No ei kai se nyt palstasta johdu. Jostain muusta. Ei kai nyt joltain oteta pois ja jollain näkyy.Se on otettu multa pois. Se on jokin vannia kevyempi rankaisu varmasti.
No ei kai se nyt palstasta johdu. Jostain muusta. Ei kai nyt joltain oteta pois ja jollain näkyy.Se on otettu multa pois. Se on jokin vannia kevyempi rankaisu varmasti.
Niin onkinpuhelimella palstailu on kun tylsällä puukolla ranteitten viiltämisyritys. ei siitä mitään tule kuitenkaan.
Voipi riippua puhelimestakin ja selaimesta.puhelimella palstailu on kun tylsällä puukolla ranteitten viiltämisyritys. ei siitä mitään tule kuitenkaan.
Helpompi silti koneella. Mun mielestä.Voipi riippua puhelimestakin ja selaimesta.
Itsellä on sujuvaa puhelimellakin.
On tietenkin. Youtuubia voi kuunnella samallaHelpompi silti koneella. Mun mielestä.
Hyvin mullakin puhelimella kaikki palstassa toimii.
Peytote olikin iiluurilla mutta silti mulla on työkalut siinäkin viestin alapuolella mistä nuo löytyy ja peyotella kai eioli mulla ainaski työkalut päivällä ja on vieläkin
muokkaa, poista, raportoi, vastaa
NiimpäOn tietenkin. Youtuubia voi kuunnella samalla
Puhelimella YouTube sammuu aina kun menee esim selaimelle.
Tämä tekstikin on nykyään koneella kirjoittaessa niin pientä kun kirjoittaa ettei ihmekkäänBannia eikä vannia. Inhottavaa, mulla tulee paljon kirjotusvihreitä.
Sama juttu mulla.ailuurissa mulle näkyy työkalut, vastaa
Mulle näkyy vain vastaa. Se on oikeesti jokin rangaistus. Kokeillaa vaikka itte, että ilmiannatte mahdollisimman veemäisin saatesanoin kommentteja, niin jo poistuu työkalupakit.ailuurissa mulle näkyy työkalut, vastaa
Mä olen jotenki sillai perverssi, et mä tykkään noist Famin sanaleikeistä.Niimpä
en tohi koittaa, mää en halua luopua kaluistaniMulle näkyy vain vastaa. Se on oikeesti jokin rangaistus. Kokeillaa vaikka itte, että ilmiannatte mahdollisimman veemäisin saatesanoin kommentteja, niin jo poistuu työkalupakit.
luulee miestä naiseksi.mutta vahingossa
Jees aim fakinn kiddin juu. Souvvat?Päivempää! Työpäivä tehty, sit salille
Juu ihan vahingossaluulee miestä naiseksi.
Ms Pitsin mies on ammattilainen.souvvat jos ei oo moottoria ja airotnou mutta vene olis.