Mulle tulee lyhyttä ja sellasta mikä ei oo tiellä.
Mulle tulee lyhyttä ja sellasta mikä ei oo tiellä.
odotan joulua innolla
Joulumekkoja kuulemmaPäivää, mitäs mekkoja täällä mietitään?
JouluisiaPäivää, mitäs mekkoja täällä mietitään?
Meidän kissalla on sellainen kissaruokakuppi missä kissalla on häntä pystyssä. Reaktio oli sille kupille tuota luokkaa .Ja tän päivän kissavideo
nuissa ketineissä kyllä jäätyy masmalon seutu jos hankeen päätyy pyöriskelemäänPitää vähän hihaa olla, tiedä vaikka päätyis lumihankeen pyöriskelemään.
Höpöhöpö, ei varmanakaan jäädy jos on lämmintä sisällä ja päällä.nuissa ketineissä kyllä jäätyy masmalon seutu jos hankeen päätyy pyöriskelemään
Tulee parempi kun laittaa tänään täytteet ja huomenna koristelee.Kakkupohja valmiina huomiseksi, hyvä minä
Lapset saa huomenna täytellä ja koristella. Vai pitääkö täytteet lyyvä tänään jo? Oikeesti kysyn kun en tiijä.
Täytteet tänään. Koristelu huomenna.Kakkupohja valmiina huomiseksi, hyvä minä
Lapset saa huomenna täytellä ja koristella. Vai pitääkö täytteet lyyvä tänään jo? Oikeesti kysyn kun en tiijä.
Kostuttaisin tänään ja laittaisin huomenna täytteet. Oho, toiset vastas eri laillaKakkupohja valmiina huomiseksi, hyvä minä
kovin pitkiä ovat joulumekot.Pitää vähän hihaa olla, tiedä vaikka päätyis lumihankeen pyöriskelemään.
Jos pikaisesti pyörii ja sitten vällyjen alle.nuissa ketineissä kyllä jäätyy masmalon seutu jos hankeen päätyy pyöriskelemään
Eihän tuollaisella navanlämmittimellä pärjää. Tulee ryskäyskä, köhä ja kuolemantauti vielä.kovin pitkiä ovat joulumekot.
eihän tuolla pärjääkään, mut jos hiukan lyhentää helmaa niin lämmittäjiä varmaan piisais hellelukemiin asti.Eihän tuollaisella navanlämmittimellä pärjää. Tulee ryskäyskä, köhä ja kuolemantauti vielä.
Ehkä ei näillä vuosirenkailla kuitenkaan.eihän tuolla pärjääkään, mut jos hiukan lyhentää helmaa niin lämmittäjiä varmaan piisais hellelukemiin asti.