Mulla taas ei ole mitään työkalulaatikkoa viestin alapuolella.valmiin viestin oikeassa alareunassa on työkalulaatikko. kursori sen päälle niin voi raportoida ja avaamalla voi muokata tekstiä.
nyt piti muokata, vasen oikeaksi.
Mulla taas ei ole mitään työkalulaatikkoa viestin alapuolella.valmiin viestin oikeassa alareunassa on työkalulaatikko. kursori sen päälle niin voi raportoida ja avaamalla voi muokata tekstiä.
nyt piti muokata, vasen oikeaksi.
Jaa-a, enpä tiedä sitten jos ennen on ollut. Oliko ne kuitenkin ennen eilistä "uudistusta"?Mulla ei, oon saanut näemmä rangaistuksen siitä raportoi-napin käytöstä.
Joo ei mullakaan.Mulla taas ei ole mitään työkalulaatikkoa viestin alapuolella.
Mulla on se telemaekkinointiesto palvelu mutta tään on nyt joku Finnacta Oy mistä en oo ees koskaan aikasemmin kuullutkan. Jostain kyselystä varmasti bonganneet mun numeron.
Ihan äsken just hävis.Jaa-a, enpä tiedä sitten jos ennen on ollut. Oliko ne kuitenkin ennen eilistä "uudistusta"?
Oon mäkin sitä toisinaan käyttänyt.
No mut mä laitoin viime palautteen yhteydessä kysymyksen onko täällä edes modeja...Jaa-a, enpä tiedä sitten jos ennen on ollut. Oliko ne kuitenkin ennen eilistä "uudistusta"?
Oon mäkin sitä toisinaan käyttänyt.
Ok. Soita sinne ja sano että haluat numerosi sieltä pois kun sulla on muutenkin telemarkkinointikielto.Mulla on se telemaekkinointiesto palvelu mutta tään on nyt joku Finnacta Oy mistä en oo ees koskaan aikasemmin kuullutkan. Jostain kyselystä varmasti bonganneet mun numeron.
Mulla on edelleen.Ihan äsken just hävis.
Ei kai se siitä johdu. Kokeiles laittaa s.postia tuolle Monicalle.No mut mä laitoin viime palautteen yhteydessä kysymyksen onko täällä edes modeja...
No ku miten mul on olo, et Monica ei oo kiinnostunut mun onkelmista.Mulla on edelleen.
Ei kai se siitä johdu. Kokeiles laittaa s.postia tuolle Monicalle.
Suoran palautteen Kaksplussan keskustelupalstasta/ongelmista voi laittaa sähköpostina osoitteeseen:
monica.javanainen(at)otavamedia.fi
Tai sivun alalaidassa on tuo ota yhteyttäjuttu.
Kyllä se mulle kerran vastasNo ku miten mul on olo, et Monica ei oo kiinnostunut mun onkelmista.
Ota/klikkaa siitä viestisi alapuolelta se työkalut. Mulla ainakin lukee niin. Sit tulee raportoi, poista ja muokkaa.Mä oon iPhonella, voiko johtuu siitä...
JokirapurisottoParmankinkkupastaa, pinaatti-ricotta-canneloneja vai jokirapurisottoa?
Mulle ny tykkäämiset tai tykkäämättä jättämiset on ihan herttaisen yhdentekevää.mulle on kokolailla sama tykkääkö joku vai ei tykkääkö mun kirjotuksista.
Ei mulla oo semmosta. Universumi selkeesti viestittää et mun pitäs mennä piirtämään.Ota/klikkaa siitä viestisi alapuolelta se työkalut. Mulla ainakin lukee niin. Sit tulee raportoi, poista ja muokkaa.
Mulla onEi mulla oo semmosta. Universumi selkeesti viestittää et mun pitäs mennä piirtämään.
Tarvitteeko selittää... Sanoo vaan et oho, olin kusipää.Mulle ny tykkäämiset tai tykkäämättä jättämiset on ihan herttaisen yhdentekevää.
Tarkoitin sitä, et jos Peppini tällä tai muulla palstalla joutuu toteamaan minut kusipääksi, niin se en tahdo olla minä.
En tahdo olla mies joka joutuu selittämään tekemisiään tai sanomisiaan.
Se on otettu multa pois. Se on jokin vannia kevyempi rankaisu varmasti.Mulla on
Ja siis luurina iiluuri.
Juu, ei ole noin mulla koneella mutta puhelimessa on viestin alapuolella keskellä työkalut ja vastaa
tuo on ollu edellisestä uudistuksesta lähtien.pitää odottaa 22 sekunttia