epäilen että kielitaidottomuuttasi nyt töppäsitMää vaan suomensin sen kun ei toi toinen kotimainen ole niin vahvaa aluetta
määhän en väitä että olisit pervo mutta en myöskään kiistä ettet olisi pervå
epäilen että kielitaidottomuuttasi nyt töppäsitMää vaan suomensin sen kun ei toi toinen kotimainen ole niin vahvaa aluetta
Kaunis kappale.Tää on pakko laittaa. Asiankannatuksen vuoksi. Kuningas Olavin laulu mut vaihteeksi Topin versiona. Tää on hieno versio. Topi oli parhaina aikoinaan todella hyvä. Jossain vaiheessa sit sortui venyttämään vokaaleja pahemmin kuin Eikka (jos mahdollista) Mut tää rullaa kuin hirvi. Laulu on alunperin tango, mut voi tän noinkin vetää.
Näyttääpi siinä taas olevan se blondi arskat päässäKuvani on valitettavan lähellä aitoa. Mulla on sun ikäisiä lapsia
Tervetuloa joukkoomme! Älä säikähdä, jutut on yleensä järjettömiä ja kaksimielisiä, ehkä jopa rivoja. Paitsi mun jutut.
huomenta ketjulaiset
palstauudistusta odotellessa
Tää nörtti on ainakin ajoissa töissä että huomenta vaanHuomentapäivää
Palsta näyttää vielä entiseltään. Miksi uudistusta ei tehty yön aikana.
Ai niin, nörtit mitä lienevät haluaa nukkua.
Tää nörtti on ainakin ajoissa töissä että huomenta vaan
MaistuiskoLisää kahvia
Novoinyvttu! Siinä pitää olla mummo näyttämässä keskisormea!Näyttääpi siinä taas olevan se blondi arskat päässä
En oo. En oo käynytkään sielläpäin.epäilen että kielitaidottomuuttasi nyt töppäsit
määhän en väitä että olisit pervo mutta en myöskään kiistä ettet olisi pervå
mulle näkyy pervå keskarikissamummoNovoinyvttu! Siinä pitää olla mummo näyttämässä keskisormea!
Juu, on sekin näkynyt viimeksi eilenNovoinyvttu! Siinä pitää olla mummo näyttämässä keskisormea!
Sormimummo ei kuulosta pervålta. Ei sitten tippaakaan.Huomenta.
Sormimummo siinä näkyy.
Pervåus on katsojan silmissäMulle pitsi näkyy arskapäisenä londina
Semmonen pervåus onki just pahinta laatua mitä ei aluksi päälleppäin edes hoksaa. Semmosta piilevää salapervåutta.Sormimummo ei kuulosta pervålta. Ei sitten tippaakaan.
Kyllä ainaki tässä mun duunissa on syytä olla piilopervå, julkipervåutta ei katsota hyvällä silmälläSemmonen pervåus onki just pahinta laatua mitä ei aluksi päälleppäin edes hoksaa. Semmosta piilevää salapervåutta.
Jätä kiireesti tollanen ahdasmielinen duuni. Oot vissiin töissä Päivin puoluetoimistolla tjtn?Kyllä ainaki tässä mun duunissa on syytä olla piilopervå, julkipervåutta ei katsota hyvällä silmällä
Varo sanojas pervå. Päivi is my hero.Jätä kiireesti tollanen ahdasmielinen duuni. Oot vissiin töissä Päivin puoluetoimistolla tjtn?