Siis noita erilaisia "tykkäysvaihtoehtoja" on enemmän.justhan mä sanoin että tykkäyksen antajat näkee harmaana.
Jos se nimi näkyisi siinä, niin se veis melkosesti tilaa...
Siis noita erilaisia "tykkäysvaihtoehtoja" on enemmän.justhan mä sanoin että tykkäyksen antajat näkee harmaana.
taiat olla taaski ulkona ku tamppoonin naru?Siis noita erilaisia "tykkäysvaihtoehtoja" on enemmän.
Joo in my dreamsno jopas
No kyllähän se ny on tiietty että harmaana voi nähä kuka on tykänny.taiat olla taaski ulkona ku tamppoonin naru?
Tarkoitinkin aiemmin kun ne eivät näkyneet kuka niitä oli antanutjusthan mä sanoin että tykkäyksen antajat näkee harmaana.
Justhan mä sanoin että se näkyy harmaillakin, pahvit.Siis noita erilaisia "tykkäysvaihtoehtoja" on enemmän.
Ai mitennii muka?Justhan mä sanoin että se näkyy harmaillakin, pahvit.
Aiemminhan oli muistaakseni niin ennen tätä viimeisintä uudistusta että ne näkyi suoraan ilman että piti klikata mitään miten ne sai näkyviin.Justhan mä sanoin että se näkyy harmaillakin, pahvit.
Ehkä ne kiireentapaiset joskus hellittääHyvää yötä ja huomenta. Piru ku on kiireentapanen ihan jatkuvasti, tännekään ehi ku sivusilmällä vilkasemaan ennenku Masa purkautuu naamalle
Hyvää iltaa.Iltaa olen uusi täällä
mitäs teidän iltaanne kuuluu?
itse juon tässä pari lasia valkoviiniä ja rentoudun
IltaaIltaa olen uusi täällä
Vihdoinkin susta kuuluu jotain! Oon kattellu tässä, kun olet tykkäillyt juttuja. Iltaa takaisin! Itse tulin juuri töistä ja söin persimonia.Iltaa olen uusi täällä
Pitäisköhän tässä jotakin iltamusaa vielä kaivaa.
haha joo en ihan vielä ole sisäistänyt miten tää palsta toimii niin paljon nappuloita ja toimintoja jne.Vihdoinkin susta kuuluu jotain! Oon kattellu tässä, kun olet tykkäillyt juttuja. Iltaa takaisin! Itse tulin juuri töistä ja söin persimonia.
Pakko laitta nyssit tääki, mut ei auta nokitella tollasta masterpiecee.
huhupuheita, et oo itekkään laittanuJos oot nainen niin tissikuva on ollu tapana laittaa melko pian ketjuunnuttua.
No ihan tasan olen!huhupuheita, et oo itekkään laittanu
toinen huhu. mä en oo ollu sielläpäinkään.Sä olit sillon tuolla hunningolla.