*kaivaa pussista ja tarjoaa*Mulle pari oranssia, kiitos!
*kaivaa pussista ja tarjoaa*Mulle pari oranssia, kiitos!
Ottaa rennosti vaan.Kuka voisi repiä miun persuuksen irti tästä sohvasta
käykö jos raahaa sen kammarin puolelle?Kuka voisi repiä miun persuuksen irti tästä sohvasta
Kuka voisi repiä miun persuuksen irti tästä sohvasta
Kai ne nyt valmiiksi lämmitetyn paikan haluaaSaan istua penkin reunalla, tilaa on 5cm. Kissat vie joka kerta mun paikan kun nostan persiini!
Epämukavaa.
Kuulostaa niin tutulta . Täällä mie valtaan paikkani takaisin. Sen jälkeen miusta tulee sohva. Eilisestä viisastuneena en istu sohvan virassa ilman housuja. Jommoset mustelmat ja verinaarmut reisissä eilisen jälkeen .Saan istua penkin reunalla, tilaa on 5cm. Kissat vie joka kerta mun paikan kun nostan persiini!
Epämukavaa.
Kuulostaa ihan kissan kepposilta.Kuulostaa niin tutulta . Täällä mie valtaan paikkani takaisin. Sen jälkeen miusta tulee sohva. Eilisestä viisastuneena en istu sohvan virassa ilman housuja. Jommoset mustelmat ja verinaarmut reisissä eilisen jälkeen .
Onks siinä proteiinia? Pitäis taas jaksaa syödä.
Säikähti jotakin hiiren kokoista mörköä ja ampasi kuin matikka rannasta (Kyöpelin reisiltä) käyttäen vauhdinotto tekniikkana kynsiään .Kuulostaa ihan kissan kepposilta.
onhan tuo kun lakkaa toimimastaHuomenna se on sitten uudistus palstalla, vois olla suljettuna muutaman päivän ihan huoletta
Maalaatko piruja seinilleonhan tuo kun lakkaa toimimasta
Sipseissä ja dipissä on kaloreita. Kyllä ne kelpaaNÄL- KÄ!
Älkääkä sanoko että sipsit ja kermaviilidippi ei o ruakaa.
Onhan toi superheromoviekin elokuva.
Niih.
Siis mitä, taas?! Eihän tässä ole edellisestäkään toivuttu.Huomenna se on sitten uudistus palstalla, vois olla suljettuna muutaman päivän ihan huoletta
huonoja kaikki.NÄL- KÄ!
Älkääkä sanoko että sipsit ja kermaviilidippi ei o ruakaa.
Onhan toi superheromoviekin elokuva.
Niih.
Mutta sopivat PMS:ään.huonoja kaikki.