K
konkarim
Vieras
Sitten vielä ehdotatte että kertoisin vaimolle kun ensin uhkailette hapolla.Ja sä ylimielinen paska.
Naisen logiikkaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitten vielä ehdotatte että kertoisin vaimolle kun ensin uhkailette hapolla.Ja sä ylimielinen paska.
Kukaan ei varmaankaan näe vaivaa sun seksielämästä vaan sun pettämisestä ja vaimosi aliarvioimisesta sen takia.
Toivottavasti vaimosikin kävisi täällä kaksplussalla.
Olet kuitenkin kertonut aika paljon perheestäsi ja työstäsikin. Helppo sut olisi tunnistaa.
No joo, siis ei välttis tarviis olla etukäteen sovittu, mutta sit toiselle pitäisi antaa myös sama vapaus. Mä petin mun vaimoa, kerroin hänelle, hän ei jättänyt mua. Nyt jos hän pettää muassa, niin en mä todellakaan kuvittelis jättävän häntä sen takia.
Tuskin se täällä on koskaan käynytkään.
Musta sä et saa näistä tekemälläkään. Mä oon Mies, jos sä oot mies. Ymmärrätkö eron vai oletko täysin älytön. Asenteesi ja suhtautumisesi naisiin ainakin kuvastaa sitä.Sitten vielä ehdotatte että kertoisin vaimolle kun ensin uhkailette hapolla.
Naisen logiikkaa?
Siis naista. Tabletti taas muuttaa sanojaMusta sä et saa näistä tekemälläkään. Mä oon Mies, jos sä oot mies. Ymmärrätkö eron vai oletko täysin älytön. Asenteesi ja suhtautumisesi naisiin ainakin kuvastaa sitä.
Et sä nyt voi olla siitäkään noin varma.
Kuvastaa vaan ap:n ylimielisyyttä toi liiallinen varmuus.
Mies ei heittäs happoa toisen munille koska painan omaa tyttöystävääni (en kenenkään vaimoa) ketään häiritsemättä. Älä viitsi olla lapsellinen.Musta sä et saa näistä tekemälläkään. Mä oon Mies, jos sä oot mies. Ymmärrätkö eron vai oletko täysin älytön. Asenteesi ja suhtautumisesi naisiin ainakin kuvastaa sitä.
Mies ei heittäs happoa toisen munille koska painan omaa tyttöystävääni (en kenenkään vaimoa) ketään häiritsemättä. Älä viitsi olla lapsellinen.
Taisit luetella juuri oman ikäsi (17-18).Kyllä mä heittäisin sun asenteen ja suhtautumisen naisiin vuoksi. Saanko kysyä sun ikä parin-kolmen vuoden tarkkuudella? Luulen, että olet reilusti yli 20, mutta alle 35. Ja sun vaimo on lähes samanikäinen, tyttöystävä jotain 17-18?
Taisit luetella juuri oman ikäsi (17-18).
En mä sulle ikääni kerro. Sanon vaan että ikää on niin paljon jo mittarissa että pidän panemista ihan luonnollisena. Sulla raivoomisesta päätellen vielä kasvukivut meneillään. Hyvät yöt. Aamulla ehdin piipahtaa.
Älykkyydelläsi et loista, joten siitä tuo ikäarvio. Mä oon sen ikäinen, että voisin olla pienen vauvan isä tai isoisä eli ikää on keski-iän verran. Oikeasti sä olet ylimielinen kuvottava paska ja sun suhtautuminen naisiin on todella ala-arvoista. Sulle seksi on varmaan vaan omien tarpeiden tyydyttämistä. Yritä ymmärtää, että elämässä on muutakin kuin seksi ja parhaimmillaan seksi on rakastelua rakastamasi ihmisen kanssa. Silloin molempien tarpeet tulevat tyydytetyiksi ja huomioiduksi tasapuolisesti.
Sä et ole keski-ikää nähnyt kuin vanhemmissas. Älä mulle luennoi mitä seksi on. Tiesitkö että se on henkilökohtanen asia, eikä sen tarvitse kaikkien kanssa olla samanlaista. Vaimoa voin rakastella, tyttöystävää nussin kovin ottein. Tämänkö sä halusit kuulla. Hoidapa poika/tyttö oma seksielämäsi kuntoon.
