huoneen ulkopuolelta. Täytyy varmaan perua toi oma juttu. Mut on se vaan mun mielestä niin, että jos tulee omia vieraita, niin silloin kans pysytään kotona. Oon ehkä hiukan näreissäni tästä kämppikselle. Olisin epävarma jo sen suhteen, että vieras ihminen on mun kotona yksikseen. Mutta kun on vielä toi kissakin.No on ihan aiheellinen ahdistus. Onko mummua tai kaveria jolla olis aiemmin ollu kissoja, jolle voisit mirrin viiä?
Tai jos kyse on pienestä ajasta, niin laitat mirrin omaan huoneeseen. Sinne veski ja riittävästi ruokaa ja vettä?
Ihanaa huomenta kaikille!
Pistä se kämppikses ruotuun!Tää tyyppi kuitenki tykkää kissoista, niin ei onnistu lukitseminen. Ja mun kissa tulee hulluks, jos se kuulee ääniä huoneen ulkopuolelta. Täytyy varmaan perua toi oma juttu. Mut on se vaan mun mielestä niin, että jos tulee omia vieraita, niin silloin kans pysytään kotona. Oon ehkä hiukan näreissäni tästä kämppikselle. Olisin epävarma jo sen suhteen, että vieras ihminen on mun kotona yksikseem. Mutta kun on vielä toi kissakin.
Joo olihan mun entinen poikaystävä täällä kylässä viikon, mutta en mä silloin lähtenyt yöksi minnekään. Korkeintaan olin töissä tunnin pari, kun se ei ollut vielä mennyt koululle. Ja mä sentään tunsin sen hyvin. Kämppis ei ees muistanu aluksi ton vieraan nimeä. Ne on pikemminkin tuttavia kuin kavereita.
Kyllä jurppii, koska oon odottanut pitkään sen ystävä luo menoa. Tehdään kumpikin vuorotyötä, niin on käytännössä mahdottomuus, että kummallakin olis vapaana ilta ja seuraava aamu eikä mitään muuta sovittuna siihen.
Aaaaaargh!
no tosta listasta sitten kattelet semmosen missä onNo mutku ei tossa oo sitä kirjontaa?
On kyllä sellaista hepreaa, että voi ristus.no tosta listasta sitten kattelet semmosen missä on
http://www.bernina.com/fi-FI/Tuotteet-FI/Tuotelistaus-BERNINA/-fi/Ompelukonehaku
elpä muuta viserrä, pitäskö sun kysyy bootyltäOn kyllä sellaista hepreaa, että voi ristus.
Mä mielummin valitsisin vaikka hitsauskoneita tai sorveja.
Eiks sulla muka oo ikinä ollu krapulaa?Pitäisköhän repästä ja vetäsis kännit.
Noup.Eiks sulla muka oo ikinä ollu krapulaa?
No siehän sen sanoit!elpä muuta viserrä, pitäskö sun kysyy bootyltä
Ei mulla oo tarpeeks munaa tohon. :/ Ja kämppis on ihan yhtä lailla odottanut niitä sen kemuja.Pistä se kämppikses ruotuun!
Sanot sille, että ei onnaa tollanen!
Etkä missään hiton nimessä peru menojas!
bootis ei juuri käy palstalla mutta eiköhän siihen plokinsa kautta saa yhteyttäNo siehän sen sanoit!
Booty tietää varppina!
Ei sillä oo muita kavereita Helsingissä. Sehän siinä on. Heti kun se kuuli, että mun kämppis muutti Helsinkiin, tää on ollut sille kätevä hostelli, kun on menoa tänne. Muuten ne ei pidäkään yhteyttä.no se papumössön kämppiksen frendikö ei voi mennä jonkun muun kaverin tykö siksi aikaa kun on itse muualla?
Laitoi sille yksärii, kahotaa...jos ei tänää vastaa ni häiriköin blogissa.bootis ei juuri käy palstalla mutta eiköhän siihen plokinsa kautta saa yhteyttä