???
Se on toinen yhtye, jossa a.w. on olluttäytyy jatkaa sen kaivamista.. ku en eilen löytäny sitä...
mut nyt pitää lähteä hakeen eskarilainen... tuun sit antaan vinkkejä
Se on toinen yhtye, jossa a.w. on olluttäytyy jatkaa sen kaivamista.. ku en eilen löytäny sitä...
mut nyt pitää lähteä hakeen eskarilainen... tuun sit antaan vinkkejä
nuo oli...Alkaa relaatioväsymys uhkaavasti jo hiipiä, taitaa olla siivoustauon paikka.
KYYKKY:
A.S 4+6 toinen A niminen (vastasanan tarvii)
sla 6 tää ratkeaa sit
kun 7
am 6
vaa kur 7
Jospa näistä saisi jotain ketjuja liikkeelle, jotka menis sinne baywatchin vasempaan alakulmaan.
tossapaGREASE
molemmat hirviöt toinen on elokuva ja toinen vissiin biisi (tarvit vastasanat)
john t 8 elokuva
sroc..chann 5
tuhk 7 satuhahmo
JALKAPALLO
car..camb.. 7 vika sana
en ees muista mitä kautta sinne pääsin... mut vaikeeta oliMiten KYYKKYYN pääsee, ekasta sivusta saakka jokainen on siinä ruudussa..
miks en löydäSe on toinen yhtye, jossa a.w. on ollut
Se on ylärivin keskimmäinen ruutu. Mä pääsin poliittisesta laululiikkeestä lähtevän ketjun kautta, siinä on leffoja. Se koukkaa vauvan ja ismin kautta kyykkyyn.Miten KYYKKYYN pääsee, ekasta sivusta saakka jokainen on siinä ruudussa..
VAUVA:nuo oli...
multa puuttuu sieltä lisäks..
mö..8
min... 6+6 (on vastasanaki)
kur.. 8 --- siellä sijaitsevan paikan lempinimi
hää 13
noi löyty... nyt pitää alkaa valmistautuun pikkujouluihin.. palaan huomennaVAUVA:
kel 9+8
b vs r 5+4 yks r... tyyppi
par 9+11 elokuva
BAYWATCH:
B.H.D 4 vuorokauden aika
Y.B 4+7 eräs elokuva jonka nimes on toi y... mutta j:llä kirjotettuna
pla 6+6
Mulla on tosiaan sen baywatchin alareuna ja vasen alakulma ihan tyhjiä, niin yritän sinne saada jotain sanoja
Myös jalkapallo, aura, talous ja poliittinen laululiike ammottaa tyhjyyttään edelleen, mut ei oo aiheet oikein innostanu vielä tutkailemaan tarkemmin.
olis pitäny näköjään päivittää ennen vinkkejäSainkin vihdoin sieltä vauvan suunnalta uuden ketjun baywatchiin päin, eli ei tartte vinkata noita ylemmän viestin sanoja, yritän vielä itse.
Heh, ihan hyvä että vinkkasit sen Y.B:n. Oon siellä alempana jumissa, mut tuolta suunnalta voisi nyt saada apuja.olis pitäny näköjään päivittää ennen vinkkejä
Joo, minä myös turhauduin listoihin ja ajattelin jo lopettaakin, mutta elä nyt vielä sinäkään luovuta. Kahlataan yhdessä Mulla nyt näin (540 sanaa)No joo, saa riittää. On ihmisellä muutakin tekemistä kuin kahlata hemmetin pitkiä listoja.
Onnea ratkomaan jääville ja kiitos tekijälle relaation laatimisesta (vaikka minut tämä relaatio kyllä voitti selvästi).
Kiitos vaan tsemppaamisesta, mutta minulla on 200 sanaa vähemmän kuin sinulla niin liian epätoivoista tämä minulle on. Varsinkin kun olen tähänkin saakka päässyt tämän ketjun avustuksella. Ei vaan oma ajatteluni ja tietoni mitenkään lyö yksiin tekijän kanssa. Ja kysyäkin pitäisi niin hirmuinen määrä sanoja, ettei vaan jaksa.Joo, minä myös turhauduin listoihin ja ajattelin jo lopettaakin, mutta elä nyt vielä sinäkään luovuta. Kahlataan yhdessä Mulla nyt näin (540 sanaa))
Minulla oli vain tuo viimeinen, se on indie-rockia soittava yhtye Leedsistä.Kävin nyt vihdoin näiden ruutujen kimppuun, joita oon vältellyt ja jumissa ollaan.
rub 6+6, en löytänyt tästä ketjusta vinkkiä siihen
Ratkotaan vaan yhdessä, kuten monesti ennenkin. Ei tuolla sijalla ole mitään väliä. Kysy vaanKiitos vaan tsemppaamisesta, mutta minulla on 200 sanaa vähemmän kuin sinulla niin liian epätoivoista tämä minulle on. Varsinkin kun olen tähänkin saakka päässyt tämän ketjun avustuksella. Ei vaan oma ajatteluni ja tietoni mitenkään lyö yksiin tekijän kanssa. Ja kysyäkin pitäisi niin hirmuinen määrä sanoja, ettei vaan jaksa.
Mutta korostan, ettei tämä siis ole tekijän vika vaan tämän ratkojan. En vaan osaa, vaikka olen joskus ollut ihan ensimmäinenkin relaation valmiiksi saanut. Ja on kai tämä vaikea, kun olen kuitenkin tälläkin suorituksella sijalla 15.
KiitosMinulla oli vain tuo viimeinen, se on indie-rockia soittava yhtye Leedsistä.
voi voi kun on vaikeaa tämä, todella kummallisia yhteyksiä sanojen välillä, ei tämmönen tavallinen talliainen meinaa millään löytää mitään ja sitten kun löytää sanan kaksi, niin taas kaamea jumi. No, pitää vaan yrittää, periksi en anna
apuja seuraaviin jos saisin kiitos...
kari peitsamo:
pääsanasta 4 5 --- tarvii vastasanan
pääsanasta 4 (yhdistyy nai) --- ei oo nai
DS 11 --- kappale
lii 16 --- valistusta
ys la 11 5 --- toinen kappale joka päättyy la
den 8 (rajasana) --- helsingissä ja turussa
steven:
pääsanasta 6 6 oikea alaviisto --- eräs steven
val 4 3 5 --- elokuva, englanninkielinen nimi
ha 3 6 6 --- levy
nil 6
so 4 2 6 --- kappale
kii väliviivallinen 8 --- vaate
kim 13 --- kun se on tietyn maan vaate niin se on tällänen
ge mu 8 --- siitä jälkimmäisestä sanasta aika suoraan
tässä vasta kahden ruudun puutteet, muitakin on ja paljon!
löytyi vain nuo kaksi, kiitos sinulle noista sun vinkeistäsiMun puutteet on samat kuin tuossa aiemmassakin viestissä, eli:
JALKAPALLO:
pääsanasta 17
jal.pa.sa 7+5
A.M. 9+2+5
LAULULIIKE:
pääsanasta 8, oli vinkki että laulaja, mut en oo löytänyt
Chi 5+6 runoilija
S.O. 6+8
TALOUS:
pääsanasta 12 ja 16 ylös
juo 9 ja 10 9 on tippi
ruu 5+13