Molemmat voitte tulla kuullustelemaan mua, "lääh" eiku köh köh! Jotain oon varmasti pahhaa teheny!
Molemmat voitte tulla kuullustelemaan mua, "lääh" eiku köh köh! Jotain oon varmasti pahhaa teheny!
Kuulusteltava on varmaan jäävi arvioimaan, mutta damn! Ehdottomasti!Olisiko tää hyvä asu kun aletaan hiillostamaan?
Ei ku näyttää et siel ois pieni pili...Eli sen cameltoen olis sittenki pitäny näkyä! Damn!
No mutku...mä tiedän että sulla ottaa koville, mut kultaseni, tää on mun työ.Ketä oot taas puristelemassa?
Olet holtiton.
Siun avattaren ja nimen alla muuten lukee vieras. Jotenkin liittyy nyt tuohon, että siulla puuttuu oikeuksia. Aivan kuin et olisi kirjautunut vaikka olet .Tiiättekö, että sen lisäksi, etten voi raportoida ja muokata viestejäni, en voi enää vaihtaa avataria. En voi edes poistaa sitä. Sanoo että ei ole oikeutta. Miten mulla ois tunne, että ylläpito haluu mut pois täältä...
Okei. Mielestäni hieman ikävää ylläpidolta minua kohtaan.Siun avattaren ja nimen alla muuten lukee vieras. Jotenkin liittyy nyt tuohon, että siulla puuttuu oikeuksia. Aivan kuin et olisi kirjautunut vaikka olet .
tuolta inkvisitiolta ei jää pieninkään merkitys huomioimattaSiun avattaren ja nimen alla muuten lukee vieras. Jotenkin liittyy nyt tuohon, että siulla puuttuu oikeuksia. Aivan kuin et olisi kirjautunut vaikka olet .
Niin onkin, joku bugi - lähetä viestejä ylläpidolle tuostaSiun avattaren ja nimen alla muuten lukee vieras. Jotenkin liittyy nyt tuohon, että siulla puuttuu oikeuksia. Aivan kuin et olisi kirjautunut vaikka olet .
No mutku...mä tiedän että sulla ottaa koville, mut kultaseni, tää on mun työ.
Tää kuulustelu etenee mielyttävään suuntaan!Uskottavuuden vuoks piti vaihtaa asu. Tää on tarkkaa hommaa.
Voi kultaseni. Sä oot taas väärin päin, mähän just eilen näytin sulle:
Tiiättekö, että sen lisäksi, etten voi raportoida ja muokata viestejäni, en voi enää vaihtaa avataria. En voi edes poistaa sitä. Sanoo että ei ole oikeutta. Miten mulla ois tunne, että ylläpito haluu mut pois täältä...
Jep. Se on, kun raportoinnin yhteydessä laitoin että miksi ei ole modeja. Varmaan ne kohta ottaa mun salasanan niin että en enää itse hallitse ollenkaan profiiliani.
Illuminati! Yritin just laittaa sulle yv niin herjas ettei tuu kuuloonkaan.
Omakotitalo?Nupit kaakkoon!
Tää biisi on yksi syy miksi ihan kohta hommaan ihan saatanalliset kaapit tänne kotio. Ei, ei liinavaatekaapit..
Ny on vaan säälittävät tietsikan kajarit- muka hyvät mutta johan se järkikin sanoo et jos on kooltaan 7x20cm ja painoa on reippaasti alle kilo niin ei tuu hyvää ääntä siintä.
Älä yllytä meitä vapauttamaan pitsiä!Tää kuulustelu etenee mielyttävään suuntaan!
En voi lähettää viestejä.Niin onkin, joku bugi - lähetä viestejä ylläpidolle tuosta