Enää ei tarvitse odotella koska syntyyTuleva kummityttö synty tossa 6 aikaa aamulla ja mitä söpöjä kuvia mä sain. En kestä
Enää ei tarvitse odotella koska syntyyTuleva kummityttö synty tossa 6 aikaa aamulla ja mitä söpöjä kuvia mä sain. En kestä
Värit tosiaan vaihtelee.Tässä pari kuvaa mun silmästä. Tuli vaan mieleen noista silmäketjuista.
Riippuen valotuksesta millanen väri milloinkin on
http://aijaa.com/p33B5P
http://aijaa.com/DrIBkv
Ihanaa!Oon hypistelly niitä viimiset 8kk jo
Tuli kyllä kauheet ukaasit, ettei yhtään vaatetta, mut kyl ehkä joku rimpsumekko on pakko käydä ostaa
Sellane räjähtäny tarhapöllö.mulle näkyy semmonen kahville perso pöllö (eli lipsutin ihte)
Paitsi että siellä mennään possujunassa toisen kantapäillä
Miksei mulla näy kun vaan laatikko?mulle näkyy semmonen kahville perso pöllö (eli lipsutin ihte)
empä kuule tiiäMiksei mulla näy kun vaan laatikko?
Jotkut näkyy, jotkut ei. Riippuuko se siitä millä ne on laitettu tänne?
Niinhän ne vaihtelee valonkin mukaan. Tuon ekan linkin kuva ehkä kuitenkin lähempänä totuutta normivalaistuksessa.Värit tosiaan vaihtelee.
Pitäis ottaa kunnon valaistuksessa kuva silmästä, en oo vaan saanu aikaseks.
Toi kuva minkä laitoin oli kyllä surkee, ei siitä oikeen näkyny.
arvaa kuka -nikillä.Niinhän ne vaihtelee valonkin mukaan. Tuon ekan linkin kuva ehkä kuitenkin lähempänä totuutta normivalaistuksessa.
En nähnyt sun silmäkuvaa siinä silmäkuvaketjussa mihin laitoit linkn siinä julkkissiläkuvaketjussa. Olinko sokea
Patruunoitako tilasit?posti herätti soitolla kesken unien ja tällä hetkellä silmät on kun tomaatit, yhtä punaset.
Sitten tulee tällainen. Hakasulut on vielä siinä ekana ja vikana.empä kuule tiiä
jos näkyy laatikko niin paina vastaa niin näet kuvan osoitteen
Kävikin mielessä olisko searvaa kuka -nikillä.
niitäkin, mutta nyt tulee uus pyykkikone, vanha hajos viikonloppuna.Patruunoitako tilasit?
Vois kyllä ilmoittautua välillä.Onkohan majuri jäänyt sairaalaan kun ei ole eilisen aamupäivän(kö) jälkeen näkynyt
no voe kökkö, tuolla konstilla on yleensä päässyt kuvan jäljilleSitten tulee tällainen. Hakasulut on vielä siinä ekana ja vikana.
ATTACH=full]359[/ATTACH
No hitto, niin meilläki lahos tossa pari viikkoa sitte.niitäkin, mutta nyt tulee uus pyykkikone, vanha hajos viikonloppuna.
Vaiha selainta ni toimii!Sitten tulee tällainen. Hakasulut on vielä siinä ekana ja vikana.
ATTACH=full]359[/ATTACH
NiimpäVois kyllä ilmoittautua välillä.
Jaa täh? Mikä kortti? Minne?ukkomiehelle pyykikonneen vaihto on muuten aikas keponen suoritus
ei tartte muutako kortti tunkea semmoseen nyrkin kokoiseen härveliin
Tulikettu on ihan hyväVaiha selainta ni toimii!
no ei oikeestaan.Eiks ollukki vaikee päättää minkä ottaa?