Groupon lopetti, miten lahjakortit?

vierailija
Eli voiko käyttää vai ei? Jos ei, he palauttavat rahoja vai ei? Maksoin kyllä PayPalin kautta niin sieltä voi ehkä saada rahoja. Soitan vielä näihin firmoihin mistä tuli ostettua palveluja.
Eli sä olet ostanut Grouponilta jotain lappusia? Nyt kun Groupon on lopettanut Suomessa niin se tuskin maksaa niille yrityksille yhtään mitään. Ja tästä syystä mikään järkevä yritys ei ota enää vastaan Groupon-lappusia.
 
vierailija
Siis mikä pointti noissa tuollaisissa oikein on?

Itse asun pienellä paikkakunnalla ja tuskin mikään yritys on sellainen, että niihin kävisi tuollaiset. Ja mä voin ostaa suoraan yrittäjältä sen palvelun enkä toimi välikäsien kautta ostaen jotakin lahjakortteja.
 
Kannattaa soittaa yrityksiin. Mutta älä suutu, jos eivät vastaanota lappusta enää. He eivät saa rahojaan Grouponilta, jolloin jäisivät reilusti tappiolle. Toivon, että kaikki yritykset joilta itse olen palveluita Grouponin kautta ostanut saivat rahansa.
 
Siis mikä pointti noissa tuollaisissa oikein on?

Itse asun pienellä paikkakunnalla ja tuskin mikään yritys on sellainen, että niihin kävisi tuollaiset. Ja mä voin ostaa suoraan yrittäjältä sen palvelun enkä toimi välikäsien kautta ostaen jotakin lahjakortteja.
Groupon myi halvemmalla. Jos ostit itse yrityksestä, esimerkiksi tukanleikkuu maksaa normaalista 20 euroa. Grouponin kautta se maksoi esimerkiksi 10 euroa.
 
vierailija
Siis mikä pointti noissa tuollaisissa oikein on?

Itse asun pienellä paikkakunnalla ja tuskin mikään yritys on sellainen, että niihin kävisi tuollaiset. Ja mä voin ostaa suoraan yrittäjältä sen palvelun enkä toimi välikäsien kautta ostaen jotakin lahjakortteja.
Pointti on markkinoinnissa. Yritys joka tekee yhteistyötä Grouponin kanssa saa sitä kautta uusia asiakkaita mutta joutuu antamaan tietysti aika paljon alennusta.
 
Siinä viestissä luki, että kaikki ostetut lahjakortit voi käyttää. Eli ei tarvitse soitella mihinkään.
Tarkista meilisi. Siellä pitäisi olla viesti.
Tottakai Groupon haluaa pitää omat asiakkaansa tyytyväisenä ja sanoo noin, siirtää vastuun yritykselle ja yritys ottaa kurat niskaansa. Eiköhän kaikki sopimukset rauennu siinä kohtaa, kun Groupon toimintansa lopetti
 

Yhteistyössä