petän vaimoani melkein viikottain, kaveri meni hiljaseks tästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja konkarim
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tajua tätä... miks sun vaimolle mukamas riittää, että sillä on hyvä frendi himassa, kun ei se riitä sullekkaan.
Päivänselvää, että sun vaimo panee jotain orhia!

Samaa mieltä, selkeesti vaimolla on joku pillun vatkaaja sinä aikana kun mies on vatkaamassa muniaan toisaalla.

Kun mä avasin tän oli 0 kommenttia ja aattelin, että jaaha.. päivän provo. Katoaa kommentoimattomana historian sivuille ja sitä kautta bittiavaruuteen.

Hetkeä myöhemmin 3 sivua. Mitä vittua nyt taas, Palsta?
Välillä näitä, ettei joka kerta niitä ainaisia, mitä en edes tähän viitsi alkaa kommentoimaan, kun etusivu on jo niitä täynnä

Tää ketju on avannut mun silmät. Ei kotiäidit kieltäydy seksistä siksi kun lastenhoito ja kotityöt on vieny voimat vaan kun niitä on koko päivän ollu painamassa joku nuori ja iso kaluinen ori :O

The more you know!

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Näin se voi olla näiden palstalaisten kotona, onneksi vaimoni ei ole kotiäiti vaan käy työssä. Nää muijat tartteis kunnolla sisäänsä.

Mä en kyllä tunne yhtään kouluikäistä, joka viettäisi kaikki illat himassa mutsin kanssa. Yleensä tuon ikäiset keksii kyllä parempaakin tekemistä. Lisäksi sun vaimolla on duunissaan lounastauko ja kaksi kahvipaussia. Kerkeehän siinä jo jonkun isomelasen hoitelemaan :)

Yhteistyössä