Mä tiedän kyllä, että seksi on erilaista eri ihmisten kanssa.
Sä et ymmärrä ollenkaan, mitä mä sulle sanon tai sitten esität tahallaan tyhmää. Lähinnä mun käy sun vaimo sääliksi, että joutuu olemaan naimisissa tuollaisen narsistisen sian kanssa. Luulet vielä olevasi jotakin. Sä et oikeasti ole henkisesti aikuinen. En ihmettelee ollenkaan, ettei vaimoasi kiinnosta seksi tuollaisen narsistisen ukon kanssa. Ja moni nuori tyttö/nainen on korviin myöten rakastunut tällaiseen törppöön, kun etsii miehestä omaa isää, jota ei ole ollut olemassa.
Ihme nilitystä tyypin sivusuhteesta vaikka muutama sivu takasippäin kerrottiin varmana tietona että vaimollakin on rakastaja. Miks konkarmin pitäs kärvistellä himassa puutteessa kun toinenkin saa vierasta tämän tästä?
Luepa koko keskustelu ajatuksella läpi. Lähinnä mä oon yrittäny tuoda esille sitä puolta asiasta, että ihan sama, jos pettää, mutta vain raukka jättää sen kertomatta puolisolle ja vaatii puolisolta uskollisuutta
OMG!!!!
Tää ketjuhan repes ihan liitoksistaan ja jengi vaan panee.
Se ei tee musta sikaa eikä narsistia jos pidän naimisesta. Useimmat pitää vai mitä.Mä tiedän kyllä, että seksi on erilaista eri ihmisten kanssa.
Sä et ymmärrä ollenkaan, mitä mä sulle sanon tai sitten esität tahallaan tyhmää. Lähinnä mun käy sun vaimo sääliksi, että joutuu olemaan naimisissa tuollaisen narsistisen sian kanssa. Luulet vielä olevasi jotakin. Sä et oikeasti ole henkisesti aikuinen. En ihmettelee ollenkaan, ettei vaimoasi kiinnosta seksi tuollaisen narsistisen ukon kanssa. Ja moni nuori tyttö/nainen on korviin myöten rakastunut tällaiseen törppöön, kun etsii miehestä omaa isää, jota ei ole ollut olemassa.
Sanoinko mä niin? En. Sanoin sua narsistiseksi, koska sulla on selvää kyvyttömyyttä tuntea empatiaa toista ihmistä kohtaan ja kuvittelee olevasi jotenkin muiden yläpuolella tarpeinesi. Lisäksi taidat olla seksiriippuvainen. On normaalia haluta ja harrastaa seksiä, mutta sulla tuo seksintarve tuntuu menevän yli.Se ei tee musta sikaa eikä narsistia jos pidän naimisesta. Useimmat pitää vai mitä.
Sika narsisti oisin jos nussisin tyttöystävääni meidän sohvapöydällä kun vaimo katsoo televisioo siinä sohvalla. Seksiriippuvainen olisin jos suorittasin aktin 10 kertaa päivässä. En liian usein pääse nussimaan, hyvin harvoin itseasiassa. Mutta kyllä sen tässä iässä kestää. Yritän sitten "nussia varastoon" tyttöystävän kanssa, mutta kunto meinaa välillä loppua vanhalta mieheltä kun nuori himokas narttu vaatii lisää lisää.. Pitää huilia väleissä. Hyvä että pystyy kävellä rekalle kun lähtee ajamaan etiäpäin.Sanoinko mä niin? En. Sanoin sua narsistiseksi, koska sulla on selvää kyvyttömyyttä tuntea empatiaa toista ihmistä kohtaan ja kuvittelee olevasi jotenkin muiden yläpuolella tarpeinesi. Lisäksi taidat olla seksiriippuvainen. On normaalia haluta ja harrastaa seksiä, mutta sulla tuo seksintarve tuntuu menevän yli.
Sian susta tekee se, miten kohtelet muita ihmisiä ja heidän tunteitaan/tarpeitaan.