Eiks tää o epekin koira?
Porukalla mussutettas piparia
Niin se spenceki neuvo. Taivan räpsiä itteäni varmuuden vuoks vyöllä, et varmasti taputtelen tarpeeks kovaaTaputtele (lue. Hakkaa) niitä. Helppaa vähä.
Porukalla mussutettas piparia
I'm in!Porukalla mussutettas piparia
Mä ainakin läiskin sillai et naapuritki varmaa ihmetteli, että mitä täällä tapahtuuNiin se spenceki neuvo. Taivan räpsiä itteäni varmuuden vuoks vyöllä, et varmasti taputtelen tarpeeks kovaa
Myö tullaan porukalla kohta perässä selänpesijöiksiOlen herännyt
Nyt Lipsu lähtee saunoo.
Unohdin itse koko saunan mutta en nyt jaksaiskaan mennä tai saattaisin nukahtaakin sinneOlen herännyt
Nyt Lipsu lähtee saunoo.
Saunaan ei pidä mennä nukahtamaan . Keskityt nyt vaan nestetasapainosta huolehtimiseen .Unohdin itse koko saunan mutta en nyt jaksaiskaan mennä tai saattaisin nukahtaakin sinne
Ei pidäkäänSaunaan ei pidä mennä nukahtamaan . Keskityt nyt vaan nestetasapainosta huolehtimiseen .
Jos mä lainaan mun miestä sinne tuhisemaan? On nin vakuuttavaa että kaikki hiipivät varpaillaan jos tulee asiaa keittiöön... Ei haitaa vaikkeivät nukkuisikaan!Mun lapset ei nukahda ikinä. Miks mä menin lupaamaan niille et saavat valvoa.
pellit vai "pellit".mä siis viihdyn seeurassanne kunnes saan pellit kiinni.
Joo sopiiJos mä lainaan mun miestä sinne tuhisemaan? On nin vakuuttavaa että kaikki hiipivät varpaillaan jos tulee asiaa keittiöön... Ei haitaa vaikkeivät nukkuisikaan!
Oikeat pellit tällä kertaa. Oli hiukka viileä kun kotiuduttiin kahden hotelliyön jälkeen...pellit vai "pellit".