vierailija
niin on täälläkin, porukat vaan seisoskeleeKävin jo toisissa ketjuissa, kun täällä on niin hiljaista.
niin on täälläkin, porukat vaan seisoskeleeKävin jo toisissa ketjuissa, kun täällä on niin hiljaista.
Pelottavan näköstä porukkaaniin on täälläkin, porukat vaan seisoskelee
Lopeta heti tommoinen vieraissa hyppely. Niih.Kävin jo toisissa ketjuissa, kun täällä on niin hiljaista.
Jep, voin kuvitella tilanteesi... Tässä erilaisten kremppojen jälkeen on kyllä todettava suomalaisessa terveydenhuollossa iso vika - hoito on periaatteessa hyvää, kun sinne hoitoon vaan pääsee. Yleensä pitää se ensimmäinen käynti pyöräyttää yksityisen kautta.Terveydstä sen verran, että täällä paloi käämit. En odota enää yhtäainutta päivää soittoa Tyksistä. Huomenna uusi yritys Mehiläisen kautta, vaikka sit maksaisi seitsemänsataa yks pahainen (joku himputin) kuvaus.
Mä oon nähnyt noi livenä! Hyvä, etten halvausta saanut kun ajoin öisen Salon ohi ja siellä ne tönöttivät ja tuijottivat.niin on täälläkin, porukat vaan seisoskelee
ai, salolaiset on alkaneet matkimaan suomussalmelaisiaMä oon nähnyt noi livenä! Hyvä, etten halvausta saanut kun ajoin öisen Salon ohi ja siellä ne tönöttivät ja tuijottivat.
Onhan mulla. Joskus oli aiemminkin ja nyt vuos aikaa ku olin vaihtamassa autoa vähän pakon edessä niin en vaan päässy yli enkä ympäri siitä, että se mersu oli vaan taas hommattava. Kerran ku sydämensä menettää nii se on sit siinä, vaikka mulla oli mitä sattuu romuja välissä.Sinutkin muistan
Pakko kysyä profiilikuvasi perusteella,onko sulla Mersu?
Harrastetaanko täällä paheksuttavaa horoiluaLopeta heti tommoinen vieraissa hyppely. Niih.
paheksun mitä paheksuttavimmin jos tämmöstä on ilmennyHarrastetaanko täällä paheksuttavaa horoilua
Täällä ei paljoa jutella ja mun aika tiimalasissa hupenee, pakko palstailla.Harrastetaanko täällä paheksuttavaa horoilua
PaheksuttavaaTäällä ei paljoa jutella ja mun aika tiimalasissa hupenee, pakko palstailla.
Majurin päiväiltaapas
Mutta mutta kun kohta täytyy mennä nukkumaanPaheksuttavaa
mää en oo siirtyny uuteen päiväjärjestykseen yhden majurin takiaMajurin päivä
Tyhmä, tyhmä kelloMutta mutta kun kohta täytyy mennä nukkumaan
Sasse, kuka sen käskee aamulla viiden jälkeen soimaan?Tyhmä, tyhmä kello
Se jokuSasse, kuka sen käskee aamulla viiden jälkeen soimaan?
eiköhän tuo ite kelläkin soi viiden jälkeenSasse, kuka sen käskee aamulla viiden jälkeen soimaan?
Kaiken voi aina jotenkin pyöräyttää puolison viaksiSe joku