Totta, ei voi vaatia toiselta sellaista mihin ei itse kykene. Mutta provohan tämä on. Toki on paljon avioliittoja joissa mies ei osaa toimia vaimonsa kanssa siellä makuuhuoneessa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et sä tiedä millanen olen miehenä tai isänä, voit tunkea mielipitees sinne minne ei aurinko paista.Huvittavaa. Jos olet tosissasi eikä tämä ole taas vain joku paska provo, niin olet kyllä tyhmä kusipää. Itse petät, mutta odotat uskollisuutta vaimolta. Voi vee mikä pelle.Toivottavasti vaimosi tajuaa minkälaiseen paskaan on kätensä lyönyt ja tajuaa erota.
Et sä tiedä millanen olen miehenä tai isänä, voit tunkea mielipitees sinne minne ei aurinko paista.
Kyllä mä vaimon hoitelen siinä missä kenet tahansa, mutta harvemmin toi enää tuntuu sitä tarvitsevan. Ei viitti väkisin jos ei kiinnostusta löydy. Kyllä me vielä sitäkin tehdään, mutta aika harvoin.Totta, ei voi vaatia toiselta sellaista mihin ei itse kykene. Mutta provohan tämä on. Toki on paljon avioliittoja joissa mies ei osaa toimia vaimonsa kanssa siellä makuuhuoneessa...
Ei mun elämässä valittamista ole, pillua on tarjolla niin paljon kuin ehtii käydä tuikkaamassa ja perheestä olen ylpeä kuten isän kuuluukin. Ylipaino ei ole ollut seksin este. Olen aika iso mies, mutta havainnut että moni nainen kuumenee siitä.Sä voit tunkea pääsi sinne minne aurinko ei paista jos kuvittelit ettet saa tällä palstalla paskaa niskaasi tällaisella aloituksella.
Oikeasti olet joku elämääsi kyllästynyt lihava kotiäiti jonka mies ei halua enää seksiä kun kokoluokkasi on valas. Nyt sitten tulet väittämään, että olet ihan oikeasti mies etkä provoileva kotiäiti.![]()
Mulla on tylsää mutta tämä on silti totta, uskotte tai ette, ihan sama se on. Haluan kuitenkin että vastaisitte asiallisesti.Joku halusi näköjään jonkun kuhina-avauksen palstalle kun on muuten niin tylsää![]()
Uskoo ken tahtoo
että oikein tottakin vielä.
Mulla on tylsää mutta tämä on silti totta, uskotte tai ette, ihan sama se on. Haluan kuitenkin että vastaisitte asiallisesti.
Kyllä mä vaimon hoitelen siinä missä kenet tahansa, mutta harvemmin toi enää tuntuu sitä tarvitsevan. Ei viitti väkisin jos ei kiinnostusta löydy. Kyllä me vielä sitäkin tehdään, mutta aika harvoin.
En mä naisia pidä tyhminä. En hyväksyisi pettämistä vaimon taholta. Ehkä se on vähän kaksinaamasta jonkun mielestä, mutta turha mun on väittää että hyväksyisin koska en hyväksyis kuitenkaan. En mä voi sille mitään että oon toukka tässä asiassa.Johan sulle on vastattu asiallisestikin ja vänkäät kaikkeen vastaan.
Pettäminen on sulle ok mutta vaimo sais lähteä heti jos tekis saman.
Toivottavasti vaimo tekee samoin sulle kun kuulee tuosta tai saa muuten selville
Ei kannata naisiakaan ihan tyhminä pitää![]()
Jos vaimollakin on jo joku toinen ja parempi![]()
En mä naisia pidä tyhminä. En hyväksyisi pettämistä vaimon taholta. Ehkä se on vähän kaksinaamasta jonkun mielestä, mutta turha mun on väittää että hyväksyisin koska en hyväksyis kuitenkaan. En mä voi sille mitään että oon toukka tässä asiassa.
Kyllä mä uskon että mä tietäsin jos olis.Niin, sillä vaimolla on joku 20+ horny ja timmikroppanen nuori kloppi painamassa sitä niin, että ei paljoa vanha ukko enää lämmitä.
Semmosta se on![]()
En mä naisia pidä tyhminä. En hyväksyisi pettämistä vaimon taholta. Ehkä se on vähän kaksinaamasta jonkun mielestä, mutta turha mun on väittää että hyväksyisin koska en hyväksyis kuitenkaan. En mä voi sille mitään että oon toukka tässä asiassa.
Kyllä mä uskon että mä tietäsin jos olis.
Niin, sillä vaimolla on joku 20+ horny ja timmikroppanen nuori kloppi painamassa sitä niin, että ei paljoa vanha ukko enää lämmitä.
Semmosta se on![]()
Kyllä mä uskon että mä tietäsin jos olis.
Kyllä mä vaimon hoitelen siinä missä kenet tahansa, mutta harvemmin toi enää tuntuu sitä tarvitsevan. Ei viitti väkisin jos ei kiinnostusta löydy. Kyllä me vielä sitäkin tehdään, mutta aika harvoin.
huom.tuli kirjotusvirhe ja vieläpä hauska äskeiseen viestiin. Olen tiukka, en toukka.![]()
Tuskin se sitä hyväksyisi, luuletko että ajattelin kertoa.Ehkäpä niin.
Miksi sitten vaimon pitäis hyväksyä? Tiedät kuitenkin pettäväsi häntä?
Porvoossa.
Tuskin se sitä hyväksyisi, luuletko että ajattelin kertoa.