relaatio 79

• Viestiketjun aloittaja sannisanni
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
14 sanaa puuttuu, eikä löydy vaikka miten googlaisin.

James Ellroy:
tie.. - j t 5

Vauva:
pääsanasta 14

Tim:
nel 9+7
myr 8

Juhlat:
mask - hir 5

Grease:
ja 7+11+3 aukesi edellisen kautta, laitoin vastasanat enkkuwikiin ja ihan ekoja linkkejä
S N 6 kaksi laulajaa

Talous:
pääsanasta 16

Jalkapallo:
kan..ry 6

Aura:
me - hu 5+5

Pahkasika:
ver..si. - vaa kek 9+8 tämä on henkilö, joka "kuoli epäonnistuneen verensiirtokokeen seurauksena"

TÄMÄ:

pahkasika:
ver... 9+8 --- tyyppi, joka teki itselleen ver koska halusi pysyä nuorena ja kuoli siihen

vaikka mä kuinka googlaan ja haen niin ei tuu muuta kuin jehovan todistajia. LÖYTYI!!!

Viimeksi muokattu:
???
Kiitos tekijälle. Minä tykkäsin ja musta ei ollut lähelläkään mahdotonta. Muutamia vähän epäreilun vaikeilta tuntuvia kohtia oli, mutta ei tämä ollut ollenkaan sieltä vaikeimmasta päästä. (Kuis olis se Emmerdale seuraavaksi, mulla on ehkä 200 sanaa kasassa siellä, se tuntuu mahdottomalta vaikka on senkin muutama pelannut läpi.)

Kiitos myös vinkkailijoille, oli taas kiva pelata kimpassa. :)

Kiitos tekijälle. Minä tykkäsin ja musta ei ollut lähelläkään mahdotonta. Muutamia vähän epäreilun vaikeilta tuntuvia kohtia oli, mutta ei tämä ollut ollenkaan sieltä vaikeimmasta päästä. (Kuis olis se Emmerdale seuraavaksi, mulla on ehkä 200 sanaa kasassa siellä, se tuntuu mahdottomalta vaikka on senkin muutama pelannut läpi.)

sain sen emmerdalen valmiiks täs joku aika sitte... tosin 100% en voi saada ku sieltä on puuttunu jotain viivoja ilmeisesti alussa... mut vinkkejä voin käydä heittämäs kyllä

Pelin läpäisy:
2019 / 2028 (99.5%)

Vihjeet: 6 / 6
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
1 / 195

tekijä
Tervehdys tekijältä, ja vau, olette te kyllä taitavia!

Kiitos palautteesta ja kritiikistä, tästä tulikin hieman haastavampi kuin olin ajatellut. Ymmärrän kyllä tulisemmankin palautteen, on sitä joskus tullut itsekin kirottua kun tekijän kanssa ajatukset eivät kohtaa ja tuntuu että sanoja on kaivettu jostain todella syvältä.. Myönnän kyllä joissain kohdissa kompastuneeni siihen, että en tarkistanut itselleni helpoista mielleyhtymistä sitä, kuinka helposti ne löytyvät, jos aihepiiri on ihan vieras. Tämä olisi pitänyt tehdä. Ja ihan totta, että jokunen kohta jäi turhan haastavaksi, pahoittelut siitä. Tavoittelin sitä, että vaikeat kohdat aukeaisivat suurimmaksi osaksi helpohkosti kunhan vastasana löytyy, mutta ihan kaikkialla en tässä onnistunut. Toisaalta toki relaatiossa mielestäni pitääkin olla sellaisia kohtia, jotka eivät ihan ensisilmäyksellä aukea. Tulee se onnistumisen elämys :)

???
Tervehdys tekijältä, ja vau, olette te kyllä taitavia!

Kiitos palautteesta ja kritiikistä, tästä tulikin hieman haastavampi kuin olin ajatellut. Ymmärrän kyllä tulisemmankin palautteen, on sitä joskus tullut itsekin kirottua kun tekijän kanssa ajatukset eivät kohtaa ja tuntuu että sanoja on kaivettu jostain todella syvältä.. Myönnän kyllä joissain kohdissa kompastuneeni siihen, että en tarkistanut itselleni helpoista mielleyhtymistä sitä, kuinka helposti ne löytyvät, jos aihepiiri on ihan vieras. Tämä olisi pitänyt tehdä. Ja ihan totta, että jokunen kohta jäi turhan haastavaksi, pahoittelut siitä. Tavoittelin sitä, että vaikeat kohdat aukeaisivat suurimmaksi osaksi helpohkosti kunhan vastasana löytyy, mutta ihan kaikkialla en tässä onnistunut. Toisaalta toki relaatiossa mielestäni pitääkin olla sellaisia kohtia, jotka eivät ihan ensisilmäyksellä aukea. Tulee se onnistumisen elämys :)
Ihan samaa mieltä tuosta, että pitää olla hankalampiakin kohtia. Välillä ne helpot relaatiotkin jotka ratkoo itsekseen on ihan kivoja, mutta niistä hankalammista joita joutuu vähän kiroamaankin tulee paremmat onnistumisen tunteet. :)

Pari virhettä vielä olisi korjaamatta.
Baywatchissa puuttuu T.C. kirjasta yksi kirjain

Ismissä raj-jou välinen kappaleen nimi siellä oikeassa reunassa ei ole raj:n kappale eikä sillä ainakaan minun nähdäkseni ole muutakaan yhteyttä raj.. Wikin linkki menee Sakari Kukon samannimisen levyn sivulle, jolta tuo etsitty kappale löytyy.

Mulla on siellä näköjään 91 sanaa. Voishan sitä vaikka kokeilla uudestaan. :D

Yhteistyössä