se oliki muuten nimeltään spartacus tuo sarja. kutosella menee viimesiä jaksoja muttei siinä enää ole kaikkia samoja näyttelijöitä kun alussa.Tää on just niin tätä. Aina saa kuulla nää juttu jostain muualta!!
Kuka muu tästä tietää?
En kivitä, käyn kansKivittäkää, käyn tupakilla.
ei oikeestaan, mutta moi silti.Tama taitaa vastata nykyaan ketjuntappajat-ketjuja..?
Ooh lalaaa. Sain ööööön toimimaan. Minka insinöörin maailma mussa menettaakaan. Vaan miksi ööta edeltava kirjain ei toimi. *pohtii hanHei vaan teidan heiluville. Oon vanha palstailija ajalta isoisa pyoran keksi. Tama taitaa vastata nykyaan ketjuntappajat-ketjuja..?
Hitsilainen kun ei paase kirjautumaan ilman finnish aakkosia. Pöh!!!!!
Noni, kuka tän hoitaa?Hei vaan teidan heiluville. Oon vanha palstailija ajalta isoisa pyoran keksi. Tama taitaa vastata nykyaan ketjuntappajat-ketjuja..?
Sa oot kans ajalta metusalem. Nikki ainakin on tuttu. Moi vaan.ei oikeestaan, mutta moi silti.
Kivittäkää, käyn tupakilla.
Olipas hyvä ralli, laitan toiseen kertaan.
Ei ole, kirjaudu niin helpottaaÄääääääääää. Woohoooooo!!!! Dodiiih. Jokos nyt pÄÄsee kirjautumaan. Ei noita varmistusmerkkejä meinaa vanhan silmät nähdä. Kirjaituneilla ei vissiin ole näitä anti-robo-tunnistuksia.
Hei vaanHei vaan teidan heiluville. Oon vanha palstailija ajalta isoisa pyoran keksi. Tama taitaa vastata nykyaan ketjuntappajat-ketjuja..?