The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mutta ainoastaan rekiseröityneille. Te harmaat voitte joka päivä alottaa uuden ilkeilyn ja sitten itkee kun teille ollaan niin ilkeitä ihan suotta ja kun ollaan niin ennakkoluulosia.
Sun ongelmas on sellainen mustavalkoisuus että oot poikkeuksetta kaikille harmaille ilkeä. Suurin osa muista nikeistä osaa erotella jyvät akanoista ja vastata samalla mitalla takaisin vasta jos aihetta on. Sitten ihmettelet että miks susta ei oikein tykätä. Pikkasen itsekritiikkiä nyt kehiin.

sanoppa muuta mutta tuolla isommalla puolen se aina tuppaa menemään siihen että kun argumentit loppuu niin alkaa nimittely
Nimittely ei oo kivaa mutta kunnon väittely on joskus paikallaan. Ollaan me sunkin kanssa joskus jostain väännetty. En muista mistä. Ja Peyoten kanssa taidettiin alkuaikoina olla useammankin kerran tukkanuottasilla.

Mut on todella eri asia vääntää mustaa vastaan kun silloin ollaan tasavertaisia. Harmaat keksivät aina kierouksia ja lyttäävät porukalla ja ovat supermiehiä tai neitsyt marioita tai ties mitä milloinkin.

nikillinen harmaana
No ei! Oon ollut ihan yllättynyt, kun mulla oli mielikuva että kukaan ei pidä musta. Eikä sillä, että erityisemmin tarviskaan pitää, mutta kyllä te ootte mukavia tässä kaikille ja se on kiva juttu.
Harmaat ei pidä susta koska oot niille aina ilkeä, vaikka kuinka kivasti kirjoittaisivat. Nikillisille olet kiva, joten nekin sulle. Mullekin vittuilet kun kirjoitan harmaana. Sitten taas kun rekkaudun niin oot tosi kiva. Huomaatko syy-seuraus suhteen?

Nimittely ei oo kivaa mutta kunnon väittely on joskus paikallaan. Ollaan me sunkin kanssa joskus jostain väännetty. En muista mistä. Ja Peyoten kanssa taidettiin alkuaikoina olla useammankin kerran tukkanuottasilla.

Mut on todella eri asia vääntää mustaa vastaan kun silloin ollaan tasavertaisia. Harmaat keksivät aina kierouksia ja lyttäävät porukalla ja ovat supermiehiä tai neitsyt marioita tai ties mitä milloinkin.
vääntäminen on ihan OK jos se ei mee haukkumiseksi

Soitat humppaa? Mitä soitinta? Kiinnostaa.
Yli kolkytä vuotta takana kaikenlaista harrastepöllöilyä. En o koskaan ammatikseni soittanu mut useampikin sähkölasku on tullu niil satunnaisilla satasilla maksettua.

Haittari on kait se soitin jolla mä oikeesti jotain osaan. Ja joo, Säkkijärven polkka menee unissakin, mut toivois et kysyjät koskus kysyis muuta. Niinku et taittuuko ”varisevat lehdet”, ”oliivien kukkiessa” tai vaik ”sirkkojen tanssi”. Mut aina se saatanan säkkijärvi jos sylissä on haittari.

Runpuja on tullu soitettua 12- kesäisestä. En osaa mut huonokin runpali voi olla ihan hyvä jos osaa soittaa häirittemättä ketään.

Sähkökitarasta en ymmärrä hittojakaan, mut akustista oli pakko opetella rämpyttämään rippikouluikäisenä koska tytöt tykkäs. Ja Mamban siihen astinen tuotanto piti sit osata ulkoa.

Tänä viikonloppuna meen yhden bändin treenikämpille kattomaan olisko heillä käyttöä minulle laulajana.

Mä ymmärrän että joskus voi mennä haukkumiseksikin jos oikein suututtaa, mutta silloinkin se on siistiä jos joku kehtaa sen tehdä omalla nikillä. Tavallaan ei esitä jotain muuta kuin mitä oikeesti ajattelee.
Tietty ihan fiksuu varmaan pyytää anteeks. Tai myöntää ettei olla mitään kavereita. Ja kunhan se jää sitten jossain vaiheessa siihen se juttu eikä aina vaan jatku.

Tietty ihan fiksuu varmaan pyytää anteeks. Tai myöntää ettei olla mitään kavereita. Ja kunhan se jää sitten jossain vaiheessa siihen se juttu eikä aina vaan jatku.
Mä muistan, kun sä joskus vittuunnuit kun mä (muka) vastailin aina niin että se lliittyi jotenkin bdsm-ään tai vapaaseen suhteeseen. Ja sit myöhemmin pyysit anteeksi.

Harmaat harvemmin pyytelevät. Kippaavat vaan lisää läjää päälle...

Mä muistan, kun sä joskus vittuunnuit kun mä (muka) vastailin aina niin että se lliittyi jotenkin bdsm-ään tai vapaaseen suhteeseen. Ja sit myöhemmin pyysit anteeksi.

Harmaat harvemmin pyytelevät. Kippaavat vaan lisää läjää päälle...
Joo mä olin sillon aika paska. Anteeksi edelleen, en keksi järkevää syytä mun käytökselle. Olin varmaan jotenkin epävarma.

Eikö tää hei kuullosta loogiselta?

Mulla oli rintaranka jumissa enkä saanut hengitettyä kunnolla. Keuhkot eivät siis ehtineet poistaa tarpeeksi hiilidioksidia ja mulle kehittyi asidoosi mikä aiheutti sen että veressäni on tällä hetkellä liian vähän kalsiumia.

• Tykkää
Reactions: päätön ja Peyote
Peyote, mä luulen että harmaatkin kyllästyy jossain vaiheessa siihen jos et kiinnitä niihin arvostelijoihin/haukkujiin yms. mitään huomiota etkä kommentoi niille.

Onhan täällä kivojakin harmaita eikä kaikki hauku yms mutta sitten on niitä toisiakin. Itse en erottele kirjoittajia sen mukaan onko ne mustia vai harmaita vaan sen mukaan mitä/miten ne kirjoittavat.

• Tykkää
Reactions: -tibis
Peyote, mä luulen että harmaatkin kyllästyy jossain vaiheessa siihen jos et kiinnitä niihin arvostelijoihin/haukkujiin mitään huomiota etkä kommentoi niille.

Onhan täällä kivojakin harmaita eikä kaikki hauku yms mutta sitten on niitä toisiakin. Itse en erottele kirjoittajia sen mukaan onko ne mustia vai harmaita vaan sen mukaan mitä/miten ne kirjoittavat.
Joo totta kai on kivojakin harmaita. Omasta mielestöni enole kellekään ilkeä sen takia että kirjoittaa harmaana. Yleensä siinä on syynä se mitä se toinen kirjottelee. Ja tietysti, jos kaikki käyttää samaa nimimerkkiä, niinsitä voivat kysyä itseltään, että miksi ihmeessä. En mäkään kirjota Echona. Kelatkaa joskurjottelisin Echona ja sit ku joku heittää jotain illuminati 666 juttua niin sanoisin ettei kiinnosta, en mä oon Echo, käytän vaan samaa nimee.

• Tykkää
Reactions: famipala
Joo totta kai on kivojakin harmaita. Omasta mielestöni enole kellekään ilkeä sen takia että kirjoittaa harmaana. Yleensä siinä on syynä se mitä se toinen kirjottelee. Ja tietysti, jos kaikki käyttää samaa nimimerkkiä, niinsitä voivat kysyä itseltään, että miksi ihmeessä. En mäkään kirjota Echona. Kelatkaa joskurjottelisin Echona ja sit ku joku heittää jotain illuminati 666 juttua niin sanoisin ettei kiinnosta, en mä oon Echo, käytän vaan samaa nimee.
Tuopa siinä just onkin. Eikä niistä tosiaan voi tietää kuka on kukakin kirjoittaja missäkin kun kaikilla on sama vierailija. Tietysti kirjoitustavan huomaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä