Pitäiskö meidän kimpassa vetää "hyvä spolle paha spolle"?Minkälaista kuulustelutekniikkaa ajattelit käyttää
Vai onks se vähän lääst siisön?
Pitäiskö meidän kimpassa vetää "hyvä spolle paha spolle"?Minkälaista kuulustelutekniikkaa ajattelit käyttää
Pääruuvaksi tulikin pihvin sijaan paahtopaistia ja uunijuureksia.Alkukeitto louhittu, nyt pihvin paistamiseen
Mukavaa illanjatkoa toffolaan *huiskuttaa*Poirotti alkaa kohta, heippa!
hmm...Pääruuvaksi tulikin pihvin sijaan paahtopaistia ja uunijuureksia.
Ai niin ja kermapottuja, oli siinä smetanaa, punaviinikastiketta, kelta- ja punasipuliakin. Juurekset oli palsternakka, porkkana, lanttu.
Mistä mua epäilläänHere we go again.
Kuka pitää kuulustelun tällä kertaa?
Mä pidin viimeks uudelle tulokkaalle (Artsille).
Nauti! Rakastan Poirotia, mutta nyt ei kykene keskittymään.Poirotti alkaa kohta, heippa!
AIVAN!Mistä mua epäillään
Olisiko tää hyvä asu kun aletaan hiillostamaan?Pitäiskö meidän kimpassa vetää "hyvä spolle paha spolle"?
Vai onks se vähän lääst siisön?
KaikestaMistä mua epäillään
En ole vielä maistanutMustaherukka on hyvää
Olen syyllinnen! Ööö.. Johonkin! Kuullustelkaa mua!!!!'Olisiko tää hyvä asu kun aletaan hiillostamaan?
Kaikkihan meiät on huomannu, vai mitä sää oikein väität Nyt tuli kyllä HH:lle paha mieliKun tajuat, että palstalla 11k viestin "The ketju", jota et ole aiemmin huomannut.
Kumpi meist nyt on sit se paha?Olisiko tää hyvä asu kun aletaan hiillostamaan?
Ketä oot taas puristelemassa?AIVAN!
Kyllä se puristetaan susta ulos. Me tässä vielä neuvotellaan hetki, että miten.
Vaihdellaan rooleja aina sopivassa raossaKumpi meist nyt on sit se paha?
Meil ei ole nyt varaa palkata neuvonantajaa....voitasko me jotenkin sopia siitä maksusta?kyllä ne syytteet aina jostain keksitään nyt kun syyllinen on kiikissä
vanhaa stasin kuulustelutekniikkaa
Kummallisen näköinen haarus... Onko tuo poika vai tyttö?Kumpi meist nyt on sit se paha?
Molemmat voitte tulla kuullustelemaan mua, "lääh" eiku köh köh! Jotain oon varmasti pahhaa teheny!Kumpi meist nyt on sit se paha?
Eli sen cameltoen olis sittenki pitäny näkyä! Damn!Kummallisen näköinen haarus... Onko tuo poika vai tyttö?
Näyttää joltakin muulta.Ompa hyvä ettei mulla näy tällä kertaa cameltoe, se vois viedä uskottavuutta!
kai siihenkin pulmaan joku ratkasu löytyyMeil ei ole nyt varaa palkata neuvonantajaa....voitasko me jotenkin sopia siitä maksusta?