no eihän tuolla isommalla puolen ole juur mustia
Ei pysty, rahanahneena paskana raahaudun tän viikon töihin, vaikka väkisin, ku tulee iltalisät ja konekohtaiset lisät, saa liki 3€/h enempi palkkaa ko normistiEi kannata, jää kotia
Onhan siellä nyt joitain muitakin mustia.no eihän tuolla isommalla puolen ole juur mustia
ei olis lainkaan ellei eräät hyppis vieraissa
nooh, pitänee tunnustaa että määki hyppelen vieraissa mutta harmaanaOnhan siellä nyt joitain muitakin mustia.
Täytyyhän sitä nyt välillä kurkkia että tietää mistä milloinkin on juttua
Niinhän täällä olet sanonut.nooh, pitänee tunnustaa että määki hyppelen vieraissa mutta harmaana
aamullakin kävin otattaa tipsua
Niinhän täällä olet sanonut.
Joo eilen kun tulit vahingossa harmaana ketjuunkinoon vai? no ainaski teen niinkuin puhun
Mä luulen että jäit jopa kiinni. Käytit sanaa jota käytät täälläkin... Tai sit vaan luulen.nooh, pitänee tunnustaa että määki hyppelen vieraissa mutta harmaana
aamullakin kävin otattaa tipsua
Päivää!Päi ja vää. Mitäs kettinkiin kuuluu?
Täällä on niin synkkää että voi! Tosin en mä ole nokkaani ulos pistänyt.Siis eikö nyt olekin jotenkin harvinaisen ihana ilma? Sellainen odottava ja raikas. Ehkä saamme etelään lunta pian
Saatko tarpeeksi d-vitamiinia, joka on kalsiumin imeytymisen hyvä kaveri? Lehtikaalista ja valkokaalistaa saa kalsiumia myös. Nyt on sesonkikin!Mä muuten tein taas tovin itsediagnoosia. Lähes kaikki jäljellä olevat oiraat viittaisivat siihen, että mulla on kalsiumin puute.
Siis miten muka voi olla? Käytänhän mä kahvin joukossa maitoa. Ainakin reilun desin päivässä!
d-vitamiinia napsin purkista mutta myönnän, että on jäänyt vähän vähälle maitotuotteiden käyttö lähiaikoina. Pitää kunnostautua. Ja kaalihan on hyvää.Saatko tarpeeksi d-vitamiinia, joka on kalsiumin imeytymisen hyvä kaveri? Lehtikaalista ja valkokaalistaa saa kalsiumia myös. Nyt on sesonkikin!
Mä juon vain kahvia. Ja vettä. Ja olutta!Se kuulemma voi vaikuttaa kalsiumin imeytymiseen jos juo paljon teetä. Vai olikos se vihreää teetä? En nyt ole satavarma, en jaksa tarkastaa tätä mutua mistään.
Mitä oirei sulla on?Mä muuten tein taas tovin itsediagnoosia. Lähes kaikki jäljellä olevat oiraat viittaisivat siihen, että mulla on kalsiumin puute.
Siis miten muka voi olla? Käytänhän mä kahvin joukossa maitoa. Ainakin reilun desin päivässä!
Hengittäminen on raskasta, verenpurkaumia ,kramppeja ja kouristuksia, rytmihäiriöitä, nielemisvaikeuksia ja henki pihisee.Mitä oirei sulla on?
juuh niin käytinkiinMä luulen että jäit jopa kiinni. Käytit sanaa jota käytät täälläkin... Tai sit vaan luulen.
paheksun nielemisvaikeuksiaHengittäminen on raskasta, verenpurkaumia ,kramppeja ja kouristuksia, rytmihäiriöitä, nielemisvaikeuksia ja henki pihisee.
Toi on ehkä munkin mielestä se ärsyttävin! Toki myös se että pienelläkin ähellyksellä hengästyy...paheksun nielemisvaikeuksia