The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on tavallaan hauskaa että kaikki tolloilee joskus. Semmosiihan ihmiset onkin oikeesti.:)
Mä ainakin voin ihan suoraan myöntää että mulla on ärsyttäviä mielipiteitä ja useinkin niistä joutuu peräytymään. Jos olis harmaana, ei tarttis ikinä miettii mitä sanoo tai mitä on sanonut.

• Tykkää
Reactions: famipala
Se on tavallaan hauskaa että kaikki tolloilee joskus. Semmosiihan ihmiset onkin oikeesti.:)
Mä ainakin voin ihan suoraan myöntää että mulla on ärsyttäviä mielipiteitä ja useinkin niistä joutuu peräytymään. Jos olis harmaana, ei tarttis ikinä miettii mitä sanoo tai mitä on sanonut.
Sehän tuossa harmaana olemisessa varmaan harmaita niin viehättääkin kun ei voi yhdistää sanomisia kehenkään.

Ethän sä mitään pahaa kellekään ikinä sano.
Muuten sanon. Ja tavalla joka ei tule epäselväksi.

Mut kenenkään loukkaminen ei mun mielestä kuulu hyviin tapoihin. Jos semmoiseen joskus syyllistyn, niin antakaa tulla lunta tupaan minkä ehditte.

Olen sitä mieltä, et hyvät tavat ja kaunis käytös on jokaisen saatavilla ihan ilmaiseksi ja hämmästelen hirveesti niitä jotka eivät niitä viitti hankkia.

Joskushan noista nikkien poistoista on sanottu että niitä poistellaan "ryppäinä" ja siinä voi kestää. Ettei siis yhtä tai paria. Tiedä sitten mikä siinäkin on niin vaikeeta poistaa yksitellen.
Joo kyllä siinä aina tovi
Muuten sanon. Ja tavalla joka ei tule epäselväksi.

Mut kenenkään loukkaminen ei mun mielestä kuulu hyviin tapoihin. Jos semmoiseen joskus syyllistyn, niin antakaa tulla lunta tupaan minkä ehditte.

Olen sitä mieltä, et hyvät tavat ja kaunis käytös on jokaisen saatavilla ihan ilmaiseksi ja hämmästelen hirveesti niitä jotka eivät niitä viitti hankkia.
mä en oo nähnyt että käyttäytyisit huonosti. Myönnän että itse käyttäydyn huonosti useinkin, mutta en mitenkään siitä nauti. Esim. edelleen häiritsee ja harmittaa se kun sillon joskus ilkeilin Tibikselle. Siinä tyhmintä on se, etten oikein osaa selittää, miksi olin mulkku.

Hei nyt baitöveinä tärkee asia, et onko muillakin nyt niin, et ei oo enää raportoi-nappia eikä sitä, mist voi korjaa oman kommentin kirjotusvihreitä?

Vai onko ne otettu multa pois jonain kurinpalautuksena? :D

Hei nyt baitöveinä tärkee asia, et onko muillakin nyt niin, et ei oo enää raportoi-nappia eikä sitä, mist voi korjaa oman kommentin kirjotusvihreitä?

valmiin viestin oikeassa alareunassa on työkalulaatikko. kursori sen päälle niin voi raportoida ja avaamalla voi muokata tekstiä.

nyt piti muokata, vasen oikeaksi. :oops:

Viimeksi muokattu:

Mulla lukee edelleen se raportoi ja voin myös muokata viestiä sen lähettämisen jälkeen tai poistaakin. Ne tulee sitten lähetetyn viestin alle näkyviin.

muoks. siis se muokkaa ja poista, raportoi näkyy aina

Päivää / alkuiltaa muruset, mitens menee ketjussa ? :) :love:
Äh, selkä ja vasen jalka lonkasta asti kipuilee ja väsyttää. :(
Yritin päikkärit nukkua,mutta kisut aloitti rymyämään.:confused:

Mie yritän olla kiva sekä mustille että harmaille, mutta jos joku veetuilee jatkuvasti eikä lopeta, ni saatan kyllä sit jotain pamauttaa takaisin tai halaan. :ninja::D
Onneksi ei ollu pitkiin aikoihin perskärpäsiä :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Peyote
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä