Mahtasko sopia keittiönpöyvälle?
Mahtasko sopia keittiönpöyvälle?
Joku tuollainen vaiIte haluaisin semmosen minkäliekoneen joka vaivaa taikinan ettei tartte muutaku lyyvä ainekset sinne sisää. Parinkilon taikinaan vähintään pitäis taipua.
Ei leipäkone vaan vekotin joka vaivaa taikinanJoku tuollainen vai
OBH Nordica leipäkone 6542 - Keittiön pienkoneet - Gigantti
Täysin automaattinen leipäkone
http://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/yleis-ja-monitoimikoneet/SMF01PBEU/smeg-yleiskone-smf01pbeu-pastellin-sininenEi leipäkone vaan vekotin joka vaivaa taikinan
Juu joku tuommoinen. Tylsää pitsataikinaa leipoessa vaivata käsin sitä. Pitäis vaivata puolisen tuntia. Helpompaa ois jos kone tekis sen.
Joku tuollainen?Ite haluaisin semmosen minkäliekoneen joka vaivaa taikinan ettei tartte muutaku lyyvä ainekset sinne sisää. Parinkilon taikinaan vähintään pitäis taipua.
Wow, onpahan hintaa. Sais monet pitsat tilattua kotio asti jo
Siis joku vekotin? Kaunis?No mut eiks se oo kaaaaaaaunis <3
Mul on halppisversio raw mix. Se on myös tosi tehokas, mutta vissiin vitamix ei pidä niin pahaa ääntä.http://www.theblender.fi/?page_id=32
Voi eiiiii, mä haluaisin ostaa tämän itselleni joululahjaksi. Noista perinteisistä viidenkympin blendereistä ei oikeesti oo mihinkään, kun puhutaan muustakin kun tosi pehmeiden hedelmien tai kasvisten muussaamisesta. Mun ruokavaliossa on isossa osassa kaikennäköiset tahnat ja sosekeitot, ja tietty ne perinteiset smoothiet.
Raaskinko? Tiedän, ettei kukaan mulle tota suostuis hankkimaan, enkä kyllä tunnekaan ketään kenellä ois rahaa siihen laittaa Oon maksanu jo kauheet mätkyt tälle vuodelle, mut kai mä voin kolmasosan nettopalkastani laittaa yhteen blenderiin, voinhan?? 7v takuu ja kaikkea.
@Peyote , sä kun teet kaikkia jänniä ruokakokeiluita ja raakaruokia, niin ei teillä sattuis olemaan mitään tällasta hitec-keittiövälinettä? Kerro sinä edes mulle, että kannattaa ostaa
Ei toi keskimmäinen ollut autoOnko pikkusen stereotyyppista Mies ihailee autoja ja nainen kodinkoneita.
Yritin miettiä tähän kuvaa jostain kauniista hyötykäyttöesineestä, mut en oikeasti keksi kuin kodinkoneita, astioita tms.
Siis joku vekotin? Kaunis?
Ei, olet ymmärtänyt ihan väärin, tässä vekotin joka on kaunis:
ONKO! Mistä hankitte? Onko se sit ihan superäänekäs vai? Ajattelen naapureitani kello viis aamulla ku alan laittaa vähän smoothiee....Mul on halppisversio raw mix. Se on myös tosi tehokas, mutta vissiin vitamix ei pidä niin pahaa ääntä.
Se on kyl äänekäs, sano mun mies... Kuuluu kuulemma pihalle. Netistä tilattu.ONKO! Mistä hankitte? Onko se sit ihan superäänekäs vai? Ajattelen naapureitani kello viis aamulla ku alan laittaa vähän smoothiee....
Mun tai Pojan pitäis toi tunnistaa kertalaakista, siis toi keskimmäinen. Mut mä en just ny jaksa.Ei toi keskimmäinen ollut auto
PzKpfw VIbMun tai Pojan pitäis toi tunnistaa kertalaakista, siis toi keskimmäinen. Mut mä en just ny jaksa.