Kerrankos sitä lipsahtaaei kun haistoin pöydälle jääneen pullon sisältöä. olo on ihan normaali ainakin vielä. yksi pullo olis varmaan riittäny eilen.
Kerrankos sitä lipsahtaaei kun haistoin pöydälle jääneen pullon sisältöä. olo on ihan normaali ainakin vielä. yksi pullo olis varmaan riittäny eilen.
Kokeile ensiapuna keitettyä (jäähdytettyä) vettäGnääh nää silmät kutisee missä on se naama punasena huutava hymiö ku sitä tarttisin :arghh:
Sepä se, joskus laitettiin ketjuun kuvia silmistä, ehkä huulistakin, en muistaÖööö, silmä?
Joo keitetty vesi ja visine-tipat saa nyt toimia huomiseen saakka, sitten tuumaan uudestaan lääkäriin menoa.Kokeile ensiapuna keitettyä (jäähdytettyä) vettä
Mulla tuliski nyt ankara silmäkuvaSepä se, joskus laitettiin ketjuun kuvia silmistä, ehkä huulistakin, en muista
Varmaan olis hienoMulla tuliski nyt ankara silmäkuva
Ei ollut koiranunta?Päi ja vää.
Voi jestas miten nukutti. Poirotin jälkeen oikoselleen ja uni simmussa heti. Vissiin Nukkumasa löytää tänne paremmin kuin mun nukkumaluukkuun.
Sama juttu täälläPäiväkahvit
tännekin masa löysi jo seiskan kieppeillä eilen illalla. tänään vois kyl vaik tunnin myöhemmin tulla.Päi ja vää.
Voi jestas miten nukutti. Poirotin jälkeen oikoselleen ja uni simmussa heti. Vissiin Nukkumasa löytää tänne paremmin kuin mun nukkumaluukkuun.
Mää oon ollu niin saamaton tukanvärjääjä et on ehtiny oma väri kasvaa takas melki kokonaanJos keittäis kahvia ja värjäis sen jälkeen hiuksensa.